Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Ring 070-439 21 98 www.luckbyte.se

Luckbyte Sverige AB´s köksrenoveringar är helt unika. Vi kan inte jämföras med andra köksrenoverare i Stockholm. Bland annat erbjuder vi avancerade och super avancerade luckbyten samt avancerade helkök, och det är vi ensamma om inom Stockholms län. Vi har prisvärda lösningar och gör underverk med gamla kök. I vårt team har vi...

47 omdömen om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Isabelle D
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vi är så otroligt nöjda med arbetet som Luckbyte gjort i vårt kök. Johan lägger ner hela sitt hjärta i arbetet han gör. Alltid snabb kontakt och återkoppling och resultatet blev super! Kan varmt rekommendera dem :)

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Henrik
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Varma rekommendationer från oss på alla sätt. Vi är mycket nöjda med vårt nya kök och allting har funkat från start till färdigställande med mycket bra kvalitet på arbete, luckor och lådsystem.

Mattias W
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jag är väldigt nöjd med mitt nya kök och hela processen från första kontakten till att allt var klart. Johan och hans bror installerade ett helt nytt komplett kök inkluderat nytt kakel och vitvaror. Kommunikationen med Johan var utomordentlig snabb och det hela tog, från första mailet till att allt var installerat och klart, ca sex veckor. Han svarade snabbt, enkelt och utförligt på alla mina "dumma frågor" om köksrenoveringens "inre liv". Johan var lyhörd om mina önskemål och gav råd vad som skulle bli bra och vad...

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Carla G
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jag är mycket nöjd med mina nya skåp, ett jobb gjord snabbt, effektivt, renlighet och särskilt bra kvalitet.

Carla G gillar detta
Monica B
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Ett ypperligt alternativ till att byta hela köket. Allt från första besöket till färdigmonterat gick ypperligt

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Monica! Du har numera slitstarka laminatluckor med oljestötdämpning och härliga fullutdragslådor med uppfång och dämpning. Vill passa på att påminna alla om vår stora produktnyhet. Läs mer på vår facebook-sida: Luckbyte Sverige AB (Skriv det i sökfältet på Facebook så kommer vi upp :) )

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Inga-Lill P
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Johan Jäderström är väldigt noga. fick in nya köksluckor o bänkar 2015, kan verkligen rekommendera det företaget. vi är väldigt nöjda.

Thenzy E
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Besöket för måttagning, förberedelser och tider för montering genomfördes enl planerad tidsram. Den tekniska lösningen av våra önskemål utfördes med presition och vår önskan om att behålla originalluckorna utfördes med specialmontering av lådornas upphängning. En sista åtgärd, utanför beställningen, fick vi en ny front till komoden i badrummet för endast materialkostnaden Tack Jäderströms Luckor o Kök. Thenzy o Bosse. Solna

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Thenzy! Komoden i badrummet är numera i stryktålig laminat på 18mm MDF-board och borde hålla ett tag till, den är betydligt tåligare mot fukt än den badrumsinredning som satt tidigare (spånskiva 16mm med delad plastfanér som släpper in fukt i spånet) Med det sagt så har vi luckor till det mesta, kök, bad, garderober, förråd osv :)

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Niklas Göran B
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Toppen bra. Jätte nöjd med Luckbyte.se och det färdiga köket talar för dig själv / Niklas Skogås

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Niklas! Det gör det verkligen, appropå det så måste jag få hälsa på och ta lite bilder på köket nu när jag har skaffat en kamera! :) Se gärna mina amatörbilder på hemsidan, www.luckbyte.se > I menyn: "Bilder på våra kök" > "Amatörbilder" MVH Johan Jäderström

Tommy K
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Sökte runt lite på nätet för att hitta någon som kunde renovera mitt kök. Hittade sedan Luckbyte.se och läste alla positiva recentioner. Ringde upp Johan och hade ett trevligt samtal om köket i fråga och en tid för besök bokades. Han var bra förberedd, hade med sig den modellen på lucka som vi talat om så man fick se den "live". Otroligt proffsigt och trevligt bemötande! Luckbyte.se fick jobbet och det utförde dom galant, luckbyte, gångjärn, beslag, socklar, ljuslister, kakling, installlation av vitvaror. Sedan så lämnade...

