Ginza.se

Ginza.se

3.4

28 omdömen om Ginza.se

Joanna Monika S

Jätte besviken än så länge, ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårlänk utan: "det kommer när det kommer", senare samma dag ett mejl till, där skriver dem att order är redan skickat - fast enl Postnord appen är det endast registrerad en försändelse, men inget paket lämnat än. Nonchalans.

Lars Erik B
Skrev om Ginza.se

Precis som flera andra så har vi åkt på en "outlöst paket avgift" trots att vi lämnat korrekt adressuppgifter. Vi fick göra om ordern då det var födelsedagspresenter till ett barn. Ginza kan se att detta är gjort, men skiter totalt i att vi inte blivit aviserade. STOR VARNING - man har satt i system att inte acceptera att man själva gjort fel via sitt svaga avtal med sin leverantör. Om ni kan - köp någon annanstans!

Nivek R
Skrev om Ginza.se

Uselt skickar faktura på ej uthämtat paket 350kr utan att avisera paketet. Går inte att prata med heller. UNDVIK som pesten

Fride M
Skrev om Ginza.se

Ginza AB eller någon anställd säljer tydligen kontaktuppgifter till banditer. Fick ett SMS från "Svensk Post" att adressen är fel på det paket som ska skickas och uppmaning att öppna en länk. Öppnade inte länken men den är en blufflänk som ska användas för någon typ av bedrägeri. Det är inget fel på adressen.

Fredrik H
Skrev om Ginza AB

Köp ej Ack Värmland säsong 2 på DVD. Beställde och fick ett ex som hackar, fick en ny som hackar på samma ställen ! Gäller antagligen många fler än dessa. Fick tillbaks pengar för skivan men ej för frakten. Nu blir det cdon framöver.

AMIR R
Skrev om Ginza AB

SÄMSTA SKITFÖRETAGET. JÄKLIGT DÅLIGT service och ett företag som verkligen SKITER i sina kunder och försöker lura de. Har beställt saker men inte fått det sms och nu vill de ha MER ÄN VAD HELA SKITEN KOSTAR i "krav" för att paketet har kommit tillbaka!

Christina S
Skrev om Ginza AB

lurar köpare. Beställde och betalde en film och får fel. Efter mycket diskussioner med kundtjänst skickar jag tillbaka den och får en bekräftelse på att de skickar rätt film. MEN bara om jag betalar dubbelt så mycket!!! Skitdålig service och inte en ursäkt !!!!

Iggy K
Skrev om Ginza AB

Har ganska dålig koll på sitt sortiment.

Magnus C
Skrev om Ginza AB

Vedervärdigt företag. Undvik som pesten.

Karin E
Skrev om Ginza AB

Brukar beställa via deras hemsida, har alltid fått paketen i tid och rätt leverans. Nöjd kund!

Agnetha L
Skrev om Ginza AB

Ginza är väl bra om man ska ha något som finns i lager. Däremot kan jag inte förstå varför dom saluför skivor som egentligen inte går att få tag på hos skivbolaget sedan många år eller någon annanstans eller att dom skriver att skivan är utgången när den i högsta grad går att få tag på hos bolaget. Knepigt tycker jag. Ett plus dock är att man köpa på faktura vilket inte cdon accepterar.

Tim V
Skrev om Ginza AB

Ginza är alltid förstahandsvalet när det kommer till beställning av musik och film. Gillar att katalogen fortfarande ges ut, fastän allt finns listat på webbplatsen. Det har hänt mer än en gång att t.ex. fodral har varit skadade, eller att skivor har varit repiga, men det har aldrig varit några som helst problem med returnering/ersättning. Första gången jag behövde returnera ett par skivor, blev jag tillsagd att skicka tillbaks dem i ett helt vanligt kuvert tillsammans med en lapp på vilken jag skulle skriva exakt vad...

Nikke L gillar detta
rolf h
Skrev om Ginza AB

Har handlat hos ginza i mer än 20 år, och visst har det blivit ett par små misstag, men det har aldrig varit något problem att få rättelse. Så jag är mycket nöjd med att det fortfarande finns några seriösa företag kvar, som bryr sig om sina kunder.

Jonas H
Skrev om Ginza AB

Brukar beställa filmer härifrån och de är helt ok, har en hel del bra priser dock är inte utbudet det största som finns. Men en väldigt trevlig och bra kundtjänst som alltid är väldigt hjälpsamma.

Markus K
Skrev om Ginza AB

Har aldrig strulat med detta företaget. Har det mesta till bra priser och levererar i tid.

