Zoovillage.com

Rehnsgatan 5, 113 57 Stockholm

3.8 / 5 i betyg — 10 rekommendationer
Ett av de allra största klädföretagen på nätet. Vår ambition är att vara en lättillgänglig, dygnet runt-öppen butik för märkeskläder. Vi kan erbjuda mer än 120 olika kläder från street-, till sport-, och vidare till casual och mer dressade kläder.
Ändra min profil

Läs vad 10 kunder tycker om Zoovillage.com

• Agneta S
    Agneta S skrev om Zoovillage.com
    Bra kvalitet, bra märke till bra pris.
    Tyvärr returer kostar för mycket.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Zoovillage.com
    Vänta 1 månad för ett byte, som jag dessutom reserverade innan ja skickade paketet. Nästintill obefintlig kundtjänst, svarar inte på mail och telefontiderna får man ta med en nypa salt. Man ska också vara beredd på att bli bortkopplad om de bestämmer sig för att stänga för dagen. Frakt betalar man själv vid retur och byten.
  • Dennis :
    Dennis : skrev om Zoovillage.com
    Fina kläder ... returer tar ca 14 dagar för dem att registrera tycker det är lång tid. men som sagt snygga kläder och relativt snabb frakt
  • Anna L
    Anna L skrev om Zoovillage.com
    Bra butik, mycket pålitlig när det gäller leverans, betalning och retur/byte. Snabba leveranser och mycket användarvänlig design på sidan som är lätt att handla från. Önskar bara att de hade större sortiment och fler produkter och att de tog in kläder med lite mer färg, inte bara grått och svart.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Zoovillage.com
    En sida du bara måste besöka! Här finns kläder av alla möjliga märken, skor och jackor för att nämna några! Jag har själv köpt två jackor via hemsidan, de är pålitliga och levererar snabbt. Snyggt utbud och bra måttbeskrivningar så att du får hem den vara som passar dig bäst!
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Zoovillage.com
    Snygg sida, bra och snygga kläder, skön stil. Allting är bra med zoovillage.
  • Carl M
    Carl M skrev om Zoovillage.com
    Bra och enkel hemsida där det finns en hel uppsjö med kläder.
    Relativt snabba leveranstider och bra kundsupport.
    Storleksguiden var mycket tillfredsställande men om man mot all förmodan skulle beställa fel så är det väldigt enkelt att byta eller få pengarna tillbaka!
  • Carl M
    Carl M skrev om Zoovillage.com
    Bra hemsida där det finns en hel uppsjö med diverse klädstilar. Relativt snabba leveranstider och bra kundsupport
  • Erik F
    Erik F skrev om Zoovillage.com
    Ett pionjärföretag inom svenska klädbutiker på nätet. Bra utbud, lite dyrt i vissa fall men helt ok
  • Peter N
    Peter N skrev om Zoovillage.com
    Det är inte för inget som företaget har blivit valda till årets e-commerce site 2007 av Internet world. Snygg design tillsammns med smarta shopping funktioner är givetvis en framgångsfaktor. Stort urval av märkeskläder till humana priser bidrar till att du blir sugen på att shoppa. En webbshop med dessa kvaliteter är givetvis värd att besöka.

Företag inom kläder nära Zoovillage.com:

Grandpa AB

Södermannagatan 21, STOCKHOLM
Grandpa AB
Emilie L:
Grandpa butikerna är underbara!! (en på kungsholmen och en på söder) på söder kan man ibland njuta av livemusik av en Dj och på Kungsholmen ...

Grandpa Kungsholmen

Fridhemsgatan 43, STOCKHOLM
Grandpa Kungsholmen
Martin S:
Trevlig personal, coola prylar och kläder men det viktigaste, de har grymt gott kaffe!

Butik Mera Mode i Stockholm AB

Skärholmens Centrum Byholmsgången 1-3, SKÄRHOLMEN
Butik Mera Mode i Stockholm AB
Andreas:
Mycket bra butik! Servicen från personalen är exceptionellt bra och utbudet är snyggt balanserat mellan business och casual, den enda orsake...

Colorez

Stora Nygatan 31, Stockholm
Colorez
Emma J:
Underbara T-shirtar, solglasögon, klockor, sjalar och väskor m.m. Kunde knappast välja vilka av plaggen jag skulle köpa när jag var där förs...

Gucci

Birger Jarlsgatan 1, STOCKHOLM
Gucci
John B:
Gucci i all ära, det är lyx och flärd och folk vill gärna i synas i anslutning till det i butiken, stiff personal som tror att dom är för me...