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Tommy & Kicki! Det blev verkligen skillnad, före och efterbilder finns på hemsidan, www.luckbyte.se. I menyn: "Bilder på våra kök" > "Amatörbilder" MVH Johan

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Marija M
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Luckbyte har visat oerhört hög profesionalism och väl utvecklad service känsla. Det är verkligen ett förtag som månar om sina kunder och tillgodoser kundens behov på det bästa möjliga sättet. Man respekterar kundens önskemål och kommer med många lämpliga förslag och kreativa lösningar.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack så mycket Marija! Det är vårt främsta mål, kvalité på både material, service och arbete :) MVH Johan

Judith F
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jätte bra job. Jag kan bara rekommendera Johan Vidare. Han 10 poeng av 10.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Judith! Hos er gjorde vi ett luckbyte där vi bytte ut era massiva luckor till vita laminatluckor. Det blev en riktigt imponerande förändring av köket, det blev modernt och exklusivt :) MVH Johan Jäderström

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Per Mats G
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vi är mycket nöjda! Allt gick otroligt bra. Från första kontakten via telefon, genom hela processen med beställning och byte av luckorna. Johan är otroligt trevlig och serviceinriktad och allt blev klart inom utlovad tid. Kan verkligen rekommendera Luckbyte.se. //Mats & Carina

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Mats & Carina! Hos er gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!) Köket blev ultramodernt och passar in i er bostad som i övrigt är ultramodern och ljus.

Fredrik T
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Proffsig höll tider gjorde ett föredömligt jobb

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Fredrik! Hos er gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!) Köket utrustades med släta äggvita luckor i laminat (Smaragd-äggvit) Med hjälp av modernare lådor än vad konkurrenterna erbjuder till nya kök och modernare gångjärn än konkurrenterna har (vi har gångjärn med inbyggd oljestötdämpare, de flesta andra använder fortfarande en budgetmodell från tidigt...

Anna R
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Bra och positivt bemötande, energirik, kanske lite rörigt med ritningen iom ändringar som vi gjorde. Tidplanen i väl optimistisk.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Anna! Hos er gjorde vi ett avancerat helkök, vi lade nytt golv och nya stommar och luckor. Bänkskivor i sten, diskho och kakelarbete utfördes av företag som ni själva anlitat, och sedan gjorde ni en del arbete själva också, men vi stod för leverans och montering av stommar & luckor i laminat vit, eller om det var äggvit, smaragd spårfräsning om jag inte minns fel. Ert kök är ett bra exempel på vad ett avancerat helkök är: det vill säga ett kök där vi måttanpassat stommarna, bland annat 1100mm höga överskåp, konkurrenterna...

Charlotte W
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vi fick ett mycket , bra och professionellt bemötande när vi renoverade vårt kök. Vi planerade tillsammans med Jäderström han gav förslag och kom med egna ideer. Köket levererades och monterades efter utsatt tid och hela köket blev så snyggt. Vi är riktigt nöjda och rekommenderar Jäderström varmt!

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack! Det var ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!) Sen var det bänkar med underlimmad diskho och väldigt mycket kakel :) Vi specialanpassade några skåpstommar för fullutdragslådor i stället för luckor som det satt från början.

Christ J
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

De gjorde ett ok jobb. Vissa moment kändes som man stressade igenom, vet inte om jag skulle använda dem igen.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Hej! Det var rätt många moment hos er, det var först och främst ett avancerat luckbyte (nya oljestötdämpade luckor och fullutdragslådor med inbyggd uppfång och dämpning, som vi är ensamma om att erbjuda på Stockholmsmarknaden) en ny kökö, bänkar & kakel, sen byggde vi ett rum i vardagsrummet och lade golv uppskattningsvis runt 40kvadrat. På det så var rörmokare, elektriker och målare inblandade. Det var ett stort jobb men jag kände inte att vi stressade igenom er renovering, tvärtom så kände jag att jag lämnade en färdigställd...

Anders R
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Ännu en nöjd kund får stämma in med övriga. Arbetet blev över förväntan och snyggt in på detaljnivå. Johan är även väldigt tillgänglig och har ett juste och professionellt bemötande.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Anders!! Hos dig gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!) Köket utrustades med vår moderna stads-lantliga lucka Ametrin i vit eller äggvit laminat Vi gjorde även kakel och satte upp något extra skåp och rättade till lite efter andra hantverkare som varit där tidigare någon gång i tiden. Vi rodde även kontakten med Combi-EL som bland annat drog ny el och...

