Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad

martinezbygg.se
  • BadgeEightYears

Martinez Totalentreprenad är din partner för allt inom bygg sedan 2007. Vi erbjuder totalentreprenad när du ska bygga nytt, bygga om eller renovera ditt nuvarande hem, kontor, företagslokal eller bostadsrättsförening. Vi har egna plattsättare och rörmokare och vi är verksamma i hela Göteborg med omnejd. Genom att erbjuda totalentreprenad...

116 omdömen om Martinez Totalentreprenad

Sedan starten hos Reco 2015

Carolina N
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Supertrevlig personal och snabb hjälp!

Linda B
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Martinez har totalrenoverat vår lägenhet och vi är så nöjda med både resultatet och med samarbetet. De är lyhörda, professionella, effektiva, engagerade och väldigt trevliga att ha och göra med. De hjälpte oss redan från början med råd och tips utifrån deras profession, vilket gjorde det mycket lättare för oss att fatta beslut. Vi kommer definitivt att använda oss av Martinez igen och rekommenderar dem varmt till alla vi känner. Bättre entreprenörer får man leta efter.

Josip K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Fint proffsigt bemötande, Tog hand om allt ifrån idé till slutförande. Man kunde förlita sig på att dom kom i tid & jobbade på för att allt skulle bli klart i tid! Så nöjda! 10 av 10 poäng!

Hanna M
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi tog hjälp med renovering av vårt hus, slipning av golv, snickeriarbeten, målning m.m. Vi blev otroligt nöjda med resultatet! Patrick höll oss hela tiden informerade, då vi befann oss på annan ort. Han kom med väldigt bra förslag om ändringar vi kunde göra som vi inte tidigare tänkt på. Och resultatet blev därför bättre än förväntat! Trots att vi inte kunde vara på plats hela tiden så kändes det hela väldigt tryggt! Alla snickare, målare etc har varit tillmötesgående och vänliga och dom har känts väldigt måna om att...

Robert L
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Martinez har varit extremt proffsiga och trevliga att ha och göra med. Jag har fått god rådgivning och det har varit väldigt smidigt att ha en kontakt som sköter allt målare, elektriker, VVS mm. Martinez har totalrenoverat ett badrum, en toalett ett kök och slipat/lagt nytt golv. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt anlita de även i fortsättningen!

Daniel G
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi fick hjälp med en badrumsrenovering i en bostadsrätt. Företaget gjorde jobbet noggrant, enligt tidplan och inom priset i offerten. En extra klurig förutsättningar är en inbyggd vattencistern för vägghängd toalettstol som bostadsrättsföreningen kräver ska bibehållas. Patrick ringde och pratade med de besiktningsmännen som föreningen anlitar, både före lämnad offert och under arbetets gång, för att säkerställa rätt utfört arbete. Detta gjorde mig som kund nöjd och trygg. De ansträngde sig också sitt yttersta för att damma ned så lite som möjligt, vilket var en sak oroade oss inför jobbet.

Tony O
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vår Bostadsrättsföreningen har under de sista fem åren arbetet med Martinez Totalentreprenad Martinez Totalentreprenad totalrenoverar våra lägenheter som övergått från hyresrätter till bostadsrätt Martinez totalentreprenad får också uppdragen från vår Bostadsrättsförening när badrum skall renoveras i en hyresrätt Martinez Totalentreprenad har alltid gjort ett fantastiskt bra arbete varför vi fortsätter att ha ett mycket gott samarbete Martinez Totalentreprenad är även innovativa kommer med nya idéer och smarta lösningar...

Tina M
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi antlitade Martinez för renovering av badrum samt målning och golvslipning i övriga rum. Vi är väldigt nöjda, både med hur arbetet fortlöpte och med resultatet! Patrick var lätt att kommunicera med, kom med många bra förbättringsförslag som vi inte hade tänkt på och han var bra på att flagga så fort något oväntat dök upp. Vi kommer definitivt anlita Martinez vid nästa renovering!

Linnéa W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Anlitade Patrick och hans team för renovering av badrum och vi är otroligt nöjda. Allt gick snabbt, smidigt och kommunikationen var på topp. Kommer tveklöst att anlita Martinez totalentreprenad nästa gång det är dags att renovera! Tack för att ni gjorde det möjligt för oss med flytt och renovering mitt i semester tider!

Magnus B
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Patrick Martinez för renovering av mitt badrdrum. Arbetet var omfattande; utöver byte av ytskikt och inredning ingick även en hel del rörmokeri och elarbeten, fönsterbyte samt flytt av vägg mot sovrum vilket medförde att även sovrummet fick nya ytskikt inklusive golv. Patrick lyckades hålla ihop helheten och fann goda lösningar på de problem som uppkom längs vägen. Resultatet överträffade mina redan högt ställda förväntningar och jag har nu ett badrum som är fantastiskt fint. Det hade...

