Klättercentret Stockholm AB

3.3

4 omdömen om Klättercentret Stockholm AB

Lnh S
Skrev om Klättercentret Stockholm AB

Been climbing at KC for many years. If they could refresh the boulder problems at Solna more often, it would be perfect. I only climb there twice a week, but still find myself out of new problems regularly. Other than this, great place to go indoor climbing.

Daniel s
Skrev om Klättercentret Stockholm AB

Jag tycker att de har trevlig personal, om än något underbemannat ibland. Jag håller inte med Thomas om att man måste gå deras 3-dagarskurs för att få säkra. Däremot har de som krav att man måste ha grönt kort för att få säkra. Detta krav finns även i en del andra klätterhallar. Kolla på http://www.karbin.com/grontkort.html

Stefan A
Skrev om Klättercentret Stockholm AB

Jag tycker att personalen är jätte trevlig. Hade aldrig vågat mig på klättring innan men de gav mig bra tips och råd. Kommer garanterat klättra igen.

Thomas .
Skrev om Klättercentret Stockholm AB

Varning för uselt kundbemötande! Fin om sällan uppdaterad klätterhall med stor boulderingsektion. Riktig ockerinställning på priserna. Dyrast i stockholm på inträde och kort. Kräver även att man gått just deras 3 dagars kurs för 1000 för att få säkra. Personalen har alltid rätt och man är som kund helt utlämnad till deras vilja. Är man "stammis" eller "känd klättrare" verkar man dock kunna komma undan med precis vilket beteende som helst. Även varning för lattemammor, posörer och andra avarter. Klätterställenas motsvarighet till SATS. Dyrt, otrevligt och glansigt på ytan.