Gunilla J
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jag är mycket nöjd efter luckbytet i mitt kök. Tog kontakt med Jäderström och fick professionell hjälp. Upplevde stor noggranhet och mycket trevligt bemötande.Jag är mycket nöjd över resultatatet, det blev enkelt ett nytt kök och jag kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Gunilla, ledsen för sent svar! Hos dig gjorde vi ett avancerat luckbyte med nya oljestötdämpade gångjärn och fullutdragslådor som inte stjäl skåpbredd och har inbyggt uppfång och dämpning (Det är vi ensamma om att erbjuda i Stockholms län!) Köket utrustades med vår moderna stads-lantliga lucka Ametrin i äggvit laminat Utan att låta alltför skrytig så blev köket, som alltid när vi är inblandade, väldigt snyggt! :) Ametrin är en ultramodern men fortfarande lantlig lucka, exempel från vår facebook-sida: https://www.facebook.com/161473110581696/photos/pcb.879250198803980/879249915470675/?type=1&theater...

Patrik S
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Johan fixade allt med millimeterprecision. Snabbt men totalt stressfritt. Oerhört lyckat. Sluta leta och ring Jäderströms.

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tack Patrik och ledsen för sent svar! Ert kök skiljer sig avsevärt från de flesta andra kök då det är byggt i massvis med vinklar, köket är nästan 360grader uppdelat på 8-10 vinklingar, vilket kräver extremt kunniga och noggranna måttagare och montörer när bänkar och täcksidor skall passa perfekt. Det blev utan att överdriva, ett hysteriskt bra resultat som är väldigt stolta över. Jag tror från hjärtat inte att någon annan firma i Stockholm skulle kunna uppnått samma resultat. Om jag får så kommer jag gärna förbi med...

Camilla J
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

vi rekommendera verkligen luckbytarna!bättre service och kompetens får man leta efter!och allt inom tidsramen som utlovades.

Tack så mycket Camilla :) MVH Johan Jäderström

Emma J
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Trevligt bemötande och fina luckor. Dock visade det sig när vi hade accepterat offerten att vi hade kunnat få samma pris, inklusive arbete, som Jäderströms skulle ta 6000 kr extra för, hos en annan firma. Men då var offerten accepterad och vi kunde inte göra så mycket åt det. Men det var på tok för dyrt helt enkelt.

Leif N
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Proffsigt och tryggt. "Liv i luckan" Finns något för nuckan eller häradsbetäckaren! Cing Points!!!

Svar från Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Tackar Leif :) Leif, du har en härlig lägenhet i Vendelsö som är totalrenoverad. Bland annat har du ett kök som fått ett så kallat avancerat luckbyte. VI är det enda företaget i Stockholm som gör avancerade luckbyten och avancerade helkök. Mer om det på hemsidan: www.luckbyte.se MVH Johan Jäderström

Ulrika G
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Är väldigt nöjd med mitt fina kök fick ett bra bemötande av Johan mycket noggranna proffesionella mycket trevliga kommer absolut att rekommendera dom till dom som behöver hjälp m sitt kök

Ludwig B
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

De är Awesome. Nu har vi det fetaste köket i stan.

Anders B
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Snabb leverans. Superbra kvalité. Snabbt och utmärkt montage. Bra urval. Bra pris.

Peter G
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vi är mycket nöjda med vårt fina kök och Johans serviceminded bemötande. Ett företag som vi varmt kan rekommendera. Allting toppen från början till slut.

Familjen M
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Bytte luckor och lådfronter i köket år 2012. Resultatet blev mycket bra. Höll tiden. Glömde en detalj och rättade genast till den när det påtalades. Rekommenderar dem gärna

Pasi H
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Toppenfirma att ha och göra med. Anlitat både privat och till företaget då vi gjort om köket. Vi är helt nöjda.

