Logga in med Facebook

Bli medlem med Facebook

Skapa ett Reco-konto

Anlita ett rekommenderat företag

På reco tipsar vi varandra om vad som är bra och mindre bra i din stad. Be om offerter från pålitliga företag, dra nytta av våra smarta deals, läs rekommendationer eller skriv egna.

• Jämför företag
  • Få gratis offerter
  • Upptäck rabatterbjudanden

Senaste rekommendationerna

Nya deals i närheten

Skriv en rekommendation

Ange företaget och var det ligger

1: Ange namnet på företaget och var det ligger
2: Beskriv din alldeles egna upplevelse av företaget
3: Ange ett betyg 1 - 5
4: Spara din rekommendation

Så snart du har sparat rekommendationen granskar vi rekommendationen och publicerar den så snart vi kan.

Skriv din rekommendation

Ange ditt betyg:

På Reco.se blir du snabbt proffs på att skriva recensioner om olika företag. Beskriv dina erfarenheter av olika företag och inspirera eller upplys tusentals av våra besökare med dina rekommendationer.

Vi hjälper dig hitta bästa företaget för uppgiften. Gratis!

Låt oss göra jobbet. Berätta vad du behöver hjälp med så matchar vi ditt behov med våra mest rekommenderade företag. Jämför prisförslag och rekommendationer - helt kostnadsfritt så klart.

• “Duktiga, snabba, trevliga och flexibla”

Maciek D anlitade Elförmedling i Stockholm

• “Titania har renoverat våra två toaletter och fixat golv, tak och el i vår bastu, och resultatet är förstklassigt.”

Jouni R anlitade Titania

Ditt namn: Ange ditt eget namn.

Telefon: Ange det telefonnummer du nås enklast på.

Din e-post: Ange en epost-adress du håller koll på.

Ditt postnummer: Med postadressen hittar vi närliggande företag.

Våra tjänster är gratis och vi behandlar dina uppgifter konfidentiellt.

Rekommenderade kategorier i STOCKHOLM

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.

Bli medlem

Registrera företag