Emil Farmandeh

Emil Farmandeh

Emil Farmandeh är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Emil Farmandeh har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Emil Farmandeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Farmandeh har haft 44 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-05

42 omdömen om Emil Farmandeh

Camellia S
Arenastaden

Duktig mäklare! Följer upp lagom intensiv och ger all information man behöver.

Magali M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Farmandeh en del av Fastighetsbyrån Solna

Very good communication with Emil, I would definitely recommend him as a broker! We wish he was ours for our apartment sell

Okan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Farmandeh en del av Fastighetsbyrån Solna

Jag gjorde en noggrann research i mitt område före försäljning. Tog därefter kontakt med tre mäklare som sålt objekt på samma gata. Emil var den som stack ut, han är genuin och lätt att samarbeta med. Vid en bostadsförsäljning är det ett samarbete mellan mäklare och säljare under hela processen. Emil var transparent, vilket var viktigt för mig. Han svarade jämt när man ringde och bollade frågor. Han kom med taktiska förslag som påverkade försäljningen positivt. Trots en svår marknad och nedgång lyckades han efter endast...

Tala H
Arenastaden

Han är en skicklig och engagerad mäklare som hjälpte oss hitta vår drömlägenhet. Med sin lyhördhet, djupa marknadskunskap och effektiva förhandlingar gjorde han köpprocessen smidig och trygg. Vi kunde inte vara mer nöjda med hans insats.

Lise-Lott H
Arenastaden

Mycket gott bemötande och effektiv försäljning

Alexandra L
Karolinska

Trevlig och kunnig. Proffsigt bemötande. Återkopplar alltid snabbt vid frågor och funderingar.

Helena S
Karolinska

Emil är engagerad, driven och tillgänglig. Han ger snabba återkopplingar, har har en fönmåga att vara glad, lättsam och allvarlig. Kändes som han verkligen jobbade på att sälja , bra människokännare. . Vidare är Emiil bra på att föklara det som var knepigt. . Sammantaget var det tryggt och ha honom som mäklare. Vi är mycket nöjda. Vi skulle anställa honom i vårt företag.

Markus W
Hagalund

Emil skötte hela affären snabbt och fixade allt på ett bra sätt

Yvonne A
Råsunda

Engagerad och pålitlig. Lugn hade tid och visad mig runt fastigheten.

Sara K
Råsunda

Emil var både lyhörd och tillgänglig och skapade en familjär atmosfär samtidigt som han höll en professionell ton. Han överträffade våra förväntningar genom att visa en imponerande lokal kännedom, arbeta effektivt och få lägenheten såld till ett pris som vi var nöjda med. Utöver det var han generös med sin tid och förmedlade värdefull information som hjälpte oss även i vår köpprocess. Denna kombination av egenskaper bidrog till en smidig och framgångsrik försäljningsprocess. Vi rekommenderar Emil starkt!