Joakim Israelsson

Joakim Israelsson

Joakim Israelsson är mäklare på HusmanHagberg Västerås

Joakim Israelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Joakim Israelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Israelsson har haft 64 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-05

85 omdömen om Joakim Israelsson

Inger B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Joakim är trevlig, social, inger förtroende, är närvarande. Upplever honom som kunnig och intresserad. Min försäljning gick väldigt fort och det blev lite stressigt med pappersarbetet, men Joakim är också lyhörd och allt gick bra. Mvh Inger Bolin

Niclas A
Malmaberg

Jocke får en att känna sig trygg, är otroligt hjälpsam och förstående. Vi var så nöjda ed Jocke under vårt köp av vår nya bostad att det var inget snack om saken vem som fick uppdraget att sälja vår befintliga bostad, rekommenderar Jocke starkt

Sara Camilla S
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Malmaberg

Joakim är väldigt trevlig, kunnig och proffsig. Jag kände mig trygg med att ha Joakim som mäklare. Under säljprocessen så blev jag uppdaterad löpande på vad som skedde. Fick snabbt svar på mina frågor. Kan varmt rekommendera Joakim.

André P
Västermalm

Joakim har varit väldigt professionell genom hela försäljningsprocessen. Han har ingivit en trygg och lugn känsla genom affären. Alltid lättillgänglig och snabb att svara på frågor när de uppkommer.

Eva T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Centrum

Proffessionell, trevlig, artig, återkopplar, rutin kring städkoll innan signering blir toppbetyg!

Eliana L
Nordanby

Snabbt och smidigt! Lätt kontakt och bra information. Bästa mäklaren

Emily E
Centrum

Professionell, vänlig, hjälpsam och duktig!

Elin G
Vega

Väldigt professionell, ingav en bra trygghet i en stor affär

André P
Vega

Joakim har genom bostadsköpet hela tiden varit förtroendeingivande och lugn. Han har alltid varit tillgänglig och insatt i objektet och affären. Vill man känna sig trygg i sin bostadsaffär så är Joakim en fantastisk mäklare.

Ulrika M
Skiljebo

Fint och proffsigt bemötande, informativ, lyhörd och kunnig. Vi har träffat Joakim utifrån vår roll som köpare.