Jesper Gelin

Jesper Gelin

Jesper Gelin är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jesper Gelin har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Jesper Gelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Jesper Gelin har haft 33 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

107 omdömen om Jesper Gelin

Sedan starten hos Reco 2021
Helen Birgitta T
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Ett mycket bra bemötande. Noggrann och bra information. Vi fick hela tiden bra återkoppling Mycket mån om både oss som säljare och de olika spekulanterna En mäklare vi varmt kan rekommendera

Sara H
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Noggrann, proffsig och otroligt hjälpsam i alla situationer!

William M
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Bra bemötande och serviceinriktad! Påläst och trevlig!

Wilma T
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Jesper är kanon! Smidig att ha kontakt med och lätt att få hjälp av. Förklarade varje del i processen!

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Extremt bra mäklare! Lyssnar på önskemål och uppfyller dom. Lätt att prata med samt snabba svar! Vi är väldigt nöjda!!

Marwan Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg

Jätteduktig mäklare. Har en bra framtid

Sima S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Hallsberg

Jesper Gelin är oerhört skicklig i sitt arbete och han är väl placerad, positivt och arbetar hårt. Jag är tacksam och kommer rekommendera till alla andra. Försäljningen gick väldigt snabbt och allt var underbart. Jag önskar lycka till Jesper Gelin på framtiden. Med vänlig hälsning Sima Sadat

Fredrik M
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Väldigt Engagerande, driftig och lösningsorienterad. Förväntningarna var stora, och med förutsättningen.., inte en lantbruksfastighet! så, så blev det bra till slut. Tack vare Jesper. En färsking att hålla ögonen på, som nyfiket vill lära sig och gå vidare.

Karl Niklas R
Åmmeberg

Jesper har alltid funnits nära till hands när man har haft frågor & funderingar. Bra samarbete vad gäller visningar & övrigt. Skulle verkligen rekommendera att anlita Jesper när man skall sälja sin bostad. +++++

Hanna Ö
Åmmeberg

Jätte trevlig och lyhörd! Gör sitt yttersta för att du som säljare ska bli trygg i affären. Super nöjda :)