Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB hette tidigare BostadsVentilation Stockholm.

32 omdömen om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Sara Ö
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Svarar snabbt på förfrågan, ger ett mycket seriöst intryck, kommer på utsatt tid, genomför uppgift till stor belåtenhet . Adnan följer därefter upp jobbet och kollar så att allt blir bra och vi är nöjda. Mina varmaste rekommendationer.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Ulf R
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Vi var i behov av fullständig renovering av ventilationen i ett hus som vi fick tillgång till i början av december. Vi kontaktade lite olika företag, men fick klart bäst känsla efter att ha pratat med Adnan på BostadsVentilation Stockholm. Känslan visade sig vara helt rätt. Adnan hade mkt bra lösningar på de problem som behövde fixas och han gjorde ett strålande jobb! Proffsigt, snyggt och snabbt utfört och till ett mycket rimligt pris. Vi kommer garanterat anlita Adnan igen för framtida ventilationsjobb. Det borde du...

Staffan L
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Adnan är duktig, snabb, trevlig och professionell.

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

Johan S
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Proffsigt, tryggt och snabbt. Kan verkligen rekommendera.

Kjell S
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket bra genomfört jobb! Jag kan verkligen rekommendera Bostadsventilation Stockholm. Vi installerade nytt FTX-system i 70-talsvilla och är mycket nöjda med jobbet från start till slut.

Magnus B
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Snabba och enkla att ha och göra med. Bra servicegrad.

Fredrik L
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Kom i tid. Flexibel, ordentlig. Städade efter sig. Gjorde utmärkta tekniska tekniska lösningar. Kan inte annat än att rekommendera till 100%!

Johan R
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Snabbt, proffsigt och höll tiderna bra. Rekommenderas.

Fredric A
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Snabb kontakt och snabb lösning på de problem jag hade. Kan starkt rekommendera andra att jobba med dem.

Andreas E
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Rekommenderar detta företag starkt! Superbra service. Bra kommunikation. Sätter kunden i fokus.

Thomas T
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Jättebra service och väl utfört arbete. Kommer att rekommendera bostadsventilation i framtiden.

Lars-olof L
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Trevlig, saklig, lätt att komma överens med.

Daniel D
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Byte av takfläkt. Svarade snabbt, lämnade ett bra pris, kom i tid och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas!

Erik
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Bostadsventilation gjorde jobbet snabbt och var mycket proffsigt till ett bra pris.

Evald F
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Anlitade BostadsVentilation Stockholm för byte av villaventilation (nytt FTX-aggregat), köksfläkt och badrumsfläkt. Allt utfördes enligt tidplan och till offererat pris. Efter kompletterande injusteringsarbeten fungerar allt till belåtenhet. Kan verkligen rekommendera detta företag! Gott hantverkskunnande och trevligt bemötande! Evald Fernstedt, Hägersten

Nikolina C
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Vi anlitade BostadsVentilation Stockholm för installation av Ftx ventilationssystem. Mycket bra service. Allt fungerade utmärkt! Rekommenderas !!!

Kristian S
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Jag kan inte säga annat än att vi är väldigt nöjda med bostadsventilation Stockholm. Priset var betydligt lägre än de andra offerter vi tog in

Magnus O
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

De kom i tid, de utförde jobbet enligt överenskommelse, tidsplan och kostnad samtidigt som de tänkte till själva för att se till att deras åtgärder blev optimala och inte enbart enligt specifikation.

Pär R
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Bostadsventilation drog en ny kanal till våran köksfläkt, jag ringde på torsdagen, på fredag eftermiddag var de ute och kollade på jobbet fast de slutat för dagen. Fick offerten på söndag kväll och jobbet var gjort veckan efter. Kunnig, trevlig kille och bra pris.

Jonas A
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Beställde ett enklare ventilationsjobb. Adnan på Bostadsventilation gjorde jobbet snabbt och var mycket service minded och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera firman.

Jonas W
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Riktigt bra löst av problemet jag hade. Hade även koll på värmepannan med fläkten som var grundproblemet och köpte in nya delar och byte även det (över förväntan). Trevlig kille. Rekommenderas

Marko K
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Killen som kom hem till oss hade ett vänligt bemötande var punktlig och gjorde det som sagts. Uppfyllde alla mina förväntningar.

Jens T
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Bra utfört arbete, påbörjade arbetet snabbt efter beställning samt flexibla och mycket lätta att ha att göra med.

Rikard K
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket professionellt bemötande, oslagbar service och dessutom till stans bästa priser!

Youssef R
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Jag fick snabbt hjälp av en bra, kunnig och väldigt trevlig person. Vänder mig garanterat dit nästa gång jag behöver hjälp igen.

Jonas V
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

BostadsVentilation Stockholm har dragit in i en ny ventilation i en tillbyggd del av huset. Från första mötet till offert så har BostadsVentilation Stockholm varit tillgängliga vid eventuella frågor under hela arbetet men även hållit oss uppdaterade om avvikelser, framsteg. BostadsVentilation Stockholm har en kundvänlig approach med kunden i fokus.

Jenny G
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Väldigt professionellt bemötande. Rengöring av ventilationsrör, byte av fläktmotor, korrigering av diverse fel mm. Väldigt nöjd kund.

Representant A
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket kunnig och trevlig personal!!

Peter M
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket proffsigt utfört arbete, kom i tid och utförde arbetet enligt offert. Kunnig och trevlig personal. Rekommenderas starkt.

Dennis D
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket seriöst och professionellt företag. Installationen gick väldigt smidigt och snyggt blev det. Rekommenderas varmt.

Jonas Ö
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Snabba och proffsiga! Håller vad dom lovade.

Niko F
Skrev om Bostadsventilation och Byggservice Stockholm AB

Mycket bra service och snabb installation. Väldigt nöjd med Adnan!