Jesper Joki

Jesper Joki

Jesper Joki är mäklare på Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper Joki har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Jesper Joki har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Joki har haft 43 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

84 omdömen om Jesper Joki

Alexander G
Veka

Bästa mäklaren jag varit i kontakt med. Bra kommunikation, lägger ner sin själ i arbetet och får alla parter nöjda.

Lisa W
Veka

Vi är väldigt nöjda med Jesper som mäklare vid försäljningen av vår bostad! Otroligt engagerad och kunnig. Bostaden såldes snabbt och till bra pris. Han höll oss uppdaterade genom hela processen och var lätt att nå om vi hade frågor. Kan varmt rekommendera!

Ingela T
Veka

Fantastisk bra omtänksam och informationkunnig.Högsta betyg till Honom. Vi är mycket nöjda.

Tine L
Centrum

En driven mäklare som kontaktade oss och informerade oss om läget. Det gav oss en trygg och pålitlig försäljning . Tack 🙏

Kim A
Centrum

Jättebra bemötande. Han såg till att det blev en väldigt smidig och trygg affär.

Fanny E
Centrum

Trevlig, duktig på sitt jobb, alltid tillgänglig, snabb.

Christoffer L
Centrum

Snabb, kunnig och alltid tillgänglig!

Johannes J

Proffsigt och bra genom hela processen ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Josefine O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Jesper är en engagerad och professionell mäklare som hjälpte mig att sälja lägenheten. Alltid tillmötesgående och gav bra återkoppling under hela processen. Är mycket nöjd!

Johanna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Mäklaren Jesper Joki har från början till slut varit professionell, hjälpsam och kunnig. Mäklaren hade svar på mina frågor och var snabb med att kolla upp kompletterande info kring bostaden enligt önskemål. Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.