feedback company

Checkins
Ring företaget
Bar 08

Fridhemsgatan 18 112 40 STOCKHOLM

Bar 08 finns på Fridhemsgatan 18 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Restauranger och Sportbar

Mer funktioner

Vad tycker du om Bar 08

Läs vad Recos användare tycker om Bar 08

• Status: 585
    skrev om Bar 08:
    Bar 08 är en riktig sylta, och syltor måste värderas på sin egen skala. Här är servicen över förväntan (för att vara en sylta), biran billig och planksteken är precis så mycket plankstek som man kan förvänta sig. 08 Bar kan därför lugnt lägggas till på den närmast klassiska barrundan "Full för ett par hundringar på Kungsholmen".

Företag nära Bar 08

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Ulf

Ulf tycker:

"Enastående service. Verkar arbeta dygnet runt. Hoppas bara det finns mänsklig "back-up" den dag om en person skulle bli sjuk på supporten ;-). Långsik ... "

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Complete Yourself

Carin A

Carin A tycker:

"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

LPR Bygg & Måleri AB

Sankt Eriksgatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om LPR Bygg & Måleri AB

Karin A

Karin A tycker:

"Vi la ut en förfrågan om ett snabb-målnings-jobb. Per svarade kvickt och var på plats inom ett par timmar för att ge en offert. Två dagar senare utfö ... "

Espressobaren Sorelle

Fridhemsgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Espressobaren Sorelle

Lisa S

Lisa S tycker:

"Mysigt, välbesökt café med vardagsrumskänsla och helt egen stil. Personalen har alltid ett trevligt och personligt bemötande som gör att jag vill komm ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Bar 08