Minnemalen Förskola

Minnemalen Förskola

Ring 08-80 16 06 www.minnemalen.se

Förskolan Minnemalen är ett föräldrakooperativ som ligger i Minneberg i västra Stockholm

7 omdömen om Minnemalen Förskola

Pierre Ö
Skrev om Minnemalen Förskola

Min son älskar Minnemalen. Engagerad och kunnig personal som ger det lilla extra och en egen kock som lagar riktigt god mat från grunden är bara två bra exempel av många fler. Att jag får möjlighet att vara med på Minnemalen ett par dagar per år ser jag som en bonus. Jag får se hur mitt barn utvecklas med sina dagiskompisar och jag lär känna både personalen och barnen bättre.

Gissell G
Skrev om Minnemalen Förskola

Perfekt dagis för dom föräldrar som är engagerade i sina barn, här känner vi varann och det ger en trygghet utöver. Det lilla extra man ställer upp på ger ens barn dubbelt upp. Ser föräldrakooperativ som en självklarhet med dom fördelar det ger. Minnemalen är ett praktexempel på en lyckad sådan lösning. Maten och kostvalet är utöver, fantastisk kock. Önskar alla barn fick samma möjlighet!!

Anna A
Skrev om Minnemalen Förskola

Mycket bra förskola med utbildad personal, engagerade föräldrar, god hemlagad mat och barn som trivs, känner sig trygga och får stimulans för att utvecklas på alla sätt. Rekommenderas varmt!

Helena L
Skrev om Minnemalen Förskola

Underbart dagis där man som förälder tryggt kan lämna sina barn och vet att dom är väl omhändertagna. Egen kock som lagar god och varierad mat och utbildad personal som verkligen bryr sig om barnen och får dem att utvecklas både kunskapsmässigt och socialt. Rekommenderas varmt!!!

Martin C
Skrev om Minnemalen Förskola

Minnemalen är en förskola som jag önskar att alla barn kan få gå på. Pedagogerna gör ett otroligt bra jobb. Dem ger min dotter en fantastisk start på livet och hon lär sig väldigt mycket samt att hon verkligen känner sig trygg. Minnemalen har också en egen kock och hans mat är i största möjliga mån ekoligisk, närproducerad och väldigt god. Min dotter stormtrivs!

Linus C
Skrev om Minnemalen Förskola

Underbar personal som tar hand om min dotter på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Hemlagad god mat av en kock som varit anställt i över tjugo år på förskolan gör barnen glada hela dagarna. Min dotter blir sedd hela dagarna och stortrivs på Minnemalen, rekommenderas mycket starkt. Av alla förskolor jag besökt skulle jag inte kunna tänka mig välja någon annan än Minnemalen.

Fredrik W
Skrev om Minnemalen Förskola

En fantastisk förskola, med superengagerad personal och bästa maten, som mitt barn älskar!