Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Jennifer Törnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jennifer Törnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 415 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Törnkvist har haft 71 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

415 omdömen om Jennifer Törnkvist

Sedan starten hos Reco 2017
Klara J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Centrala Solna

Jennifer var tevlig, tydlig och bra på att hålla koll på alla detaljer. Hon var snabb med att återkomma med svar på meddelanden och samtal. Hela köpet gick mycket snabbt och smidigt och jag är mycket nöjd.

Lidya H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Duktig, professionell och effektiv!

Izgiamen Z
Skytteholm

Trevlig och gott bemötande. Rekommenderar Jennifer Törnkvist starkt!

David L
Råsunda

Mitt intryck av Jennifer redan vid första mötet var att hon inger förtroende, är glad och utstrålar positivitet. Hon presenterade sig själv och förklarade hennes strategi inför min försäljning. Hon var hela tiden mån om att jag förstod hela upplägget och kände mig trygg med det. När väl visningar etc började så insåg jag ganska snabbt att Jennifer var väldigt driven och engagerad och hon hade bara ett mål och det var att min lägenhet blev såld till bästa pris. Jennifer har en varm och trevlig personlighet och vi klickade...

Elin H
Centrala Solna

Jennifer är otrolig!! Hjälpte oss att hitta och köpa vår drömlägenhet. Det gick så snabbt och smidigt och hon var så transparent och hjälpsam hela vägen! Kunde inte haft en bättre upplevelse :)

Isabella A
Skytteholm

Jennifer är en mäklare som inger förtroende samtidigt som hon är varm och engagerad. På grund av den oroliga bostadsmarknaden tog det ganska lång tid att sälja vår lägenhet, men Jennifer arbetade alltid enträget med att hitta spekulanter till oss samtidigt som hon hade stor förståelse för vår situation. Ibland blev det tyst i perioder när det inte hände något nytt, så lite mer regelbunden information (även när det inte fanns nyheter) är väl det enda jag hade velat ha mer av.

Alexander L
Karolinska

Proffsig, snabb och mån om mig som säljare. Mycket nöjd!

Philip S
Råsunda

Trevligt och professionellt bemötande. Engagerad och intresserad av att uppnå ett bra resultat.

Tina Melissa Z
Centrala Solna

Väldigt professionell och trevlig. Allting gick smidigt till och Jennifer är alltid tillgänglig vilket känns tryggt!

Alexandra K
Råsunda

Väldigt trevlig, hjälpsam och engagerad mäklare! Jag har varit väldigt nöjd under hela processen.