Niklas Kristersson

Niklas Kristersson

Niklas Kristersson är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Niklas Kristersson har varit registrerad mäklare sedan 2009-01. Niklas Kristersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Kristersson har haft 51 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

100 omdömen om Niklas Kristersson

Sedan starten hos Reco 2014
Annika B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Efter de förutsättningar som var, fungerade allt som det skulle.

Jan B
Häggvik

Jag har tyvärr inte träffat Niklas annat än på telefon men det har varit till belåtenhet och känts tryggt, adekvat och korrekt.

Mariusz T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Mycket proffsigt, trevligt bemötande. Exakt som jag vill ha det.

Sören L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Kristersson en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Rotebro

Jag tycker det är för tidigt eftersom hela affären inte är genomförd ännu. Vi svarar gärna efter tillträdet

Johan B
Edsberg

Niklas är snabb, kunnig, trevlig och återkopplar alltid väldigt snabbt när man har frågor och funderingar.

Birgitta L
Edsbacka

Mycket trevligt bemötande. Höll oss uppdaterade under hela processen. Vi är mycket nöjda o kan med glädje rekommendera honom till andra säljare!

Rasmus M
Töjnan

Niklas hjälpte oss på ett lugnt och tryggt sätt att hitta vår drömbostad!

Anna M
Töjnan

Kunnig, engagerad och framförallt trygg! Vi är mer än nöjda.

Annika J
Tureberg

Trygg, inlyssnande, serviceminded från början till slut. Kan varmt rekommendera Niklas

Seyed Mohsen S
Kärrdal

Niklas did his job in showing the apartment and in the transaction between me and the sellers in a professional and acceptable manner. Sincerely, Mohsen