Kött- och fiskbaren

Kött- och fiskbaren

Ring 08-505 244 26 kottbaren.se
4.2

Köttbaren är en butik och bar med specialinriktning på kött. Här hittar du de råvaror vi själva helst väljer när vi lagar mat, men också en del färdiglagade rätter. Du kan också köpa med dig våra egna rubs och marinader, kokböcker, dressingar, såser och inläggningar.

5 omdömen om Kött- och fiskbaren

Bengt F
Skrev om Kött- och fiskbaren

Jag gillade verkligen Köttbaren! Deras långkok var super! Det kan jag lätt äta varje vecka! Litet skramligt men opretentiöst och avspänt! Gillar industrial chique stilen! Vintage thats me!

Tobias B och Jakob D gillar detta
Jakob D
Skrev om Kött- och fiskbaren

Riktigt bra mat och häftig lokal. Dock så är det rätt stimmigt så om man vill gå dit och ha en konversation kan det vara rätt svårt.

Daniel B
Skrev om Kött- och fiskbaren

Underbart ställe! Testa alltid långkoket. Går inte att boka bord eller för den delen få ett eget bord men det är skit samma.

Peter E
Skrev om Kött- och fiskbaren

Supergod burgare på rivet kött, hade det bara varit större portioner så hade det blivit högsta betyg. Skön avslappnad inredning med grovhuggna möbler. Lite väl trångt runt baren på AW som jag varit på en gång. Ett mycket trevligt ställe för sen lunch en lördag, kan rekomenderas

Sara S
Skrev om Kött- och fiskbaren

Äntligen en riktigt god råbiff på ett klassiskt vis. Supergod råbiff som serveras något annorlunda i en stor glasskål, men perfekt med tillbehör och ett bra pris till en väl tilltagen portion. Dagens långkok av lammnacke var oxå en höjdare. Denna köttbar som har både lunch, butik och en bar är ett schysst ställe att gå till om man vill äta bra kött. Skön service och fri bordsplacering gjorde att det var en avslappnad och skön känsla i lokalen.

Jakob D och Nikke L gillar detta