Madeleine Christov

Madeleine Christov

Madeleine Christov är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Madeleine Christov har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Madeleine Christov har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Christov har haft 24 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

110 omdömen om Madeleine Christov

Sedan starten hos Reco 2020
Helen I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Initialt lite svår att nå men därefter mycket tillmötesgående och stöttande. Fint bemötande!

Niklas C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Madeleine är inkännande och noggrann i processen, jag kände mig hela tiden säker på att vi fick de bästa förutsättningarna för vår affär. Jag uppfattade det även som att köparna också var trygga i sitt beslut att slutföra affären. Så på det hela taget så är jag supernöjd med madeleines arbete.

Karin N
Vasastan Sibirien

Madeleine var en otrolig mäklare. Alltid tillgänglig, lyhörd, smart och genuin. Skulle rekommendera henne till alla. Hon gör det lilla extra för dig som säljare.

Anne-Marie G
Östermalm Nedre Gärdet

Har inga speciella kommentarer då besöket var kort, hade läst annonsen mkt noga o var näst intill övertygad om att vi ville köpa lgh. Trevligt bemötande på alla sätt o bra kommentarer som förstärkte viljan att köpa.

ELISABETH L
Östermalm Nedre Gärdet

Bättre än bäst på allt. Snabb och ärlig återkoppling. Kom med många bra idéer. Alltid steget före.

Sofie B
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Det var andra gången vi sålde med Madeleine och vi är återigen mer än nöjda! Hon är genuin och gör både köpare och säljare trygga. Hon gav bra rådgivning inför försäljningen och skötte hela processen proffesionellt och flexibelt.

Maria E
Vasastan Odenplan Sankt Eriksplan

Madeleine är väldigt professionell. Hon är pålitlig, har ett trevligt och tryggt bemötande. Hon är absolut en av de bästa mäklare jag har varit i kontakt med. Jag kan varmt rekommendera henne!!

Anna S
Vasastan Birkastan

Gott och hjälpsamt bemötande vid första lägenhetsköpet. Känns tryggt och får support då jag ej kan lämna jobbet på dagarna.

Fredrik N
Vasastan

Madeleine är väldigt professionell i sin roll och alltid positiv och hjälpsam. Hon levererar alltid mer än vad man förväntar sig och jobbar stenhårt och metodiskt för att få ett bra resultat både mot köpare och säljare. Supernöjd med Madeleine och rekommenderar henne varmt.

Carl E
City Norrmalm Vasastan

Professionell, trevlig och ger ett bra intryck till både köpare och säljare. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen och kom med goda råd. Vi är mycket nöjda och hade valt Madeleine igen!

Svar från Madeleine Christov

Tack så mycket Carl. Något jag strävar efter i varje affär. Har varit ett nöje att få samarbeta med er och jag ser framemot fler i framtiden. Önskar er all lycka i er nya bostad och hoppas att ni kommer att trivas lika bra där sen. mvh, Madeleine