Calmareboden Önska

Inspiration

4 omdömen om Calmareboden Önska

Anders H
Skrev om Calmareboden Önska

Massvis med fina grejer i alla prisklasser. Plus till att en av sveriges äldsta tanter jobbar där.

Emma J
Skrev om Calmareboden Önska

Bra inredningsbutik, en av de bästa Inspiration-butikerna jag besökt. Det är ordning och reda i en fräsch lokal, sorterat så man lätt hittar vad man söker. Gör man inte det finns ju tanten som Cecilia K nämnde, en av de mest hjälpsamma butiksbiträden jag mött.

Hanny W
Skrev om Calmareboden Önska

En bra affär som har mycket köksutrustning och glaspjäser från bla Kosta Boda, Orrefors m.fl. Den här butiken har också en mycket trevlig och hjälpsam personal.

Cecilia K
Skrev om Calmareboden Önska

Här finns alltid en massa fina saker som jag älskar. Som saker från Kosta Boda, Orrefors, Höganäs, Ittala, Ron arad har dom fått in på senaste tid, lite Alessi, Koziol ja en hel del kända saker från kända företag. Det kan dyka upp lite vad som ibland, så de är alltid spännande att titta in då och då. Bästa risena tycker jag om jämför med andra liknande "glas och inredningsbutiker". Det finns en tant som jobbar där som är väldigt hjälpsam, var sig man vill det eller ej;) och de andra hjälper gärna till om man frågar.