Discshop Svenska Näthandel AB

Discshop Svenska Näthandel AB

Ring 08-505 655 00 www.discshop.se
4.0

För Discshop är din underhållning största allvar. Discshop säljer film, spel och musik till bra priser.

18 omdömen om Discshop Svenska Näthandel AB

Iggy K
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Fick till slut en trevlig medarbetare som löste mitt problem direkt. Så skall det vara. Hade tidigare satt ett lågt betyg pga. att de strulade till min order och kundtjänstmedarbetaren jag fick då lät otrevlig och kunde inte hjälpa mig alls.

Ozza O
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Har beställt från Discshop under flera år och hittils har jag aldrig varit missnöjd med de köp jag gjort. Beskrivningarna är korrekta och man får vad man beställer. Stort + är leveranstiderna som går på någon dag och det enorma utbud som företaget har. Framförallt finns det mycket Importfilmer som man annars inte ser på andra svenska sajter. - Är priserna på vissa boxar och import-grenen som ibland är extremt. Prismässigt så är Tradera att föredra framför Discshop. Men det är en annan Reco.

Joel B
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Har blivit mycket sämre med åren, jag är Diamantkund där sedan flera år tillbaks men förmånerna som detta medför är lika med noll. Discshop lovar "exklusiva förhandsvisningar" och liknande men vad rör det mig som bor i Jönköping när visningarna är i Stockholm och andra större städer? Handlade extremt mycket där förr men har slutat med det då bland annat Media Markt har bättre priser.

Ellis G
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

En av dom bästa nätbutikerna. Stort utbud, och hittills har det fungerat bra. Jag har beställt många filmer som annars inte finns där ifrån. Mycket snabb leverans dessutom och inga konstigheter. Tackar!

Markus L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Snabba leveranser, bra initiativ om man är återkommande kund. Bra lågpriserbjudanden för oss som hellre väntar ett tag.

Michael N
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Riktigt snabb leverans, och riktigt bra om man vill hitta annorlunda import-filmer... tyvärr lite dyra

Matte
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Snabb leverans men inte i billigaste laget vad gäller DVD och Blu-ray. Samtidigt kan de ha en del ovanliga filmer på lagret och man "tvingas" handla utav dem ibland ändå. Det kommer sällan ut rabattkoder hos dem för fri frakt, stort minus där!

Thomas
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

helt okej när man söker dvd filmer..

Agnetha L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Har köpt från discshop i ett par års tid nu och vägrar att köpa någon annanstans, snabba leveranser och trevlig kundservice kanske lite dyra bara men det balanseras av ett stort utbud. Den bästa sidan att köpa film på.

Jonas H
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Utan tvekan den bästa filmbutiken på nätet. Riktigt bra utbud. Snabb leverans. Dock inte alltid så billiga så det gäller att göra prisjämförelser innan beställning.

Johan L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

dem har inte mycket av nånting och till inte så billiga priser.. Köpt där en gång, inte nåmer.

Henrik C
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Har tidigare varit helnöjd med Dischsop, snabb orderomsättning och leverans. Men nu blev det fel och paketet kom inte fram till adressaten, trots flera telefonsamtal och uppföljningar klarade man inte av att leverera till rätt adress. Nu dröjer det nästan två veckor innan paketet kommer fram ock trots att detta påpekades direkt via telefon så var det inte tal om kompensation bara några vaga ursäkter. Ynkligt!

Mattias L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Discshop har ett väldigt stort utbud vad det gäller film, spel, musik-dvds m.m. Jag beställde själv ett Nintendo Wii från denna sida och dem har väldigt snabba leveranser. Är det någon film du saknar där hemma? Tveka inte på att besöka discshop och gör en beställning!

Kenny P
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Denna nätaffär gillar jag! Stort ubud utav all sorts media, bra kundservice och snabb leverans. Aldrig haft något krångel med beställningar och det är väldigt tillfredställande att få vissa titlar hem i brevlådan samma dag som dom släpps. Tummen upp för discshop :)

Nils L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Vill du fylla ut din DVD-samling? Kanske en poster till filmen också? Eller vill du köpa det nya spelet som precis släppts? Från Discshop.se så kan du verkligen förvänta dig en snabb och säker leverans av det du beställt.

Dennis
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Riktigt stort utbut av film! Snabba å bra leveranser. Lätthanterlig hemsida. Finns egentligen inte mycket å klaga på. Håll utkik efter deras kampanjer, dom kan ibland vara giftiga

Erik F
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

Giller verkligen deras priser, utbud och service. Snabba och felfria leveranser!

Johanna L
Skrev om Discshop Svenska Näthandel AB

WEb butik som säljer DVD filmer, serier och olika boxar. Har på senaste åren också börjat sälja spel till alla olika konsoler. Hemsidan är tydlig, det går enkelt att hitta och söka efter det man vill. Om ej tex en film har kommit till "sverige" än. Går det att sätta filmen under bevakning. När filmen kommer till sortimentet får man ett e-mail. Går också att sätta filmer/serier av en viss producent eller skådespelare under bevakning, då får mail mail om allt som händer runt ovanstående. Priserna hålls låga. Till och med...

Agnetha L och 3 andra gillar detta