Engströms Trafikskola

4.5

4 omdömen om Engströms Trafikskola

Johan B
Skrev om Engströms Trafikskola

Bokade in ett par dubbel-lektioner MC med Magnus Engström och var nervös utav bara fan när vi startade motorcyklarna. Magnus var dock så jäkla cool att nervositeten släppte ganska omgående och man kunde börja njuta av körningen. Ett par veckor efter och ett par körlektioner senare kör jag upp och känslan när man kör tillbaka till körskolan på egen hand efter att ha klarat testet var obeskrivlig! Rekommenderas varmt!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

John
Skrev om Engströms Trafikskola

Körde 8 lektioner med Magnus! Kuggade första uppkörningen men klara torin. Körde sedan upp i stockholm två dagar senare och grejade mitt körkort. Magnus är mycket lugn och pedagogisk. Även Gunilla i receptionen var väldigt trevlig!

Olle H
Skrev om Engströms Trafikskola

Jag tycker det gick himla smidigt med intensivkurs för mc-kort med 2+1 dagar. Det hela gick över förväntan. Tapso som var min körledare var hård men rättvis. Klarade provet på första försöket.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

sofia w
Skrev om Engströms Trafikskola

Riktigt bra körskola, körde med Pelle och han var jättepedagogisk! Billigast i stan också, så man vinner rätt mycket i pengar om man ska köra mycket. Jag klarade uppkörningen på första försöket även fast jag fick en nyutexaminerad körskollärare och de brukar vara extra hårda.