Micheal V
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad med Patrick och hans team skötte vår badrumsrenovering utmärkt, från projektetplanering till finish. Vi fick bra vägledning inför renoveringen med att planera upp badrumet. När det dök upp utmaningar under renoveringens gång var Patrick eller någon från hans team snabba med att föreslå bra lösningar. Alla i teamet var proffsiga och enkla att kommunicera med. Vi rekommenderar bolaget och skulle inte tveka på att anlita dem igen.

Kate T
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Patrick och hans gäng överträffar förväntningarna med råge. Tydliga, trevliga och lätta att ha att göra med, gör ett fantastiskt jobb och är så smidiga i alla yrkeskategorier som krävs för att bygga ett badrum. Tydliga offerter, snabba svar och hjälper till med råd kring badrummet. De sköter även städningen perfekt både efter varje arbetsdag och när de är klara med jobbet. Min granne hade hamnat lite i kläm med ett annat bolag och Patrick kom som en räddande ängel redan dagen efter jag ringde i lite smått panik. Fick snabbt...

Mikael J
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi använde oss av Martinez för att slipa och pigmentera alla våra golv i vår lägenhet. Tommy gjorde ett mycket bra jobb, Resultatet kan ingen klaga på. Kan verkligen Rekommendera Martinez

Mikael E
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi är mycket nöjda med badrumsrenoveringen som Martinez gjort åt oss. Under processen har de varit flexibla och väldigt lösningsorienterade vilket gör att man känner sig trygg även när oväntade problem dyker upp. Härligt bemötande och bra tips och service som gör det där lilla extra!

Claes H
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Kan verkligen rekommendera Martinez, super trevligt bemötande och proffsiga. Ett tips, köp alla inredning genom dom så har man bara en att kontakta om något skulle gå sönder. /Claes

Karin W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Noggrant och proffsigt utfört arbete! Alla var supertrevliga och lätta att ha och göra med. Varmt rekommenderar!

Charlotte J
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Målning av sovrum. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Noggrant utfört. Joakim och kollega jobbade snabbt, snyggt och städat. Kan väl rekommendera Martinez!

Lena L
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Otroligt snabb respons och mycket proffsigt utfört arbete! Vi är jättenöjda.

Sofi K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi är väldigt nöjda med vår renovering och trivs jätte bra i vårt nya badrum. Patrick gav också jätte bra tips och trix innan renoveringen som var väldigt uppskattat för någon som renoverar badrummet för första gången, vilket resulterade i en enklare renoveringsprocess. Offerten stämde med fakturan vi fick i slutet och det var inga dolda avgifter som inte framgick där. Vi är helt enkelt väldigt nöjd med slutresultatet och bemötandet! Tack Martinez!

Raymond X
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi är mycket nöjda med Martinez. Jobbade snabbt och noggrant och lyssnade på våra önskemål samt kom med goda råd och rekommendationer. Väldigt närvarande och bra kommunikation så det inte uppstod några missförstånd.

Svar från Martinez Totalentreprenad

Tack Raymond för de fina orden. Det har varit ett nöja att jobba tillsammans med er. Hoppas ni njuter av ert fina badrum. // Patrick Martinez

Ida Ö
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Tommy slipade våra golv och gjorde ett kanonjobb, vi fick vara med hela vägen så nyansen blev precis som vi ville. Supernöjda med upplevelsen och resultatet!

Eva L
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Ett företag som verkligen håller det de lovar. Toppenservice, kunnig och trevlig personal. Fick exakt det badrum jag önskat. Jag rekommenderar Martinez å det varmaste/ E Ljungström

Linus B
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Hade Tommy på golvslipning, riktigt fint jobb gjorde han och snabbt dessutom. Kan klart rekommendera!

Lars Olof M
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Proffsigt och engagerat bemötande genom hela processen. Kan varmt rekommendera Martinez Olle Melin / Brf Örnen i Göteborg

Lars Olof M
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Proffsigt och engagerat från första kontakten till avslutat arbete. Arbetet förstklassigt utfört och mycket god kommunikation under hela processen. Slutkostnaden hamnade under offert/budget. Brf Örnen i Göteborg Olle Melin

Mathias Victor S
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Ett seriöst bolag med en bra projektledare i spetsen. Jag lejde ut en helrenovering av badrum och tvättstuga, arbetet startade och slutade inom ungefärligt uttalad tidsspann. Hantverkarna på plats har haft ett bra öga för detaljer och finishen blev mer än tillfredsställande. Alla dokument var på sin plats och jag kände mig trygg och uppmärksammad genom hela projektet med nästan dagliga uppdateringar via MMS på progressionen. Rekommenderas starkt!

Hadi S
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Väldigt duktiga, är väldigt nöjd med badrummet. Jag väntar på slutfakturan och uppdaterar därmed betyget och recensionen när allt är klart.

