Kenneths

Kenneths

Ring 040-29 29 49 www.kenneths.nu
4.4

Hos oss på Kenneths får du upptäcka bekväm, smart och enkel däckservice. Vi har Sveriges lägsta priser på alla typer av däckmärken, och erbjuder ett däckhotell med ett komplett serviceutbud. Våra mekaniker går minst två specialutbildningar per år för att vi ska hålla oss uppdaterade om allt nytt på marknaden. Hos oss kan du...

108 omdömen om Kenneths

Bo G
Skrev om Kenneths

I dag gjorde jag en hjulinställning hos Kenneths däck. Kanon trevligt bemötande som vanligt. Man får den hjälp man behöver, plus litet till. Bosse med CGH413

Speedy Bilservice Malmö
4.8/5 i betyg av 2131 omdömen 4.8 av 2131 omdömen

Bra service och trevlig personal

Sofia L
Skrev om Kenneths

Trevligt bemötande och superbra och snabb service! Kan absolut rekommendera Kenneths däck!

Jasmin M
Skrev om Kenneths

Idag den 22 november 2022 kl 09.30 kom till Kenneths däck i Malmö att byt mina sommar däck till vinter däck som var i Kenneths däck hotel. Kenneths ägaren otrevlig "översittare" som bestämmer vem ska bokas till 20 december 2022 och vem kan byta däck idag. ??? Man får vänta TIMMAR i kö för att byta däck., år efter år . fast man betalar per säsong 895 kronor för en otrevlig ägare "översittare" beteende i alla fall har jag upplevt idag. .Det är inte hållbart när man arbetar fulltid . Jag sagt upp mina däck hos...

Speedy Bilservice Helsingborg
4.7/5 i betyg av 1203 omdömen 4.7 av 1203 omdömen

Snabbt och enkelt från början till slut:)

Carolina Mia Chatarin H Carolina Mia Chatarin H
ANNA H
Skrev om Kenneths

Man får vänta TIMMAR i kö för att byta däck. VARJE GÅNG. Det är inte hållbart när man arbetar fulltid.

Jasmin M gillar detta
Daniel S
Skrev om Kenneths

Blir sämre och sämre. Ofta överbelastade, missar tvätta däcken, missar att de är slitna och behöver byta, rekommenderar kina-däck.

Speedy Bilservice Lund
4.8/5 i betyg av 2143 omdömen 4.8 av 2143 omdömen

Har en längre tid anlitat Speedy(Lund) och dess tjänster. Jag har alltid bemötts på bästa trevliga och professionella kunniga viägledande vi

Fredrik L Fredrik L
ROGER W
Skrev om Kenneths

Hämtade ut mina sommardäck idag, och såg att mina framfälgar var repade på flertalet ställe!:-( Båda framfälgarna???Förhelvete!!!! Tog bilder på alla mina hjul innan vinterförvaringen i november 2020. Och då var där fan inga repor eller ska jag säga rever,,,, Ja, dom var kantstötta men inte repade mitt i och på ekrarna.Erbjuder dom däckhotell eller har mina hjul varit på en bilskrot. Varför gör man på detta viset??? Man blir ju bara så ledsen!!!! Ska bli intressant om dom ersätter mig för detta??? Fy va dåligt, har...

Catarina A
Skrev om Kenneths

När jag skulle byta tillbaka mina sommardäck så hittar inte företaget mina däck, hjul, fälgar... ja allt är puts borta och de kan inte hitta det!!! Jag betalar för tryggheten av ett däckhotell inkl byte o justering. Det var dem som bokade in tiden för byte, de har tagit betalt men fick åka hem på vinter hjul och väntar nu 3dje dygnet på att de ska höra av sig med beskedet om nya däck. Blev bemött med att " det händer inte så ofta"(!) Va menar de?? Att det är ok? att om jag lämnar in min hund på hundpensionat så är det...

