Broncos Bar

1.6

7 omdömen om Broncos Bar

Andreas E
Skrev om Broncos Bar

Jag är kluven till Broncos bar. Lokalen är rätt sunkig och maten är väl sådär. För en billig penning får man en gigantisk portion som räcker till ett kompani. Men det är inte tillräckligt. Burgaren för 114 kr är misstänkt billig och är mycket riktig medioker utan fler tillbehör än en gigantisk hög pommes. Släng på 50 kr och gör den bra istället. De övriga köttbitarna är visserligen rätt tillagade efter önskemål och har fin stekyta, men finessen når inte ens upp till sunkhaksnivå. Och när ölen är bara halvkyld urartar det...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4731 omdömen 4.2 av 4731 omdömen

Maten bra, serveringspersonalen kunde mkt dålig svenska - svårt att förstå, toaletten så mörk att det var osäkert var skålen var, hög ljudni

desiree l
Skrev om Broncos Bar

Vi är många som gått på Broncos under flera år, har alltid rekomenderat det till alla, men det kommer jag inte göra längre! Allt "nötkött" är hästkött har vi idag fått reda på, av dock en alltid lika trevlig servitris, som även upplste om att det tydligen alltid varit hästkött... Men de har iaf fortfarande fläskkött (från gris),men tvärr var pomesfriten nästan råa och såserna som alltid har varit super, var nästintill äckliga... Så no more Broncos...

oscar k
Skrev om Broncos Bar

Stjärnfall... Bronkos var en gång i tiden en favorit. Enkelt, gott och trevligt. Vid gårdagens besök så var menyn bäst. Vi fick vänta på tock för länge på mat som blivit dåligt tillagad. personalen ursäktade sig med att det var fullt, men på detta sätt lär de knappast få uppleva det problemet igen. Åk till Linas Bar eller Lokes Bar i stället.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Peter H
Skrev om Broncos Bar

Kvarterskrog som serverar kötträtter utan krusiduller. Vällagat utan några anspråk på gastronomi. Butter men flink service. Passar perfekt för innebandygänget som är hungriga eller tjejligan som tröttnat på GI-diet och räksallader.

Mikael S
Skrev om Broncos Bar

Det här stället må ha varit bra en gång i tiden, men jag åt lunch här förra veckan och det var en av de sämsta luncherna på väldigt länge. Plastig potatis och en slirig firre med slaskig sås.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nima F
Skrev om Broncos Bar

Maten känns gammal och uppvärmd. Sunkigt!

Nandy N
Skrev om Broncos Bar

Superbra kött som alltid, synd att dom förstört alting annat. Första gången jag var där var 1996, nu ikväll 2008 sist... och sista gången. Den stekta potatisen var uppvärmd, och med största sannolikhet inte ifrån denna dagen. Såsen var pulver och dålig sådan tom, bea såsen var värmd men spretad på biffen så det gick ju inte att peppra om man ville. Synd, för broncos har alltid varit den absolut bästa köttrestaurangen i sverige enligt mig (Nandys pojkvän)

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4159 omdömen 4.0 av 4159 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N