Bee'S Asian Catering

Bee'S Asian Catering

Ring 08-408 321 84 www.beescatering.com

Mannereth "Bee" Cholpitak Ekman driver Bee Asian Catering för att sprida och visa upp thailändska traditioner och matlagning. Bee's personal kommer alla från Thailand och är utbildade både i det thailändska köket och för cateringverkstamhet. De har även undervisat i thailändsk matlagning här i Sverige! Många av de speciella...

32 omdömen om Bee'S Asian Catering

Susanne O
Skrev om Bee'S Asian Catering

Catering. Trevligt bemötande, Hans kom med egna förslag som var uppskattade. God mat! Vacker uppdukning! Punktliga. Roliga förslag på de olika catering menyerna. Bra pris! Jag rekommenderar varmt!

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Marie S
Skrev om Bee'S Asian Catering

Otroligt god och bra mat. Fantastisk service!

Pia M
Skrev om Bee'S Asian Catering

Vi beställde catering till jobbet. Bra mat och personalen var mycket tillmötesgående. Levererade i tid.

Lotta J
Skrev om Bee'S Asian Catering

Vi beställde buffé till ett 16 års party och maten blev en stor succé på festen! Gästerna åt flera gånger och har berömt maten efter festen. Allt dukades upp på ett snyggt och kreativt sätt - det var en upplevelse i sig. Buffén var väldigt generös och hade många rätter, bra kvalitet och passade verkligen målgruppen. Väldigt prisvärt, pålitligt och bra service! Vi och våra vänner kommer garanterat anlita dem igen. Vi vill varmt rekommendera Bee'S Asian Catering. Högsta betyg från oss!

Alex Bruce Vafa I
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bästa maten. Verkligen. Dom jobbar helhjärtat!!! All ära och rekommenderas stark.

Petra R
Skrev om Bee'S Asian Catering

Jag har anlitat Bee's Asian Catering vid ett flertal tillfällen och nu senast för mitt 50-årsfirande. Denna gång valde vi Meny 3 och jag måste säga att den var gudomligt god. Passar även personer som är laktosintoleranta. Servicen var och har vid varje tillfälle varit toppen. Från beställning, leverans och uppdukning, till upphämtning dagen efter. Ett professionellt och vänligt bemötande rakt igenom. Som ni förstår rekommenderar jag Bee's Asian Catering starkt.

Hej Petra tack ska du ha, vi ses väl igen Hälsningar Hasse / Bee

Charlotte Lotta A
Skrev om Bee'S Asian Catering

Perfekt, god mat, trevligt bemötande, Jessika perfekt hjälp , alla gäster mycket nöjda och jag fick tid att vara med gästerna! Toppen April 2017

Hans T
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bra mat, punktlig leverans, trolig uppläggning, bra och snabbt bemötande via mail och telefon

Åsa N
Skrev om Bee'S Asian Catering

Mycket gott. Proffsigt. Trevlig personal. Trevligt upplagt.

Elisabeth C
Skrev om Bee'S Asian Catering

Maten var god, leveransen i tid som överenskommet trevligt bemötande och allt var utmärkt Kul mat dessutom lite ovanligt på ett buffébord

Bengt W
Skrev om Bee'S Asian Catering

Här följer våra synpunkter på varje maträtt: 1 Sa Mo Sa(veg) Utmärkt 2 Gai Saté Mycket bra, rekommenderas 3 Sushi Mycket bra, rekommenderas 4 Sushi-Maki Mycket bra, rekommenderas 5 Wonton Knyten Utmärkt 6 Goong Hoe Sabai Utmärkt 7 Caprese(veg) För lite tomater, för mycket ost. fantasilöst. Inte bra 8 Jalapeno poppers(veg) Helt ok 9 Guacamole(veg) För tam. Mycket lite Mexico 10 Goi Teiw Pad Pak(veg) Utmärkt 11 Ostbricka(veg) Frukt ok, Osten småtråkig. Smaklös Brie.

Noomi N
Skrev om Bee'S Asian Catering

Vi har anlitat Bee's catering flera gånger, och är alltid väldigt nöjda.

Lars E
Skrev om Bee'S Asian Catering

Allt var jätte bra. Maten supergod och personalen underbar. Vi är supernöjda.

