Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Felicia Jingmyr Steiner har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Felicia Jingmyr Steiner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Felicia Jingmyr Steiner har haft 37 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

143 omdömen om Felicia Jingmyr Steiner

Sedan starten hos Reco 2020
Julia P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Zinkensdamm

Haft en toppenupplevelse med Felicia! Känt mig trygg och pepp. Felicia förtroendeingivande, professionell och en riktig stjärna, och levde upp till alla mina förväntningar (och därtill!) vad gällde slutpris, tillgänglighet och takten på affären!

Mikaela N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Katarina

Otroligt varm och pålitlig, allt har gått supersmidigt!

Gavin B
Södermalm - Katarina

Felicia was the perfect broker. Clear communication and worked extremely quickly.

Pia L
Södermalm - Zinkensdamm

Vi är väldigt nöjda! Positiv och ger snabb återkoppling. Flexibel. Uthållig.

Lisa D
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia var väldigt engagerad och återkopplade bra till oss under hela processen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Anders H
Södermalm - Katarina

Trevlig rak och tydlig. Kändes tryggt och genuint (få förunnat bland mäklare i Stockholm).

IDA H
Södermalm - Hornstull

Felicia är personlig, serviceinriktad, professionell och effektiv på samma gång. Är mycket imponerad av hennes jobb.

Andreas H
Södermalm - Katarina

Rekommenderar starkt till andra som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Kristina A
Södermalm - Zinkensdamm

Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.

Clara B
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia är jätteduktig! Driven och proffsig, rekommenderar varmt!