Monki

Monki

3.8

4 omdömen om Monki

Madelaine M

H&M kanske inte är det absolut mest trendiga klädesbutiken som finns, men oftast är det bra kvalitet, hyfsat snygga och bra priser.

Anette T

H&M trend med bara kläder ur divided-kollektionen. Mycket prisvärt och mycket roligare än i en vanlig h&m-butik. Här finns också en vintage-hörna för den som vill fynda second hand.

Katarina M gillar detta
Johanna L

Denna H&M butik är placerad centralt nere vid storgatan. Jag (tror) detta är Malmös största H&M butik. Affären är uppdelad i olika våningar. Sortimentet är lite större än andra H&M butiker jag besökt i stan. Priserna är ju naturligtvis de samma. Upplever att denna butiken är "fräschare" än den butiken på Mobilia jag tidigare skrivit om. Uplleve det som att tex provrum underhålls och är fräschare här. Visst, är det REA ser här lika rörigt och smutsigt ut som på de andra H&M butikerna :P Blir "4/5 recos" här.

Kerstin A gillar detta
Kerstin A

Detta H&M ligger inne på storgatan, ett bra läge. rulltrappan upp coh du har det största klädsortimentet där. Det är uppdelat bra och aldrig stökigt bland klädeshyllorna vilket är lite ovanligt för H&M enligt mina erfarenheter. Färgmässigt sorterat är det och fler glada färger finns på detta H&M Så, helt klart värt ett besök. Priset är billigt och kön inte särskilt lång. Servicen god så 4/5 recos.