feedback company

Reco
Ring företaget
Bar 08

Fridhemsgatan 18 112 40 STOCKHOLM

Bar 08 finns på Fridhemsgatan 18 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Restauranger och Sportbar

Mer funktioner

Vad tycker du om Bar 08

Läs vad Recos användare tycker om Bar 08

• Status: 585
    skrev om Bar 08:
    Bar 08 är en riktig sylta, och syltor måste värderas på sin egen skala. Här är servicen över förväntan (för att vara en sylta), biran billig och planksteken är precis så mycket plankstek som man kan förvänta sig. 08 Bar kan därför lugnt lägggas till på den närmast klassiska barrundan "Full för ett par hundringar på Kungsholmen".

Företag nära Bar 08

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, STOCKHOLM

Läs mer om Mäklarhuset Innerstan

Åke O

Åke O tycker:

"Vi anlitade Åsa för att sälja en lägenhet om ett rum och kök. Mycket bra, vänligt och effektivt bemötande. "

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Complete Yourself

Carin A

Carin A tycker:

"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om SBO Däck i Stockholm AB

Representant för Rot Rör AB

Representant för Rot Rör AB tycker:

"SBO Däck är ett företag som verkligen lever upp till alla mina förväntningar och överträffar dem! Från att bara haft mina däck där på däckhotellet låt ... "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Rickard A

Rickard A tycker:

"Vi har precis börjat använda oss av Inleed och jag måste säga att supporten är förträfflig. Världsklass utan dess like. Snabbt och trevligt bemötande. ... "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Bar 08