Homestyling Stor Stockholm AB

Homestyling Stor Stockholm AB

Ring 070-884 49 46 www.homestylingsthlm.com

Vi på Homestyling Stor Stockholm har funnit sedan 2012 och är verksamma i hela Stockholmsområdet samt utanför. Vi har bred kompetens och stor passion inom inredning. Vi håller oss ständigt uppdaterade på de senaste trenderna och genom att se ditt hem med nya ögon kan vi erbjuda er en lösning som passar just er! Genom vår flexibilitet...

41 omdömen om Homestyling Stor Stockholm AB

Sten-olof O
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Hej! Jag har vid två tillfällen haft förmånen att utnyttja Sharon och Carolins tjänster! De har med stort engagemang bidragit till att vår bostad / inredning verkligen känns bra! Jag kan med varm hand rekommendera dem!

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 374 omdömen 4.2 av 374 omdömen

vänlig personlig service och jag fick bra information om när leveransen kommer

Jeanette J
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Homestyling Stockholm har gett en otroligt fint bemötande och fantastiska råd. De är proffesionellt med glimten i ögat. Rekommenderar dem hjärtligt och hoppas på att de utökar sina tjänster i framtiden! Mvh jeanette

Ann
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Fantastisk arbete! Gott bemötande och grym serviceanda!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Masoud
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Professionella rakt igenom, lyhörda och levererar snyggt resultat!

Lars E
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Hej. Kan konstatera att de kala väggarna i vår lägenheten gav ett ganska trist intryck även om fotot var hyggligt. Både min bror och jag med resp är överens. Har svårt svårt att förstå förklaringen om färgerna på möblerna och de avskalade väggarna. Valet av de tavlor som ändå sattes upp var sådär. Särskilt affischen över soffan. Lägenheten i samma uppgång som är stylad till försäljning hade mer på väggarna och gav ett trevligt intryck. Vår kändes något stel och för avskalad. Gäller främst vardagsrummet. Sovrummen och kök var bättre stylade. Hälsningar Lars Edborg

Svar från Homestyling Stor Stockholm AB

Hej Lars! Var tråkigt att höra. Tacksam för feedback och självklart är vi lyhörda av det ni säger. Än finns det tid för justering. Vi hör av oss till er per telefon. Regards Homestyling Sthlm

Jessica K
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Sharon och Camilla har svept sina trollspön och förvandlat mitt hem till ett modernt dockskåp. Lägenheten känns mycket större och ljusare tack vare deras expertis för hur ljus och material kan samspela för optimal effekt. Jag är supernöjd med resultatet och det fantastiska bemötandet. Sharon är en mycket proffsig men mjuk och inkännande stylist. Jag lovar att du kommer känna dig personligt omhändertagen:)

Filip I

Så nöjd! Rekommenderar starkt. /Filip, Stockholm

Mia I
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Ni gör ett väldigt bra jobb. Ni kan verkligen få ett rum att lyftas. Och så är jag glad över att jag vann eran tävling med att göra om mitt vardagsrum. Tack!

Daniel K
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag köpte tjänsten konsultation eftersom jag precis renoverat min lägenhet och det var väldigt kalt och kallt. Konsultationen var mycket givande, det var inte bara tjejernas trevliga och positiva bemötande utan även de tips och råd jag fick. Med enkla medel och en del rekommenderade inköp är mitt hem med varmt och välkomnande. Rekommenderas varmt!

Michel Ö
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Ännu en gång anlitade jag Maroon Styling. Denna gång blev lägenheten såld innan visning. Som tjejerna säger om deras tjänster: "ser det som en investering, inte en kostnad". Min investering på att styla bostaden inför försäljningen visade sig vara välinvesterade pengar. Inte nog med det så får man en energi kick av att anlita tjejerna då de är med i matchen från början! De är proffsiga, taggade, effektiva, flexibla och har en enorm energi och utstrålning och verkar älska det dem gör! Kan varmt rekommendera Maroon styling!...

Charlotte G
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Igår var Maroon Styling med Sharon hemma hos mig i min fyra. Sharon hjälpte mig att placera om lite möbler, byta plats på inredningsdetaljer och gav mig tips på hur jag får till en tavelvägg. Med enkla grepp och medel blev det ett helt annan känsla i lägenheten! Mycket mer personlig och varm! Helt fantastisk. Är jättenöjd och kan garanterat rekommendera dem. Lotta

Bengt S
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Sharon svepte in i min torftigt inredda ungkarlslägenhet och lämnade mig efter 1,5 timmes energispudlande konsultation med ett hem redo för både visning och fotografering. Det var inget jag hade trott, att man skulle kunna ändra en lägenhets karaktär så totalt med så enkla medel. Nu ser jag med tillförsikt fram emot min kommande försäljning :-)

Nils R
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Fick mycket bra rådgivning inför försäljning av lägenhet. Rekommenderas varmt!

Lars L
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Hade besök av en mycket trevlig och kunnig Sharon från Maroon Styling som gav värdefulla tips och råd kring inredningsdetaljer som man ofta inte tänker på. Rekommenderas varmt.

Helene L
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Trevlig, kunnig och energirk personal på Maroon styling! Fick massor av superbra tips även denna gång till kommande försäljning av vår lägenhet (även anlitat företaget till vår förra försäljning). Rekommenderas starkt!

Svar från Homestyling Stor Stockholm AB

Tack för förtroendet och alla fina ord. Glädjer oss enormt. Vi önskar er all lycka med försäljningen.

Nicoleta S
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Kan varmt rekommendera Marjan och Sharon som driver Maroon Styling! Väldigt trevliga och tillmötesgående och gjorde ett bra jobb, som jag önskade och med mycket egen personlig touch som visade sig passa den som köpte lägenheten.

Cecilia A
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Vår bostadsrättsförening sålde ut en hyreslägenhet och tog då hjälp av Maroon Styling för att fylla den tomma lägenheten med möbler. Det krävdes lite övertalning från min sida för att få alla i styrelsen att gå med på att möblera den. Men ååååh så fint det blev, och lägenheten såldes för bra mycket mer än någon hade kunnat tro. Jag är övertygad om att det mycket var tack vare den fina stylingen! Marjan och Sharon gjorde ett fantastiskt jobb och hela processen gick hur smidigt som helst. Dessutom är de otroligt trevliga tjejer! Rekommenderas starkt!

Chathrine L

Proffsiga och tillmötesgående!

Mohammand M
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag anlitade företaget för styling av en lägenhet och det gick mycket bra Marjan tog hand om att och jag är mycke nöjd

Felipe L
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag har anlitat Maroon Styling flertal gånger och är extrem nöjd! Jag rekommenderar de starkt och jag kommer fortsätta att anlita de.

Masoud K
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Professionellt, vänligt och mycket bra bemötande. Punkligt och bra genomfört uppdrag.

Calle S
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Mycket duktiga och proffsiga att anlita.

Ulf C
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Stylings två medarbetare visade upp stor kreativitet och mycket god smak vad gällde att "styla" vårt hus i Danderyd inför försäljningen. Vi upplevde att det var en god investering att utnyttja deras tjänster! Det var inte billigt men lönsamt...

Andreas L
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Snabb och effektiv hantering av våra hus. Vi är mycket nöjda med stylingen av huset.

Jenny H
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Styling var väldigt professionella, vårt hus såg helt fantastiskt ut när de var klara. Vi använde en halv styling, dvs de använde både en del av våra möbler och deras. Allt såg super ut. Vi är helt säkra på att tack vare deras jobb fick vi minst ett par hundra tusen extra när vi sålde. Kan inte annat än rekommendera alla att göra det inför sin försäljning.

Kerstin G
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Fick hjälp av Maroon Styling inför min lägenhetsförsäljning en sk halvstyling. Blev fantastiskt nöjd med resultatet....nästan så jag övervägde om jag skulle sälja min lägenhet. Både Sharon och Marjan var professionella, smidiga och trevliga att samarbeta med. Helt övertygad om att det höjde slutpriset för min bostad! Kan varmt rekommenderas!!!!

Bengt L
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag fick hjälp av Sharon McLoughlin på företaget Maroon Styling att styla och ta fram min lägenhets bästa sidor i samband med min lägenhetsförsäljning. De råd jag fick var väldigt bra och medförde att ytan optimerades och att trivselkänslan och lägenhetens möjligheter kom fram på ett väldigt bra sätt. Maroon Stylings insatser ledde definitivt till ett förhöjt värde på min lägenhet. Jag är mycket nöjd med företagets insats!

Daniel F
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

I samband med att vår fastighet ombildades till Brf fick föreningen överta fyra tomma lägenheter. När dessa skulle säljas blev vi rekommenderade av mäklaren att använda oss av Maroon Styling. Ingen av oss i styrelsen var särskilt bevandrad i ämnet styling och vi var inledningsvis kanske en smula tveksamma, kunde det vara värt den extra kostnaden? Efter att den första lägenheten sålts, med en vinst långt över förväntan, hade vi nu helt övertygats. Maroon hade trollat med färger, former, känsla och skapat ett hem av det...

Delvan R
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag har bara positivt att säga om tjejerna. De är förutom jätte duktiga och har en sann begåvning av inredning så är de super trevliga. Maroon hel stylade mitt hus, Det blev jätte bra gjort. Bra bilder och nör jag väl hade visning så var det kö in. Det blev så bra gjort att vi ville nästan inte sälja.

Mikael I
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Styling hjälper sedan ett år alla våra kunder med rådgivning och ibland kompletta stylinglösningar. Vi och våra kunder är mycket nöjda!

Anna A
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon styling är mycket duktiga på att förvandla ordinära bostäder till fantastiska pärlor, är mycket duktiga på att bland olika stilar i en bostad. Kan varmt rekommendera dessa tjejer om ni behöver göra om ert hem inför en försäljning.

Frank S
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Styling hjälpte oss med att stila, eller "styla" vår lägenhet innan försäljning. Det blev mycket fint och försäljningen blev långt över förväntan.

Torun H
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Styling var otroligt proffsiga och duktiga. Jag kan verkligen rekommendera Maroon!

Markus E
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

I mitt jobb som fastighetsmäklare har jag anlitat flera olika stylister. Maroon Styling ser jag som det absolut bästa alternativet och jag har alltid varit mycket nöjd med deras resultat. Uppskattar den tid och energi de lägger ner för att skapa miljöer och känslor som passar för just den bostad de jobbar med för tillfället. Tjejerna bakom företaget är dessutom fantastiskt samarbetsvilliga och håller en mycket hög nivå när det kommer till kundservice.

Sandra K
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Vi fick en fantastiskt fin styling av vårt radhus inför försäljning. Fantastiskt bra bemötande , service minded och väldigt mycket valuta för pengarna. I slutänden gjorde vi en vinst som jag tror inte hade varit lika stor utan hjälpen från Maroon Styling. Jag kan varmt rekommendera dem.

Tobias S
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Vi anlitar Maroon Styling för att hjälpa våra kunder med stylingkonsultationer och kunderna har varit supernöjda. Bra kommunikation, service och viktigast av allt ett fantastiskt bra resultat. Rekommenderas starkt! /Tobias Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Anders T
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Vi har anlitat Maroon Styling vid ett flertal tillfällen. De har möblerat och stylat såväl villor som lägenheter med mycket lyckat resultat. De är plikttrogna, trevliga och lyhörda för kundernas önskemål och verkställer med känsla för det unika objektet. Vi kan varmt rekommendera Maroon Styling. MVH Mäklarfirman Vincent Forssbeck genom Anders Tjärnvall

Gabriel K
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Maroon Styling har hjälpt mig med styling och jag fick ett fantastiskt bemötande. Deras engagemang, professionalism, lyhördhet och flexibilitet gjorde att mina förväntningar överträffades enormt! Resultatet blev fantastiskt, och jag kommer garanterat anlita dem igen. Rekommenderas varmt.

Eva-Karin O
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Jag är fastighetsmäklare som anlitar Maroon Styling. De är otroligt engagerade och gör underverk med bostäder. Det har en klart positiv påverkan på försäljningspriset. De har även hjälpt några kunder att styla sina nya bostäder med extremt bra resultat.

Tobias A
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Snabb och bra hjälp. Försäljningen gick superbra. Skön tjänst för mig som inte hade tid att göra i ordning lägenheten inför försäljning. Resultatet blev topp!

Mats T
Skrev om Homestyling Stor Stockholm AB

Kan varm rekommendera Maroon Styling till alla som behöver styling av hus/lägenhet inför försäljning. Otroligt serviceminded och trevliga. Tack!