Christers Salong Kompassen HB

4.4

10 omdömen om Christers Salong Kompassen HB

Emelie W
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Jag gick ditt och bad om rådgivning för att ljusa upp mitt hår. Hon la i blekning och brände sönder det och sedan ville att jag skulle betala för en klippning. Blev väldigt illa bemött av tjejen som brände sönder mitt hår. Chefen fanns i salongen men kom aldrig fram och bad om ursäkt för vad som har hänt. Är fruktansvärt ledsen för mitt förstörda hår och hur jag blev behandlad...

John E
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Bra service och jag blev väldigt nöjd med min klippning! Trevlig personal!

Emmy J
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Klippte och slingade mitt hår hos en tjej som heter Lisa. Hur grym som helst! Hon visste precis hur jag ville ha det. Nu har jag hittat min favorit frisör :)

Bengt N
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Helt ok, prisvärt och trevligt bemötande.

Magnus .
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Har klippt mig på Christers Hair sedan 2004. Personalen är trevlig som både är duktiga frisörer och kunniga inom hårvårdsprodukterna. Alltid lika trevligt att gå att klippa sig, och man vet redan innan att man kommer bli nöjd. Rekommenderar dem starkt.

Linnea K
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Bra läge ifrån shopping och spårvagn, trevliga frisörer som gillar småsnack, och BRA frisörer framförallt! Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen, rekommenderar dessa starkt!

Elin A
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Klippte mig här förra veckan och inte nog med att man fick en bra klippning, man fick ett mycket trevligt samtal med frisören! Håller med alla förestående rekommenderare! Rekommenderas starkt!

sabina a
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Jag klipper mig inte ofta, men när jag gör så är det helt klart Christers jag går till... trevlig frisör (tar alltid samma) och alltid trevligt samtal. Att resultaten blir bra behöver jag väl knappast säga... Perfektion och moderiktiga är förnamnet!

Jacob J
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Profisionella frisörer som alltid har ett leende på läpparna och som levererar förväntad slutprodukt. Då inpirationen tryter hos mig, kommer frisörerna på Christers Hair med goda ideér. Rekommenderas varmt!

Marcus B
Skrev om Christers Salong Kompassen HB

Jag har klippt mig där sedan 3 januari 2005 och gillar deras personliga och flexibla stil. Vissa gånger går jag bara in och sätter mig och låter min frisör göra vad han vill. Andra gånger har jag själv någon idé som han hjälper mig att förverkliga. Oavsett om jag har en egen idé eller inte kommer jag alltid ut nöjd. Deras öppna och trevliga bemötande har gjort att jag ofta tittar in mellan mina klipptider för att bara slänga några ord eller ge mina årliga kanelbullar på kanelbullens dag. Rekommenderas varmt!