Brrr Cafe HB

4.0

14 omdömen om Brrr Cafe HB

Lara H
Skrev om Brrr Cafe HB

Skön stämning, najs människor, mycket god mat, trevlig personal och bra priser. Inget att klaga på. Hamnar alltid på Ariman när jag är i Lund :)

Mimmi L
Skrev om Brrr Cafe HB

Finns absolut ingenting att klaga på. Jag rekommenderar deras Lax chiabatta. Helt fantastisk. Alla vänner som kommer på besök släpar jag med mig hela vägen till Lund för att uppleva Ariman mystiken. Varje gång jag varit där har personalen varit professionell och artig. De har alltid sett till kundens bästa utan att vara påträngande men ändå trevlig och personlig. Det har blivit lite av en tradition att ta en brooklyn lager när jag kommer dit. Och något som jag häpnas över är att varje gång jag varit där har de...

lina h
Skrev om Brrr Cafe HB

Snorkig personal. Trevligt bemötande är väl det minsta man kan begära! Kan dock inte uttala mig om maten, då jag inte prövat.

Anna S
Skrev om Brrr Cafe HB

Mysig stämning och trevligt folk men lite mer variation på menyerna hade verkligen inte skadat. Nattklubben saknar en hel del dessutom, typ ordentligt dansgolv...

Emma J
Skrev om Brrr Cafe HB

lunds bästa café, stort och mysigt. trevlig uteservering, bra läge, helt okej priser. ett riktigt stammisställe till fik. om helgerna är det en trevlig pub, ofta nice spelningar av allt från dub till reagge och pop.

Elna J
Skrev om Brrr Cafe HB

Oppet sent och oftast mycket folk. Priserna ar val okej och stamningen likasa. Kan bli lite trangt dock..

Frans P
Skrev om Brrr Cafe HB

Klassiskt Lundahak. Trevlig miljö, hyfsat vettiga priser och oftast någon trevlig prick att samtala med.

Oskar H
Skrev om Brrr Cafe HB

Lite av ett klassikt café i Lund där många studenter hänger och även annat ungt folk, om man gillar lite mer intima cafén med soft stämning så gillar man ariman. God mat med

elisabet g
Skrev om Brrr Cafe HB

bohemiskt hak i centrala Lund. Sjysst och billig lunch. Bra fika, sjukt god hembakad paj bland annat. små mysiga rum att sitta i. Bra skit!

Katarina
Skrev om Brrr Cafe HB

Bra pajer. Goda mackor. Lite sunk men om du gillar funk så är det stället för dig. Helt ok om du ska plugga.

Linnéa H
Skrev om Brrr Cafe HB

Bästa stället att ta en öl eller en kaffe när du känner för att hänga med polarna.

Jeanette B
Skrev om Brrr Cafe HB

Jag vet inte riktigt varför, men man hamnar alltid här. Atmosfären är skön trots tavlorna med de gråtande barnen. En sensommarkväll är öl på uteserveringen ett måste. :) Deras grönsakspaj med svampsås är riktigt god dessutom.

SALLY S
Skrev om Brrr Cafe HB

Sedan rökförbudet trädde i kraft har Ariman blivit ännu trevligare fik (man ser sin fikadejt liksom). På ariman finns den snyggaste personalen, den godaste morotskakan och de mest spännande besökarna i hela Lund!

Ami H
Skrev om Brrr Cafe HB

Vid sidan av domkyrkan hittar du Café Ariman. Första gången jag hamnade här var på 80-talet och Ariman hade startat sin verksamhet. När jag nu ca 20 år senare besöker Ariman igen för att kolla om det var så bra som jag minns blir jag inte besviken. Visst finns det säkert en viss nostalgi i mitt betyg, men en god latte är en god latte! Mackorna är också bra och blåbärspajen mycket mycket god. Så jo, jag kan konstatera, Ariman håller än!