Blomstrande Ting i Segeltorp

Blomstrande Ting i Segeltorp

4 omdömen om Blomstrande Ting i Segeltorp

Maria L
Skrev om Blomstrande Ting i Segeltorp

Jätte mysig affär och super trevlig personal! ett stort plus att det ligger en jättebra frisörsalong en trappa upp i samma lokal:)

Erik L
Skrev om Blomstrande Ting i Segeltorp

Första intrycket: Prylar överallt och några alldeles för unga tjejer bakom disken. Suck. Men det gick över, en av tjejerna var blixtsnabb att hjälpa mig med en välkomponerad bukett till min fru, mycket proffsigt och höll budgeten med mycket liten marginal (till min fördel).

Malin
Skrev om Blomstrande Ting i Segeltorp

Jag hängde på låset när Erica öppnade sin fina butik för att stilla min nyfikenhet och butiken och ägaren överträffar mina förväntningar på en butik i förorten. Exklusiv känsla i butiken, jordnära, mysig och alltid ett vänligt och proffsigt bemötande! Jag vill verkligen rekommendera Blomstrande Ting och gratulera Huddingeborna som fått möjlighet att handla fräscha blommor på hemmaplan! (kanonfina snittblommor med lång hållbarhet!)

Jens L
Skrev om Blomstrande Ting i Segeltorp

Butiken är fin, personalen mycket kunnig med lång erfarenhet och trevlig. Priserna kan jag lova är svåra att slå. verkligen ett lyft för Lövdalen och den lilla företagspark som finns där. Trevlig ställe!