Supreme Autoservice
4.8/5 i betyg av 163 omdömen 4.8 av 163 omdömen
Badge2023

Bästa servicen med extremt ärlig och tillförlitlig personal som går den extra milen för att hjälpa dig! Kan varmt rekommendera denna verkst

Charlotte Anna Kristina L Charlotte Anna Kristina L
Christian S
Skrev om Kenneths

👌 Vilken bra service, bra pris och trevligt personal!

Joakim B
Skrev om Kenneths

För mig fylldes samtliga kriterier upp. Magkänsla, bemötande & pris. Tummen upp!

Mikael S
Skrev om Kenneths

Beställde däck då blev man inte upplyst om att montering tillkommer men såg det på nätet så det var okej när jag sen skulle betala tillkom 180 kr för ventiler Så för mig var det absolut första och sista gången. Finns andra som kör med öppna kort och inte döljer kostnader. En trevlig tjej kontaktade mig och bad mig komma in så skulle jag få tbx pengarna för ventiler, det var trevligt. Så nu kan det bli fler gånger jag kommer hit

Mats E
Skrev om Kenneths

Bemötandet- mycket bra- går att resonera med personalen. Har bytat det mesta på bilen som bromsskivor,b- ok,däck , styrstag, styrled, över tid måste vara en hel volvo- därför har jag snackat till mig olika rabatter vilket gått bra med en flexibel personal. Jag litar på att det blir bytt det som bestämts. Jag kollar upp det via min son som är mekaniker. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd överlag.

Susan L
Skrev om Kenneths

Köpte nya däck pga punktering. Mycket trevligt bemötande. Fick information och rekommendation. Tyckte även att priset var överkomligt. Hade en uppfattning om att de skulle vara dyrare än andra, men där fick jag backa. Funderar starkt på att anlita dem för däckförvaring, som jag nu har hos en annan aktör. Företaget kan varmt rekommenderas.

Alex B
Skrev om Kenneths

Bra service. Hjälper en alltid och ger grymt bra rekommendationer på däck när man berättar vad för egenskaper man bryr sig mest om.

Bill J
Skrev om Kenneths

Bemötandet var bra och kändes professionellt. Tyvärr var företaget lite för intresserade av merförsäljning och ringde upp mig två gånger med förslag på andra arbeten som kunde göras på min bil. Detta var i och för sig inget betungande att besvara, men det var saker som dom ändå inte kunde göra under min service och som därför gärna kunde ha väntat tills jag kom för att hämta bilen! För själva servicen är jag dock helt nöjd!

Lars-erik W

Bra.Trevliga.Tillmötesgående .Hjälpsamma.

Lennart P
Skrev om Kenneths

Jag har bara positiva erfarenheter av Kenneths. MYCKET trevligt bemötande, glad och trevlig personal. Servicen på bilen väl genomförd, snabbt och klar inom utlovad tid. Prisuppgifter jag fick förändrades inte och jag är mycket nöjd med mina besök på Kenneths.

Roger K
Skrev om Kenneths

Jag har köpt o bytt däck hos Kenneths däck i över 15 år och har aldrig blivit besviken.Bra priser o trevlig personal

Britt-marie R

Vid mitt senaste besök fick jag som vanligt väldigt bra bemötande. Det har varit så under alla år jag varit kund.

Jagadeesh A

Service var bra. Trevligt personal

Paul N
Skrev om Kenneths

Bra och proffsigt bemötande och bra service

Lars H
Skrev om Kenneths

Bra bemötande och god service från Sara, Tim och montören. Snabba offerter och bra priser. Bemötandet gjorde att jag även provar på att serva min bil hos Kenneths.

Lars L
Skrev om Kenneths

Bra service och hög tillgänglighet

Mattias D
Skrev om Kenneths

Vänligt bemötande med god service och bra kvalité.

Birger B
Skrev om Kenneths

Köpt 4 däck. Trevligt bemötande på alla sätt, bra pris, korrekt balanserade.

Ingrid M
Skrev om Kenneths

Jag har gjort olika service och har däck hotell . Trevlig personal och bra information om olika problem som kan uppstå under bla service . Får under rimlig tid en dag som passar mig .

