Snabb hjälp när jag kom fram.
Dentle
389 omdömen om Dentle
Sedan starten hos Reco 2022
I början av året var lite krångel men sen har ni rättat till.Tack o hej
Mycket bra, trevlig, hjälpsamt, hon löste mitt problem.
Mycket bra bemött Trevligt bemötande.
Bra bemötande och en bra lösning.
Mycket bra o vänligt enkelt rakt inget tjöt lr gnäll. avbokade tandborstar
Reklamerade trasiga tandborstar, fick smidig hjälp av Adam
Hej Annika, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
* Blev lyssnad på, oavbruten, när jag förklarade mitt ärende. * Min förhoppning besannades utan besvär * ”Lätt som en plätt” blev jag trodd och förstådd. Jag får två nya maskiner, en rosa och en blå samt nya borstar var tredje månad a’ 172:-. Leverans om ca 2 veckor. 💖
Bra bemötande och lyhördhet. Är mycket nöjd över detta.
Lyssnade o agerade på ett för båda parter bra sätt
Bra och tydlig hjälp av trevlig person
Bra. Vi löste problemet med fakturan och mail. Så nu ska det fungera. Eltandborste abonnemang. Mvh .Ove
, Jag är tacksam för ett trevligt och snabbt bemötande, inga problem. Skönt att få tala med en person.
Jag hade reklamerat min tandbotste den 5/4 då den ej tog laddning. Jag blev lovad en ny. Denna har inte kommit. Jag blev trevligt bemött men egentligen ingen utsäkt varför jag ännu inte fått en ny. Min kontakt lovade att skicka en tandborste.
Hej Annika A, Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss. Vi uppskattar din ärlighet och beklagar verkligen det besvär du har upplevt med din leverans. Det är viktigt att notera att vårt leveranstider och kommunikationssupport är bemannad under arbetsdagar, från Måndag till Fredag. Vi gör vårt bästa för att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt, men vi beklagar om du inte fick det stöd du behövde under helgen. Vi kommer att se över vår kommunikationsprocess och säkerställa...
Trevlig men lite för påstridig säljare. Då jag nyss gick en ny eltandborste åberopas jag ångerrätten och skickat tillbaka era tandborstar i obruten förpackning
Tycker det är förvirrat när fakturorna inte kommer med leveransen.
Hej Mona, Tack för din feedback! Anledningen till att vi skickar faktura till e-mail är helt enkelt för att det är mer miljövänligt. Sedan så går det även att få faktura med post om man vill det och även autogiro. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Bra bemötande och löste min fråga Mycket snabbt Mvh SÖREN
Adam var mycket tillmötesgående och trevlig och vi kom fram till en lösning vad gällde mitt köp av tandborste och refillabonnemanget.
snabbt och bra bemötande har prenumererat på tandborstar
Trevligt bemötande.. Lyssnade in om trasig tandborste.
Alltid fräsch mun En riktig aha uppleveise
Lite lång väntetid, annars snabb service
Eftersom jag har en livslång garanti på tandborste från Dentle så förväntade jag mig en ny då batteriet har gett upp. Dentle levde upp till förväntningarna och ska skicka en ny tandborste i posten. Blev bra bemött. Tycker däremot inte om att Dentle tar ut både fakturaavgift och fraktkostnad på refill av borsthuvuden.
Mycket bra bemötande, alla mina förväntningar är uppfyllda så jag är en mycket nöjd kund.👍😎
Jag har blivit bra bemött. Ville beställa whaiteningborsthuvud. Då, till min häpnad skickar dom ett borsthuvud som jag får prova, så jag inte "köper grisen i säcken" Det var mycket bra gjort, och bra service.
Pratade med en hjälpsam man i går. Förra gången jag ringde var det en väldigt ohjälpsam person som svarade. Hade köpt el tandborste, av en försäljsäljare. Satt då på bussen med dålig teckning. Uppfattade att jag skulle betala en engångs summa då. Inte ca 300 kr/ månaden. Dvs runt 3500 på ett år. Till det priset kan man köpa nya el tandborste flera gånger varje år. Tandborsten är redan nu slö trots den är laddad. Visar ett rött på laddaren hela tiden. Även om den står i laddaren en vecka är det rätt Tidigare...
