Facebook

Vad behöver ni? Vi matchar ert behov med våra rekommenderade företag.

STOCKHOLM +

Fyll i formuläret nedan med vad ni behöver hjälp med så återkopplar vi snarast - helt kostnadsfritt:

qMark

Hur funkar vår offerterhjälp?

1: Beskriv tydligt och detaljerat vad ni behöver hjälp genom att fylla i formuläret.

2: Vi matchar er förfrågan till rätt företag. Över 30.000 företag har rekommenderats av sina tidigare kunder.

3: Inom kort visar våra företag sitt intresse för er förfrågan. Vi meddelar er via mejl.

4: Företagen återkopplar själva till er med en offert på det jobb som ni beskrev i er förfrågan. Ni väljer själv den leverantör ni gillar bäst.

5: När jobbet är klart hjälper ni andra kunder genom att recensera och betygsätta företaget på Reco.se.

Notera att vår offerthjälp är kostnadsfri och helt utan förpliktelser.

Namn

Telefon

E-post

Postnr

1. Beskriv ert behov

2. Invänta svar från företag

3. Läs rekommendationer

4. Välj företag - helt gratis

Dags att skriva en rekommendation?

T.ex: Hattori Sushi, Tegnergatan

Ange betyg 1-5

På reco tipsar vi varandra om vad som är bra och mindre bra i din stad. Dra nytta av våra kuponger från olika företag och börja skriva dina egna rekommendationer.

Facebook

eller använd din mejladress

(Vi postar aldrig till din wall utan ditt tillstånd)

Elisabet O

Elisabet O skrev om easytryck.se:
"Trevlig säljare, snabbleverans och lätt att får kostnaderna klar för sig. Däremot ramlar små plas..." Läs mer

Carina L

Carina L skrev om Marie Karademir:
"Personlig, Avslappnad mot kund, proffsig i sitt agerande. Allt dokumenterat, höga rekomendationer." Läs mer

Eyad J

Eyad J skrev om Stefan Voigt:
"En jätte bra företag som man kan lita på , som som jobbar är härliga , pålitliga samt duktiga , man..." Läs mer

Annika M

Annika M skrev om La Clinique:
"Bra bemötande och goda resultat. Älskar laclinique." Läs mer

Tea S

Tea S skrev om Titania:
"Mycket bra och snabbt jobb! Fick ett fantastiskt fint badrum. Jobbade självständigt med minsta möj..." Läs mer

Se fler kategorier +

Tittut! Gilla oss på Facebook!

Stäng X

Twitter