bra bemötande inget ifrågasättande vilket är skönt
Dentle
472 omdömen om Dentle
Sedan starten hos Reco 2022
Vänligt och trevligt bemötande
Blev professionellt och trevligt bemött. Fick svar på mina frågor och hjälp med det jag behövde.
Tack Adam för ett lugnt och tryggt bemötande, när jag hade krånglat till det och inte haft allt klart för mig. Ha en riktigt fin sommar.
Snabbt fixat och trevligt bemötande när jag behövde hjälp med att få räkningen som pappersfaktura istället för på mail.
Väldigt trevligt bemötande och jättebra service och hjälp tack för det
Mycket positivt !!!!!!! Tålmodig kille
Mycket trevlig kille som utan problem hjälpte mig snabbt och enkelt🙌🏽⭐️
Snabbt svar för att komma fram till Dentle kundservice och väldigt trevligt bemötande 👍🏻
Bra bemötande Har en borste som ej går att ladda De skulle skicka en ny
Bra bemött , fick en ny tandborste då den inte gick att ladda.
Jättetrevligt bemötande! Och väldigt lösningsfokuserade.
Blev vänligt bemött av Er personal och han hjälpte mig med det problem som jag hade.. Stort Tack
Enkelt att reklamera, lite lång väntetid men acceptabel
Proffsigt bemötande. Ordnade snabbt en ändring av abonnemanget
Det var ett bra samtal och jag blev nöjd med svaren jag fick.
Bra och kunnig personal Som hjälpte mig med mitt ärende.
Jag blev trevligt bemött och personen jag pratade med förstod problemet som snarast skulle åtgärdas. Det var dock andra gången som samma problem uppstått och det verkar som jag fått ett ”måndagsexemplar ” 2ggr av el- tandborsten!!
Hej Irene, Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det gläder oss att höra att du blev trevligt bemött och att vår medarbetare förstod problemet. Vi beklagar dock att du har stött på samma problem två gånger – det är verkligen inte vad vi strävar efter. Vi uppskattar ditt tålamod och ser fram emot att kunna ge dig den service samt produkt du förtjänar. Med vänlig hälsning, Alma H.
Mycket trevligt bemötande. Hjälpte mig enkelt med autogiro. Tack
Min tandborste slutade ladda,ringde Dentle och fick snabb service och enkelt en ny. Är aktiv kund så det rekommenderas varmt. Kommer fortsätta borsta mina tänder med Dentle. Trevlig personal också
Väldigt bra tillmötesgående sona som han behövs mer
Trevligt bemötande inga konstigheter
Mycket gott bemötande av Adam, köpt två eltandborste med tandborsthuvud, hittade en bra lösning som jag blev nöjd med
Hade tidigare skicka Mail 7/5 där jag säger upp mitt abonnemang fick ett autosvar 7/5 att ni skulle svara inom 24 timmar skickat till dentle@dentle.se Därför var jag tämligen uppretad när jag ringer upp men möttes på ett korekt sätt
Kompetent och vänlig person. Mycket bra service
Trevligt bemötande Höga förväntningat uppfyiides Allt löstes snabbt och enkelt Påminnelseavg togs bort Fick påminnelde när jag var på semester
Lyssnade på mitt problem och löst det
Kundservicen var trevligt och väldigt artigt och professionellt lyckades övertyga kunden alltså mig, inte ångrar sig och skicka tillbaka tandborstarna. .
Bra bemötande och kunnig personal kan inte skriva något mer.
Kom ”fram” utan problem. Mycket trevligt bemötande och hoppas nu inom en vecka få ”ny” fungerande tandborste som jag tycker är super bra!
Bra bemötande. Gällde eltandborste. Efter att det blivit missförstånd då jag accepterade avtal angående tandborstar så blev jag nöjd med vår nya överenskommelse.
Lite lång väntetid, tyvär. Bra hjälp av er support. Löste allt utan problem. Ett stort minus att ni inte har e-faktura.
Hej Stig, Tack för din feedback! Det ska absolut gå bra att få fakturan digitalt istället för pappersfaktura. Anledningen till att vi skickar faktura till e-mail är helt enkelt för att det är mer miljövänligt. Sedan så går det även att få faktura med post om man vill det och även autogiro. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, (namn)
Siri bemötte mig bra i ärendet som gällde nya tandborstar , varit kund länge o tycker de fungerar bra👍🏼
Mycket bra bemötande av personalen var det Siri du hette. Mvh. Sundberg.
Jag ville avsluta min fars abonnemang, då han gått bort. Adam bemötte mej med värme och omtänksamhet och löste ärendet utan problem. Det känns så fint att få skriva det här och få tacka - och att ni dessutom ger en gåva till barncancerfonden. Varmt tack igen!
Trevligt och förstående man kunde prata om att jag var pensionär och min fru också är och det var trevligt snack att det var trevligt att vara pensionär lite mindre pengar
Mycket enkelt att förklara mitt problem för kundtjänst hjälpte mig snabbt och enkelt.
Blev hjälpt med en ny faktura för denna månad vet inte om den inte hade skickats eller om jag missat den , nu är det ordnat iaf. Tack för det.
Lite lång väntetid innan jag kom fram, men det vägde upp .Med ett trevligt bemötande de. Fick hjälp med mitt problem. Helnöjd.
Kvinnan som jag pratade med i faktureringen gav ett proffesionellt bemötande. Vid själva marknadsföringen var det olika uppgifter o svårt med helhetsgrepp.
Hej Gunilla, Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att du fick ett professionellt bemötande från vår faktureringsavdelning. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service till våra kunder. Vi beklagar att du upplevde svårigheter med marknadsföringen och att det var svårt att få en helhetsbild. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att informationen vi förmedlar är tydlig och sammanhängande. Om du har ytterligare...
Trevligt bemötande fick ny tandborste och hade en bra försäljare och har varit så nöjd med mitt köp Mvh Barbro
Mkt bra bemötande tillsammans med smidig hantering av mitt ärende gör att jag vill ge 5 + till kundsupporten.
Problemet löstes snabbt och lätt
Mitt ärende löstes snabbt och enkelt. Inget tjat från försäljaren att jag skulle fortsätta min prenumeration. Han föreslog ett års uppehåll istället, och det var bra!
Kundmottagare agerar på ett trevligt och ödmjukt sätt👍
Ett mycket trevligt samtal, med Adam.
!kHej har köpt tandborste o borsthuvuden, mycet
Hej Caroline, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga och vi hoppas du ska vara mycket nöjd med din nya Dentle! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Tandborsten hade gått sönder, smärtfritt att få en ny.
Jag är väldigt nöjd med killarna på kundservice som jag har pratat med. Dom har gjort allt dom kunnat för att jag ska bli nöjd när de har blivit fel
Hej Tova Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Jag har aldrig sett ett företag som är så dåligt.
Hej Avin, Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Vi beklagar verkligen att din upplevelse med Dentle inte har levt upp till dina förväntningar. Vi vill gärna förstå mer om vad som gick fel och hur vi kan förbättra vår service. Din feedback är viktig för oss och hjälper oss att bli bättre. Vi skulle vara så glada om du kunde ge oss mer information om vad som gick snett så att vi kan adressera detta på bästa sätt? Tveka inte att kontakta oss direkt på 08-509 332 01så att vi kan assistera dig vidare....