Barakat Bygg El & Vvs

Barakat Bygg El & Vvs

Ring 070-603 60 02 www.barakatbygg.se

Välkommen till Barakat Bygg El & Vvs! Vi är en professionell byggfirma som levererar de bästa lösningarna till i Uppsala och Stockholm. Vi tar oss ann uppdrag inom kategorierna köksrenovering, golv, el, vvs badrumsrenovering samt totalentreprenad. Hos oss på Barakat Bygg El & Vvs är du i trygga händer hos kunniga certifierade...

24 omdömen om Barakat Bygg El & Vvs

Britt Susanna Ö
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Fin plattsättning och kom med egna kreativa lösningar när inte standard funkade. Trevligt bemötande.

Ekerö Kök & Entreprenad AB
4.4/5 i betyg av 81 omdömen 4.4 av 81 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil

Stefan E
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Jag har anlitat Barakat Bygg för rivning av kakel med medföljande montering av nytt kakel i samband med byte av bänkskivor i köket. De är flexibla när det gäller arbete med kort framförhållning och har utfört arbetet professionellt med ett utmärkt resultat. Bästa rekommendationer!

Tommas H
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Utmärkt utförd arbete. Dom har renoverat 2 st badrum åt mig, Inga konstigheter.. Arbetet utfördes snabbt snyggt och till bra pris

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack för rekommendationen. Bara höra av dig om du vill ha hjälp med något annat.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Stefan J
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Behövde förbereda vatten och avlopp för installation av tvättmaskin, passade på att byta handfat, belysning och handdukstork. Fick mycket bra hjälp, bra service och de var noga med att jag skulle bli nöjd med allt. Rekommenderas varmt!

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket för de orden. Bara att höra av dig om du vill göra andra arbeten.

Karin F
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Jag är supernöjd med mitt badrum. Tack till Barakat Bygg El och VVS för pålitligt och proffsigt genomfört arbete! Karin

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Darjan B
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Uppdraget gjort med hög kvalitet och professionellt.

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack för rekommendationen. Du har ju redan önskat mer hjälp som vi säkert kommer att lösa.

Git Ragnhild C
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

De hjälpte mig med nytt badrum. Sänkte taket och helrenoverade! Så proffsigt och fint! Tillmötesgående och har egna förslag och gör ett så bra jobb! Ett superföretag om du vill ha något gjort och även proffsigt utfört! Nu ska de hjälpa mig med två lägenheter till! Ett företag att lita på!

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Bara att höra av dig om du har andra jobb som behövs göras.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
SIAMAK S
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Jag fick hjälp av Barakat Bygg för att renovera en liten badrum. Arbetet genomfördes riktig bra, noggrann, och med kvalitet. De är punktliga och hela renoveringen tog ca 3 veckor som var planerat. De skulle jag absolut rekommendera och själv skulle anlita dom igen i framtiden.

YVONNE W
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Fick hjälp med att renovera mitt lilla badrum och allt gick väldigt bra ändå till slutet tyvärr. Delade upp betalningen på två delar och litade på att dom skulle komma och fixa några småsaker som var kvar efter att sista delsumman betalats. Efter 6 veckor har fortfarande det inte fixats. Golvvärmen har dessutom slutat fungera sedan 3 veckor och har bett dom skicka en elektriker för att hjälpa mig men det har inte hänt något. Har ledsnat på att vänta och löser resterande på annat sätt. Tråkigt avslut på ett i övrigt jättebra utfört jobb.

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack för din bedömning. Hoppas att allt funkar som det ska nu? Antar att alla inte är så tekniskt lagda, inte helt enkelt med golvvärme givare som ska användas.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Anders N
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Smidigt samarbete och jättebra resultat när min dusch renoverades

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Bara att höra av dig om du vill ha hjälp med något annat.

Birgitta M

Badrummet blev mycket bra. Tidsplanen höll. Vi blev jättenöjda

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Bara att höra av dig om du har andra jobb som behövs göras.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Peter H
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Jag bad Barakat renovera mitt badrum. Jag fick träffa Barakat och gå igenom hur jag hade tänkt renovering av badrummet och på det sättet lärde vi känna varandra. Vi gick igenom ritningen på hur det ska se och fick en tidplan på renoveringen. Tidsplanen hölls utan problem. Extra glad blev jag, brf/ grannar att det inte samlades renoverings rester på gräsmattan utanför utan allt togs bort när dagen var slut. Ska jag göra nått annat så ska jag höra med Barakat om dom kan hjälpa mig. Fick stort förtroende för dom

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack Peter. Trevligt att du vart nöjd. Bara att höra av dig om du eller någon vän har något på gång.

