Angelina Birgerson

Angelina Birgerson

Angelina Birgerson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Angelina Birgerson har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Angelina Birgerson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.7. Angelina Birgerson har haft 59 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

243 omdömen om Angelina Birgerson

Sedan starten hos Reco 2017
Eva J
Sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Hunnestad

Trevlig och kunnig har bara haft kontakt i slutfasen då hon ersatte Louise Hj

Joakim N
Köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Träslövsläge

Snabb och alltid tillgänglig för frågor och klargöranden.

Lars-Olof E
Hunnestad

Kunnig, serviceinriktad, glad och positiv

Jahja K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Proffsig och kunnig att sköta sitt jobb ärligt

Järd L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Bemötande : Väldigt proffsig och lugn , inte mycket säljsnack och ’på’ vilket vi uppskattade . Vi fick gå i lugn och ro innan hon gav oss mer information. Förväntningar : Vi hade inga , första gångs köpare —- men en fin upplevelse. Sammanfattning: förtroendegivande och väldigt fin / go både som mäklare och människa . Väntade ut oss och våra val innan nästa steg . Mycket bra med digital visning

Björn T
Oskarsdal

Från första kontakten och hela "resan" har Angelina varit fantastiskt bemötande, informativ och ansträngt sig för att ta reda på alla svar från en väldigt nyfiken köpare. Kan bara rekommendera Angelina.

Magnus B
Träslövsläge

Bra kommunikation och snabba återkopplingar.

Louise L
Träslövsläge

Trevlig, proffsig och lätt att få kontakt med.

Linda S
Träslöv

Vår mäklare Angelina Birgersson var professionell, kunnig och trevlig att samarbeta med.

Janne M
Träslöv

Proffsigt och trevligt bemötande som hjälpte oss att lyckas med försäljningen på bästa sätt!