Janne K
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bees är kanske inte bäst på att ta beställningar men det uppväger deras mängd av mat och fina upplägg. Att det dessutom är gott är bara ett plus!

Hanna B
Skrev om Bee'S Asian Catering

God mat, stort engagemang från Bee och hennes medarbetare gjorde vår fest superlyckad!

Ulrika P
Skrev om Bee'S Asian Catering

Mycket bra. Bra service och mycket god mat. Alla var supernöjda.

Skojigt att höra hoppas vi ses i gen Hälsningar Hasse / Bee

Marianne L
Skrev om Bee'S Asian Catering

Fantastiskt upplagt och god mat!

Hej Marianne tack för din rekomendation hoppas vi ses i gen Hasse / Bee

Anneli B
Skrev om Bee'S Asian Catering

Supergod mat, snyggt upplagt, trevlig personal. Alla gäster berömde maten och hur fint de dukat upp den, extra kul med det fina fruktfatet. Rekommenderar dem verkligen!

Svar från Bee'S Asian Catering

Tack Anneli vi är glada att du tycker om vår mat och jobb Hälsningar Hasse / Bee

Karin B
Skrev om Bee'S Asian Catering

Gott, vällagat och proffsigt dekorerat!

Hej Karin Tack för din rekommendation Hälsningar Hasse / Bee

Peter A
Skrev om Bee'S Asian Catering

Mycket bra Catering till mitt Full Moon Party. Snyggt upplagt och jättegod mat. Skulpterad annanas till fruktfatet👍Alla på festen var supernöjda. Tack grymt bra fixat. Mvh Peter Tyresö

Hans H
Skrev om Bee'S Asian Catering

Med kort framförhållning fantastisk service, vackert arrangerat och underbart gott! Mkt prisvärt!

Josephine H
Skrev om Bee'S Asian Catering

Super! Lätt att kommunicera, inga missförstånd, utomordentligt god mat i riklig mängd, snabbt och vackert uppdukat. Rekommenderas!

Maria R
Skrev om Bee'S Asian Catering

Använd ej denna leverantör! Hade bokat catering för 20 personer och fått bekräftelse via mail om tid och plats. Ringde 15 min efter avtalad tid för att kolla vad förseningen berodde på. Tyvärr hade restaurangen glömt bort bokningen och kunde ej supporta alls med att leverera någon mat. Väldigt dålig ursäkt och ingen kompensation. Ägaren kändes väldigt oproffisionell!

Mia H
Skrev om Bee'S Asian Catering

Jag vill ge mina absolut varmaste rekommendationer till Bee's Catering! Alla på festen tog om flera gånger av den rikliga vackra och goda buffén, och jag kunde slappna av och helt fokusera på mina gäster med all hjälp och den bästa servicen av Bee's serveringspersonal på min 50-årsfest. Tack snälla för att ni hjälpte till att göra min kväll precis så lyckad som jag önskade!! //Mia Hussner i Bromma

Gunilla G
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bee'S Asian catering AB har vi anlitat vid flera tillfällen vid personal sammankomster . Rekomderar dem varmt för mycket bra service och god mat. Gunilla Gustafson Nockeby Förskolor

Birgitta N
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bee's catering har vi utnyttjat vif flera tillfällen, senast vid kalas för ca femtio personer, de yngsta runt 20 och de äldsta över 80. ALLA älskade maten och beundrade devackra uppläggningarna. Birgitta Nygren

Rosmarie J
Skrev om Bee'S Asian Catering

Bees catering serverar storslagen mat även för de mindre sällskapen!

Mia G
Skrev om Bee'S Asian Catering

fantastiskt god mat och fin uppläggning, bra service. Rekommenderas :-)

Usman R

Underbar mat!

Maria Å

Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta
Camilla S
Skrev om Bee'S Asian Catering

Enormt bra service, bra priser, trevlig personal. Anlitade dem till min mammas 6o-års fest och är benägen att säga att om man ska anlita någon thaicatering i sthlm är det Bees man ska kontakta!! Bra jobbat och tack frö mycket god, fin upplagd mat. Camilla Sundin

Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta
Ewa C
Skrev om Bee'S Asian Catering

MYCKET god mat och vackert upplagt. Trevlig personal. Motsvarade helt mina förväntningar

daniela k och Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta