feedback company

Checkins
Ring företaget
La Gazelle HB

Hötorgshallen 20 111 57 STOCKHOLM

La Gazelle HB finns på Hötorgshallen 20 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Chark och Köttaffär

Mer funktioner

Vad tycker du om La Gazelle HB

Läs vad Recos användare tycker om La Gazelle HB

• Status: 6
    skrev om HB la Gazelle:
    Bästa snabbmaten jag någonsin ätit. Otroligt läckra meze med stor variation ger det största vegetariska utbudet i stan. Bemötandet är korrekt och ibland spexigt. 50 kr för en rejäl middag kött eller veggo. Tråkigt bara att Hötorgshallens öppettider är så snåla men vad gör man...

Företag nära La Gazelle HB

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Therese H

Therese H tycker:

"Trevlig och tillmötesgående mäklare som känns hederlig, vilket tyvärr inte är självklart i den branschen. "

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM

Läs mer om Östermalms House Of Beauty

Emily D

Emily D tycker:

"Maria är helt fantastisk och superduktig på allt hon gör! Jag kan varmt rekommendera henne och house of beauty. "

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM

Läs mer om Skin Care By Louise Labero

Ping C

Ping C tycker:

"Kompetenta och väl utfört ansiktesbehandling "

Balkongshoppen.se

Stockholm, Stockholm

Läs mer om Balkongshoppen.se

John B

John B tycker:

"Stolar som ska användas för eftersvettning i samband med bastubad. Allt har fungerat perfekt. Vi fick en mycket snabb leverans. Om det är ngt som vi ... "

My Driving Academy

Brunnsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om My Driving Academy

Erik L

Erik L tycker:

"Mycket trevlig och pedagogisk person. Mycket bra om du gillar konversation under körning. "