DARIO FLAVIO EZEQUIEL S
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Totalrenovering av badrum i lägenhet från 70-talet. De hjälpt mig med idéer på vad som kunde göras och var väldigt lyhörda för min egna vision över hur resultat skulle bli och vilka faktorer som var viktiga för mig. Flexibla med startdatum och arbete blev klart i rätt tid. Lätta att få kontakt med och ta kontakt med en själv om något oväntat skett eller om något min beskrivning saknades eller var tvetydig. Gick från ett sunkigt badrum med målad tapet och endast en lampa till helkaklat med spottar längst hela taket...

Dan B och Bogdan C gillar detta
Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket för de orden. Hoppas att vi kan hjälpa till med något annat en annan gång.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Sofia N
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Vi anlitade Barakat Bygg för omläggning golv i källare + renovering av badrum. Tre olika personer var inblandade från Barakat Bygg. Dels Dan som vi förde dialog kring offerten med, Bogdan som var arbetsledare och Tavaj som är hantverkare. Det blev väldigt rörigt för Bogdan som ändå någonstans är ansvarig dök sällan upp och var väldigt svår att föra en dialog med. När han inte gjorde sig förstådd så upprepade han sig men höjde rösten istället. Tavaj pratade varken svenska eller engelska så det var svårt att föra någon dialog...

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack för omdömet och att ni var nöjda med resultatet. Vi får bättra oss med det övriga, och hoppas att alla parter blir nöjda med allt. När det blir ändringar och tillkommande arbeten som ska kosta mindre(eller gratis) så vill inte många hantverkare jobb. Vi arbetar alltid för att kunden ska vara nöjd med slutresultatet.

Rola R
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Killarna utförde ett bra hantverk i mitt källarbadrum. Höll det rent och snyggt omkring sig. Lätta att kommunicera med . Rekommenderas varmt!

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Hoppas att vi kan köra nästa jobb snart.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Sarah J
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Tack till Barakat bygg och hantverkaren N För ett exceptionellt bra arbete med våra två badrum. Bra kommunikation och samarbete och ljusa idéer. Speciellt tack till Bogdan som måste ha skickat sin bästa hantverkare till oss. Med vänlig hälsning, Andreas, Sarah i segeltorp

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket för ett fint samarbete, hör gärna av er om ni vill ha hjälp med något annat.

Katrin M
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Renovering av gästtoa, där all el, vvs var förberett. Jag var själv inte närvarande under arbetets gång, och en hel del problem med kommunikationen uppstod därför.. när jag kom hem efter ett par veckor hade största delen av arbetet stått stilla. Efter att Bogdan Chantiev kom och kollade och organiserade färdigställandet av arbetet blev arbeter perfekt, kreativt och snabbt färdigt. Det var ett sant nöje att ha med Bogdan Chantiev att göra,, altitar mycket gärna honom igen. Mvh Katrin Maandi Även hans två unga medhjälpare var duktiga och kommunicerade väl trots språkförbistringen

Tack så mycket. Vi hjälper dig gärna igen. Mvh Barakat Bygg

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Hanna K
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Duschrummet blev klart i tid och blev fint!

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket för de orden, bara att höra av er om ni vill ha hjälp med något annat.

Naalamiley G
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Väl utfört arbete och trevligt bemötande.

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Hoppas på mer samarbete framöver.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 184 omdömen 4.8 av 184 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Peter E
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Badrumsrenovering. Bra bemötande. Duktiga hantverkare. Renoveringen blev bra och höll budget.

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket. Hoppas att ni är nöjda och att vi kan hjälpa er fler gånger. MVH Barakat bygg

linda f
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Noggrant utfört arbete utav vårt badrum.

Tackar för svaret och rekommendationen. MVH Barakat bygg

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Maria elisabet H
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Totalrenoverade ett litet badrum. Supernöjd. Trevliga duktiga hantverkare som kom när de skulle o städade efter sig osv. Badrummet blev klart i tid o de höll överenskommet pris.

Tackar för rekommendationen, och hoppas på mer samarbete. MVH Barakat Bygg

Emmelie J
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Vi beställde badrum och hall renovering. Resultatet blev över förväntan. De är mycket noggranna och jobbar på ett smart sätt. De är också väldigt trevliga, särskilt snälla med barn, kändes som våra barn fick nya kompisar, de spelade fotboll mm. Inga problem när vi fick fakturan. Tillmötesgående och svarar alltid i telefon.

Svar från Barakat Bygg El & Vvs

Tack så mycket för de orden. Hoppas vi kan samarbeta mer framöver, och kicka mer boll. MVH Barakat Bygg

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Maria elisabet H
Skrev om Barakat Bygg El & Vvs

Supernöjd med vår badrumsrenovering! Blev klara före utsatt tid, höll sig till offerten o löste t.o.m problem som uppstod utan att ändra överenskommet pris. Noggrant o snyggt utfört arbete av trevliga hantverkare som städade efter sig varje dag. Kommer boka dem igen om jag behöver i framtiden