Familjen S
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vid ombyggnad av vårt kök fick vi ett väldigt bra bemötande av bröderna Jäderström. Dom tog sig verkligen tid och kom med bra förslag. Vi bytte luckor, bänkskivor, golv och kakel. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Med vänlig hälsning Carina och Klaus Saegebrecht

HERR & FRU N
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Ett företag med fantastiskt bra personal Vänligt bemötande, lätt att diskutera med vid produktval arbetar snabbt och allt väldigt väl utfört. Vi har bytt köksinredning på befintliga stommar, ersatt vissa skåp med lådor, bytt diskbänk mot träskiva Vi kan bara säga - allt är utfört till det bästa Toppenföretag, tjänstvillig personal, bra priser - vad mer kan man önska som kund

Helen U
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Företaget håller vad de lovar både i pris och utförande. Bra kvalitet. Mycket trevligt bemötande. Är en nöjd kund.

Marie-Louise K
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jag träffade ett antal olika köksleverantörer innan jag bestämde mig för Johan Jäderströms Luckbyte.se. Jag brukar alltid säga att man inte enbart kan gå på priset eftersom man oftast faktiskt får vad man betalar för. Och handlar det om något så viktigt som hemmets hjärta - köket – ja då kan det vara värt några extra kronor. Men här behövde jag inte kompromissa – jag fick precis vad jag önskade – till det bästa priset! Jag hade ett 18 år gammalt kök med slitna bänkskivor och skåpsdörrar. Kaklet och fläkten var gamla och...

Erik Å
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Johan gör verkligen sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Han lyckades få de nya skåpsluckorna att passa snyggt på mina gamla stommar som ibland var lite skeva. När luckorna hade små fabrikationsfel/transportskador som jag knappt skulle ha upptäckt, så påpekade han själv det och bytte utan kostnad. Förmodligen inte billigaste alternativet, men definitivt trevligast och högst kvalitetskänsla.

Fredrik O
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Toppklass! Trevliga, bra service och mycket hjälpsamma. Jag bytte i stort sätt ut hela köket och resultatet blev precis så bra som jag hoppats och allt var klart på utsatt tid. Rekommenderar verkligen Jäderströms, ni kommer inte att bli besvikna. Nästa gång jag ska renovera köket blir det självklart Jäderströms igen.

Bengan N
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Johan fixade vårt kök 2012. Ärliga råd gjorde att det blev billigare än förväntat och resultatet vart bättre än förväntat. Rekommenderas

Kimmo A
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Kimmo A Kanonbra installation samt bra kvalitet på mtrl.Upplevde en riktig o ärligt engagemang.

Jenny J
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Gjorde om mitt kök och är riktigt nöjd och fick en väldigt bra service! Snabbt och smidigt hela processen!

Dan N
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jag och min fru kan bara säga att vi är helnöjda med dom. Från första besök till jobbet var klart.

Olle E
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Byte av luckor, bänkskiva, och diverse ombyggnation av köket. Mycket bra resultat och bra kommunikation genom hela arbetets gång. Jag skulle rekommendera vem som helst att byta luckor i sitt gamla kök och behålla de gamla stommarna som oftast är mycket stabilare än dom nya stommarna som man kan se idag. Det blir dessutom billigare. Jag rekommenderar Jäderströms luckor och kök till alla som vill ha kvalité till ett bra pris! /Olle Tyresö

Per G
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Vi är otroligt nöjda med vårat nya kök. Grymt bra service. Johan är en trevlig och mycket skicklig hantverkare. Jag kan varmt rekommendera Jäderströms

ELIN FASTIGHETER R
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Jäderström´s vet vad som gäller vid luckbyten. Bra kunskap och problemlösningar. // JWN

Per K
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Kunnig och duktig med kunden i fokus! Skulle anlita igen!

Uno L

Bra,snabbt och proffsigt.Trevligt bemötande.Är helnöjd. Rekommenderas! /Uno

Susanne B
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Om du funderar på att byta köksluckor, skåp eller stommar också för den delen ska du absolut kontakta luckbyte.se. Jättebra service, trevliga och hjälpsamma. Snygga kök, tillverkade i Hallstahammar. Jag är supernöjd.

Anneli L
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Toppklass av bröderna brothers Jäderström luckor och kök. Jätte trevliga hantverkare som byggde vårat kök med klass och stil. Kan bara rekommendera dom. Njuter varje dag av vårat kök. Miljoners tack JOHAN, HENRIK & ROBZ Paret Pettersson/Lundberg Sköndal

marguerithe e

Katarina P
Skrev om Luckbyte AB – Nya luckor & kök

Är så himla nöjd med mitt nya kök! Jäderströms Luckor och kök har gjort allt rätt från start till mål. Snabbt och professionellt! / Kattis