Peter N
Skrev om Ginza AB

Har beställt mycket från ginza genom åren. Snabba leveranser är ett varumärke. Har aldrig varit med om något strul.

Banesa M
Skrev om Ginza AB

Ginza gör det härligt att beställa hem varor! Snabbt, enkelt och med stort utbud - sicken mästerplan för att attrahera musikälskare!!

Elina E
Skrev om Ginza AB

Ginza är en väldigt bra shopping-sida på internet som jag använt flera gånger för att köpa hem musik och tv-spel. Bra priser, snabb leveranstid och trevlig personal.

Fredrik N
Skrev om Ginza AB

Siujperbra hemsida. Trevlig personal. Toppenutbud. Bra priser.

Jonas N
Skrev om Ginza AB

Jag brukar undvika att handla varor på internet men Ginzas internetbutik tycker jag är helt suverän. Utbudet är väldigt stort och det är lätt att hitta om man vet vad man vill ha. Leveranstiden är normalt 3-4 dagar om allt finns i lager, vilket jag tycker är helt okej. Priserna är också helt okej, tycker jag. Om varan är helt nyutkommen är det ofta samma pris som i vanliga affärer, men är man ute efter lite äldre spel eller filmer så kan man göra riktiga fynd.

Mattias L
Skrev om Ginza AB

Ginza är enligt mitt tycke den mest pålitliga svenska internetbutiken när det gäller musik, film, spel, böcker, hemelektronik m.m. Jag brukar själv beställa där ungefär var 3:e månad och dem har ett väldigt brett sortiment. Passa på att fynda när Ginza har deras realisation som dem har några gånger per år. Där har jag gjort riktigt fynd!

Maria H
Skrev om Ginza AB

Ginza har bra utbud, och bra leveranser. Trevligt är det oxå att besöka dem påplats..=)

Amanda E
Skrev om Ginza AB

Ska man beställa musik och film från nätet kan man med fördel göra det från Ginza. Jag har gjort det ett par gånger och det har alltid funkat fint. De har ett stort och brett sortiment både med det allra nyaste som ligger på topplistan men också lite äldre musik och filmer som man oftast kan fynda till riktigt bra priser. Har man tur finns någon rabattkod tillgänglig så att man får lite rabatt eller slipper betala frakt. Ginza är annars enkelt och smidigt och paketet kom efter bara några dagar. Rekomenderas!

Emma J
Skrev om Ginza AB

Förut beställde jag alltid från Ginza men har nu gått över mer och mer till CDON. Tycker att Ginzas hemsida blivit väldigt väldigt svårnavigerad och mycket sämre än förut. Dock blir väl utbudet bättre, och katalogerna är alltid spännande att titta i. Min erfarenhet av Ginza är att beställningarna kommer i tid och utan krångel. Rekommenderas!

Johanna L
Skrev om Ginza AB

Minns som igår lyckan av när Ginzas katalog kom i posten. Detta var innan jag hade internet. Sedan har det gått att följa utvecklingen. Hur Ginzas sortiment utökats inom både musik och film. Ginza har bra priser. Finns många internet butiker med samma inriktning. Finns inte så mkt att beskriva. Ginza får helt enkelt "4/5 recos". Finns inget direkt dåligt att säga, men alltid utrymme för förbättring.

Kerstin A gillar detta
Cecilia K
Skrev om Ginza AB

När man var yngre så shoppade jag som en galning från Ginza. Jag beställde jämt och ständigt och det är faktistk ett riktigt bra företag som har bra saker. Innan när man bara hade den där katalogen med så mycket itlar så man blev snurrig, så glodde man ändå igenom den. Man upptäckte även en massa ny musik hela tiden, då man köpte hem sånna extra billiga singlar i mängder, mest för att det var spännande. Jag har alltid haft ett gott öga till Ginza och deras sortiment!

Emma A
Skrev om Ginza AB

Stort utbud av det mesta! Bland annat musik, film, fotoframkallning och hemelektronik. Det jag har beställt från företaget är musik och det har fungerat riktigt smidigt varendra gång. Snabb leverans utan krångel, direkt till adressen eller till mitt postombud. Ginza har ny musik och det uppdateras dagligen, jag skulle säga att Ginza och CdOn.se är likvärdiga.

David H
Skrev om Ginza AB

Ginza är en utmärkt e-handelsplats för att köpa CD och DVD. Ett ganska bra utbud och snabba och säkra leveranser. Webbplatsen tillhör inte världens snyggaste och är lite svårnavigerad men trots det går det att hitta mer saker att köpa än vad plånboken egentligen vill.