Hellmanska Gårdens Café AB

4.3

3 omdömen om Hellmanska Gårdens Café AB

Jan B
Skrev om Hellmanska Gårdens Café AB

Unik, och mysig miljö mitt i stans pulserande handelsområde. Massor av godsaker att välja mellan. Såväl matigare alternativ som rena fikafrestelser. Stark eko/närodlat profil. Medlemmar i Sörmlands Matkluster.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jennifer H
Skrev om Hellmanska Gårdens Café AB

Ett riktigt trevligt ställe som jag besökte för första gången i helgen. Vi trotsade kylan och satt ute under ett par filtar. Annars kan man ju alltid välja att sitta i det mysiga Orangeriet. Hit kommer jag gärna fler gånger.

Alexander K
Skrev om Hellmanska Gårdens Café AB

Ett av stans mysigaste och populäraste caféer. Sitt inomhus, lite trångt och mysigt på det knarrande trägolvet. Varm choklad med grädde är perfekt efter en slaskig kall vinterdag på stan. Även möjligt att sitta utomhus i trädgårn om vädret tillåter eller i glashuset. Relativt höga priser dock, men bra utbud och oftast god och vällagad mat och andra sötsaker :) Ekologiska produkter finns.

Nikke L gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang