feedback company

Ring företaget
Järnia

Södermannagatan 46 116 40 STOCKHOLM

www.jarnhornan.se

Järnia finns på Södermannagatan 46 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Byggvaruhus och VVS-handel

Mer funktioner

Vad tycker du om Järnia

Läs vad Recos användare tycker om Järnia

• Status: 42
    skrev om Järnia:
    Jag har alltid fått bra bemötande och hjälp på Järnia, personalen här är rätt ung och inte så gubbig som den kan vara på liknande ställen. Sen gillar jag den bisarra blandningen av varor!

Företag nära Järnia

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, STOCKHOLM

Läs mer om Hälsofrid

Bengt R

Bengt R tycker:

"Jag fick ett mycket professionellt och trivsamt bemötande.Jag beställde en vanlig massage. Jag var nöjd med behandlingen.Om det finns något att klaga ... "

Beautybox

Hornsgatan 70, stockholm

Läs mer om Beautybox

Sussane S

Sussane S tycker:

"Ett par underbara tjejer med energi till kundens högsta belåtelse!! "

Salong SOMDUVILL

Östgötagatan 89, STOCKHOLM

Läs mer om Salong SOMDUVILL

Svea J

Svea J tycker:

"Blev klippt av finaste Cajsa igår och har nog aldrig fått så många komplimanger för mitt hår som det senaste dygnet. Fick en jättefin frisyr som både ... "

Mattsens Bil

Katarina Bangata 64, STOCKHOLM

Läs mer om Mattsens Bil

Roberth F

Roberth F tycker:

"Helnöjd med hela affären! Proffsigt från början till slut. Med ett års garanti känns det tryggt. "

Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Hallandsgatan 48, STOCKHOLM

Läs mer om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Peter L

Peter L tycker:

"Väldigt proffsiga och bra killar. Otrolig fokus på kvalitet och levererar på utsatt tid. Byggde nytt kök i vår lägenhet. Rekommenderas starkt. "