Hej Anna Ö, Tack för din recension och feedback! Det är verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Vi ber så mycket om ursäkt för att vår Dentle One Plus inte levde upp till dina förväntningar. Vi har öppet helgfria vardagar 08:00-15:00, vill man inte sitta i kö så har vi även en callback funktion. Kontakta oss gärna så skickar vi dig en ny utan extra kostnad! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Vänligt bemötande av personen jag pratade med ang utblivna leveranser,Dentle har inte levererat det de fakturerat. Kontakten med kundtjänst via emalj har varit mycket bristfällig gällande leveransbesked
Hej Annika A, Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss. Vi uppskattar din ärlighet och beklagar verkligen det besvär du har upplevt med din leverans. Det är viktigt att notera att vårt leveranstider och kommunikationssupport är bemannad under arbetsdagar, från Måndag till Fredag. Vi gör vårt bästa för att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt, men vi beklagar om du inte fick det stöd du behövde under helgen. Vi kommer att se över vår kommunikationsprocess och säkerställa...
Det var bra bra samtal på det vi kom överens om o hoppas det fungerar
Hej Ek E, Tack så mycket för din feedback och för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse av samtalet och att du känner dig nöjd med det vi kom överens om. Din feedback är viktig för oss och den hjälper oss att fortsätta förbättra vår service och leverera ännu bättre upplevelser till våra kunder. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Vi finns här för att hjälpa till! Med vänliga hälsningar, Alma H.
Bra bemöt och fixade problemet
Väntetid tiden är alldeles för lång för mycket upp repningat i väntetiden. Fick snabbt och effektivt hjälp.med mitt ärende 👍
Hej Ing-Marie J, Tack så mycket för att du delade din upplevelse och gav oss värdefull feedback! Vi beklagar verkligen att du upplevde långa väntetider när du behövde vår hjälp. Att erbjuda snabb och effektiv service är av högsta prioritet för oss, och vi strävar alltid efter att förbättra vår kundupplevelse. Under perioder med hög efterfrågan kan vi ibland uppleva längre svarstider än vanligt, men vi jobbar aktivt för att minska dessa. Vi tar din feedback på största allvar och vi arbetar kontinuerligt med att optimera...
Jag är nöjd med tandborsten den är lätt att borsta med Def t känns verkligen rent och bra
Förstående och löste mitt problem på ett fint sätt
Jätte bra bemötande , kunnig personal, svarade snabbt o smidigt
Snabbt och smidigt, trevligt bemötande av Adam 👍🏼
Sakligt och bra bemötande! Helt nöjd
Snabbt och enkelt . Fix och en ny tandborste på väg . Nöjd .
Killen jag pratade med var mycket trevlig han skulle ta tag i honom som sa att jag kunde avsluta meddetsamma
Trevligt bemötande och bra service. Jag har ett abonnemang på tandborstar. En gått sönder och ny levereras utan att jag behöver skicka den trasiga åter. Känt fel från leverantör.
Toppen bra bemötande! Kunniga svar och trevlig person som gick att prata med! Så borde det alltid vara.
Mycket bra bemötande när jag utnyttjade ångerrätten.
Alldeles utmärkt bemötande och hantering av ärendet
Mycket bra utfört. Bra bemötande snabbt jobbat.
Mycket tillmötesgående o trevliga. Aldrig några problem 🤗
Blev vänligt bemött i telefonen. Fick svar på mina frågor. Trevlig handläggare
Ett vänligt bemötande och Adam lyssnade och förstod mitt problem.
Väldigt bra bemötande. Ni skickar en ny eltandborste som jag trodde ni skulle göra. Smidigt o enkelt att ringa o förklara vad felet är.
Hej mycket bra bemötande av dem jag pratade med Kan rekommenderas till mina vänner Mkt nöjd 😄
Bra besked och hjälp på telefon. Detta saknade jag på samma ärende jag skickade in på e-post.
Fick fint bemötande fick svar på mina frågor
Mycket trevligt bemötande och kompetent medarbetare som hjälpte mig med mina frågor.