Jonathan Leding

Jonathan Leding

Jonathan Leding är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jonathan Leding har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Jonathan Leding har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonathan Leding har haft 28 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

233 omdömen om Jonathan Leding

Sedan starten hos Reco 2019
Marina L
Veddige

Jonathan är en professionell mäklare som snabbt svarade på Mail och text och på ett lättförståelig sätt förklarade alla turer runt en försäljning. Elsa

Monika H
Veddige

På ett korrekt sätt. Att sälja vårt hus, vilket han gjorde. Han var duktig, pålitlig, fanns till hands och var snabb med att svara på frågor.

Magnus S
Centrum

Jonathan är mycket driven och effektiv utan att stressa . Det som förväntas bli gjort har jonathan redan löst . Han är noga med att informera och uppdatera . Håller en fin balansgång mellan personlig och seriositet . Jag kan varmt rekommendera Jonathan Leding och kommer tveklöst återkomma vid nästa köp eller försäljning. Magnus Ståhlbom

Torbjörn L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Jonathan, vilka snabba svar. Precis vad vi behövde som flyttade från en annan stad till Varberg Torbjörn.

Amer H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Jonathan var väldigt professionell och lyhörd Mäklare. Otroligt bra engagemang hela vägen och var verkligen en bra lagspelare som genererade en bra försäljning. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda att haft med Jonathan på resan och hela försäljningsprocessen.

Torbjörn L
Centrum

Jonathan har varit lyhörd, snabb och tydlig i alla sina kontakter med oss.

Nicolai J
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Grimeton

Jonathan ha varit absolut fantastiskt. Proff, snäll och alltid redo for att svara på mycket fråga, for nogon när det er första gången att dom köpa hus.

Hanna I
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Grimeton

Vi har enbart positivt att säga om Jonathan. Med ett professionellt men samtidigt personligt och genuint bemötande har han hjälpt vår lilla familj att hitta vårt nya hem. Tack så jättemycket, igen, du är en klippa (med havsutsikt)! Varma hälsningar Hanna, Nicolai och Lykke

Margareta I
Grimeton

En fantastisk duktig mäklare med stor känsla för oss och för vår fastighet, som är lite speciell. Han har dessutom en mycket värdefull egenskap: Han såg vilka köpare, som vi skulle tycka om och mer än gärna sälja till. Han sammanförde oss med dessa och vi kände direkt, att just den här familjen skulle förvalta vår fastighet på ett varmt sätt och älska stället, som vi gjort under alla år! Tusen tack Jonathan!

Anife U
Tvååker

Jonathan är verkligen en grym märklare ⭐️ Han är alltid glad och på gott humör. Jonathan var lätt tillgänglig och införlivade alla förväntningar som vi haft på honom och försäljningen. Mycket trevlig märklare, Jonathan kan sitt jobb! 👏👏