Chutney Bar & Matsal AB

Chutney Bar & Matsal AB

Ring 08-640 30 10 www.chutney.se
3.9

Med nyskapande smaker på maträtter inom det vegetariska köket,har Chutney på Södrmalm en given plats i Stockholms restaurangvärld.Du kan äta en snabbare lunch eller njuta av en längre middag med ekologiskt riojavin.Slink in på kaffe eller te och smaka de

13 omdömen om Chutney Bar & Matsal AB

Albin L
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Trevligt ställe med väldigt god och prisvärd vegetarisk mat. Många veganska alternativ och gratis påfyllning!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Linnea
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Supergod vegetarisk mat! Luncha, fika eller besök för middag. Stora portioner för rimliga priser. Varit nöjd varje gång!

Christian B
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

På menyn är majoriteten av rätterna både vegan och glutenfri, portionerna väl tilltagna och smaken himmelsk. En lunch inklusive allt går på 78 kr - sa jag att påfyllning ingår? En klassisk pärla som gör det värt att masa sig söder om slussen.

Leopold och Nikke L gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Torbjörn J
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

En av mina favoritrestauranger. Vegetarisk. Lokalen är tråkig men maten härlig. Dessutom får man påfyllning om man frågar.

Maria P
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Fick ett långt hårstrå i maten. Vattnet smakade blöt hund och maten vad uppslängd på tallriken så att det rann ner på sidorna och blev helt kletigt överallt. Jag ville ha någon form av tofu gryta men kunde inte hitta någon tofu alls..

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
anna n
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

tillmötesgående personal som gärna tipsar om kökets rätter för dagen. hemtrevlig och opretentiös lokal. glöm inte att gå på toa efter maten innan du fortsätter shoppingrundan och bli inspirerad av alla stickers och budskap på väggarna.

Christoffer I
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Mycket god mat och trevliga lokaler. Allt till ett överkomligt pris

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Anders O
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

En favorit som man ofta besöker

John C
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

God, nyttig mat till bra priser. Vad mer behöver man säga?

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Gustav S
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Chutney är en klassiker! God mat i stora portioner med möjlighet till ombackning och kombination av kantinrätterna, väldigt bra a la carte. Priset är också bra. Lokalen kunde kanske vara något trevligare.

Zara H
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Väldigt god mat kvällstid, lokalen är mysig men lite mörk.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Kristofer S
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

En vegetarisk restaurang med bra och trevlig personal. Det finns två menyer, en med kantin mat och en a la carte. Kantinmaten är sådär men man blir mätt. Ofta får man ta om utan extra kostnad men a la carte maten är väldigt god. Själva lokalen är lite tråkig men maten är prisvärd. På väggarna har de satt upp konst från lokala konstnärer.

Frida T
Skrev om Chutney Bar & Matsal AB

Gillar du vegetarisk mat så ska du gå hit. Ingen mysig lokal men schyst mat. Öppet såväl till lunch som på kvällar.