Bo O
Skrev om Kenneths

Det var bra frågade om jag var medlem i klubben det var jag inte Så jag fick ett ett bra erbjudande och det var bra.

Boel T
Skrev om Kenneths

Trevligt bemötande Proffsig o snabb service

Susanne B
Skrev om Kenneths

Tillmötesgående och trevliga. Lyssnade aktivt på frågor.

Anki F
Skrev om Kenneths

Hög servisgrad på bemötandet. Jobbet utmärkt utfört och till ett humant pris. Började med att ta en ac servis vilket gick kanon- äntligen hade jag kyla i bilen. Sen lämnade jag in bilen för att fixa bromsarna och nu stannar bilen där den skall. Kommer absolut tillbaka.

Tim H
Skrev om Kenneths

Underbar service! Bra priser, bäst däck firman

Christin E
Skrev om Kenneths

Är nöjd med servicen, har inte några klagomål.

Linnea L
Skrev om Kenneths

Bra och trevligt bemötande. Väldigt tillmötesgående.

Peter E
Skrev om Kenneths

Bra bemötande alltid. Service på hög nivå.

Elisabeth B
Skrev om Kenneths

Service av bil en gång. Kanske jag gör det igen om ett år.

Elisabeth N
Skrev om Kenneths

Jag fick ypperlig service till ett väldigt bra pris när jag bytte däck på Kenneths bil service i Malmö.

Walter C
Skrev om Kenneths

Har sedan första besöket för flertalet år sedan blivit mycket väl bemött, upplever personalen hjälpsam, professionell och kompetent. Haft diverse problem med mina bilar, en del diffusa, som alltid åtgärdats på ett utmärkt sätt.

Daniel B
Skrev om Kenneths

Fantastiskt mottagande fr all deras personal!

Jan S
Skrev om Kenneths

Snabb åtgärd vid vid punktering. Bra information vid mottagande, under väntetid och när arbetet var klart.

Tobias B
Skrev om Kenneths

Alltid bra bemötande och ett professionellt hanterande. Väntrummet vid däckskifte hade kunnat fräschas upp något och se till så att kaffemaskinen alltid fungerar.

Sven W
Skrev om Kenneths

Jag gillar Kenneths däck därför att de alltid känns tillmötesgående. Smidig hemsida för bokning.

Tomas B
Skrev om Kenneths

Bytte vinterdäck till sommardäck. Funkar alltid bra och alla är trevliga och snabba. Har varit kund många år och är nöjd.

Mikael E
Skrev om Kenneths

Ett företag som sätter kunden främst och i fokus. Vad man än behöver hjälp med så finns de till hands. Både när det gäller service och däckbyte så får Kennets högsta betyg av mig. Kan varmt rekommendera detta företag.

Thina S
Skrev om Kenneths

Dom va bättre innan. Så tyvärr har det försämrats

Thomas N
Skrev om Kenneths

Byte av hjul, balansering samt förvaring.

Roger N
Skrev om Kenneths

Trevligt bemötande och hjälpsamma. Kan ibland lova mer än vad dom lyckas hålla men det är i så fall när dom försöker gå utöver det dom egentligen hade behövt göra.

Martin S

Däckbyte/däckhotell - Bra och snabb service

Sara G
Skrev om Kenneths

Mycket trevlig och hjälpsam personal! Mycket bra priser och hög kvalité på deras arbete. Riktigt nöjd.

Staffan M
Skrev om Kenneths

Alltid bra och snabb service, har stort kund focus. har vid flera tillfällen handlat däck, har mina däck magasinerade där för vinter förvaring. Däck hjulbyte. Alltid serviceminded. Inget är krångligt. Får oftast en tid om jag ringer o bokar mkt snabbt Kan klart rekommendera företaget efter har använt det i drygt 10 år.

Andre A
Skrev om Kenneths

Tycker att det är en bra service på kenneths däck

Kyösti S
Skrev om Kenneths

Alltid bra service,mycket trevlig och kunnig personal.