Joakim Ernstsson

Joakim Ernstsson

Joakim Ernstsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Joakim Ernstsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Joakim Ernstsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 306 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Ernstsson har haft 51 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

306 omdömen om Joakim Ernstsson

Sedan starten hos Reco 2014
Ask U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Fredriksdal - Almedal

Lung och trevligt bemötande, kände att jag hade tid att reflektera och tänka utan att bli stressad. Samtidigt då gick processen stadigt framåt utan dötid. Kändes som att man hade någon att bolla med och som lyssnade och hjälpte när man ställde frågor. Tidigare mäklare har jag upplevt som stressande och hetsiga och det va också mina förväntningar här men blev lyckligt motbevisad. En bra upplevelse, rakt igenom.

Rasmus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Joakim har varit fantastisk att jobba med. Kunnig, engagerad och lyhörd. Med stort tålamod och fokus på våra behov tog han hem en försäljning som vi är mycket nöjda med, trots en väldigt svår marknad. Rekommenderas varmt!

Andrea R
Lunden

Joakim visade stor engagemang och var väldigt kommunikativ och lyhörd till våra behov. Vi hade en bra känsla direkt efter att vi träffade honom som växte till ett stort förtroende och en mycket positiv upplevelse, framför allt under dåliga marknadsförutsättningar. Vi hade en lyckad bostadsaffär tack vare Joakims noggrannhet och professionalitet.

Martin R
Lunden

Ärlig och trivsam mäklare med öppna kort. Hjälpsam att ordna digital visning på för oss lämplig tidpunkt. Tog snabbt rätt på uppgifter och förmedlade affären varsamt och utan press. Kan varmt rekommenderas!

Miriam R
Lunden

Av Joakim fick vi ett professionellt och trevligt bemötande och vi uppskattar speciellt hur öppen och ärlig han var angående objektet. En av de bästa mäklare vi stött på.

Henric L
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Ernstsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Björkekärr

Jag upplevde Joakim som lugn och sansad. Han lyssnade på både säljarens och köparens behov och försökte hitta lösningar som passade oss båda.

Mattias O
Örgryte

Enkel och väldigt snabb försäljning. 😅🤝🏼⭐️

Josefin T
Björkekärr

Trevlig, tydlig och lugn, gav svar på alla frågetecken som fanns.

Philip W
Munkebäck

Proffesionell och pedagogisk. Mycket kunnig i området och hans erfarenhet hjälpte mig att ta bra beslut

Joakim G
Munkebäck

Professionell och lätt mäklare. Lätt att få kontakt med och hjälpsam.