Margareta V
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Väldigt nöjda med slutresultatet av vårt badrum. Martinez fixade jobbet så som önskat, utan problem och klara i tid. Kan varmt rekommendera (även till dom som hatar att renovera :) )

Anna K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi renoverade våra två gästtoaletter. Proffsigt utfört från start till slut! Kan varmt rekommendera Patrick och hans gäng. De hittar lösningar och kommer med bra idéer om något oförutsett uppkommer. Stämmer kontinuerligt av vad som händer i projektet och återkopplar så fort det uppstår frågor. Kommer inte tveka att anlita dem igen när det är dags för annan renovering.

Hjalmar H
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Slutresultatet blev mycket över förväntan. Martinez höll ihop arbetet bra, var lätta att få kontakt med och kunde svara på alla frågor som kom under och efter badrumsrenoveringen.

Carin K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Skulle totalrenovera mitt badrum och tog in offerter från ett antal badrumsspecialister däribland Martinez Totalentreprenad som jag sedan valde utifrån ett antal parameter. Jag är mycket glad över mitt val då uppdraget utfördes utan anmärkning (och jag är noggrann och pedant) och Martinez har gett mig ett fantastiskt fint badrum. Allt från första kontakt tills det var klart flöt på jättebra och jag som kund uppdaterades kontinuerligt med bilder och status, vilket var toppen. Offerten var tydligt uppspecad och konkurrenskraftig...

JIMMY S
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Utmärkt service och utfört arbete av toppkvalitet. Kan varmt rekommenderas!

Daniel C
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Lättaste 5/5 i mitt liv! Vi gjorde en totalrenovering av badrummet inför försäljning och Martinez gav oss superbra tips på vad man borde tänka på med just ett badrum som vårt. Det var uppenbart hur erfarna och kunniga de var från första besöket och den känslan följde med hela vägen i processen. Kommunikationen var alltid snabb och proffsig och dem höll sig till tidsplanen och pris som vi kom överrens om. Jag kan inte rekommendera Martinez Totalentreprenad starkt nog. Riktiga stjärnor!

Thomas W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Badrumsrenovering. Vi är väldigt nöjda. Skickliga hantverkare. Vi kommer använda oss av Martinez Totalentreprenad igen.

Martin R
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi är extremt nöjda med Martinez och lägger även vårt andra badrum hos dem. De har även en förmåga att stoppa lösningar som inte är optimala och ge oss som kunder råd vad man ska undvika. Sist men inte minst så får man som kund betala det som står på offerten.

John F
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Totalrenovering av badrum. Bra synpunkter, tips och smakråd inte bara på mitt badrum utan hela huset som skulle helrenoveras. Väldigt mån om nöjda kunder. Speciellt en av hantverkarna var väldigt duktig och både hjälpte och gav mig tips på de renoveringar jag själv utförde.

John S
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Totalrenovering av badrum. En i alla avseenden positiv upplevelse till ett konkurrenskraftigt pris. Renoveringen gick snabbt. Tidsschemat hölls. Uppkomna problem hanterades effektivt. Verkligt duktiga, skickliga och noggranna hantverkare! Vi kommer utan tvekan använda oss av Martinez Totalentreprenad igen nästa gång vi ska renovera/bygga badrum.

Axel W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Kontaktade Martinez Totalentreprenad för att få hjälp med golvslipning i lägenhet. Ringde till tre olika leverantörer, varav Martinez var en av leverantörerna. Den person jag fick kontakt med (Tommy) förklarade pedagogiskt hur processen ser ut, vilka alternativ som finns och kom med prisförslag. Prisförslaget var ca. 10 % dyrare än de övriga leverantörerna. Jag är av uppfattningen att man får vad man betalar för och i kombination med det intryck Martinez gjorde på telefon så kändes det bra. Därtill så kunde Martinex hjälpa...

Gustav S
Skrev om Martinez Totalentreprenad

totalrenoverade bland mitt badrum och hall. Fick bra råd och är jätte nöjd med resultat. Bra kommunikation under arbetets gång. Rekommenderar starkt.

Alexander L
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Otroligt nöjd med allt rörande badrumsrenoveringen, logistik, assistans och utförande var friktionsfritt. När Patrick inte var nöjd med estetiken av plattsättningen korrigerade han det på eget bevåg, något många andra hantverkare varken skulle ha engagemang eller insikt i. Kundfokus och utförande ligger högt hos Martinez, det kommer varmt rekommenderat!

Karin W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Jag blev supernöjd med resultatet, snabba, proffisionella och väldigt trevliga att ha och göra med. Kommer att använda mig av dom igen.

Patrik K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Vi tänkte renovera badrummet och med kort varsel lyckades vi kicka igång renovering ganska snabbt, detta skulle man ju kunna se som ett planeringshinder men inte alls för Martinez team och Patrick. Informationen var tydlig, hjälpen fanns där och allt gick att lösa. Trygg och välinformerad renovering där vi kände oss involverade från början till slut. Regelbunden uppdatering via telefon med bilder och information var mycket uppskattat. Det skedde lite missöden med sjukdom och maskiner som gick sönder hos leverantör,...

Kristoffer Å
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Med ett utdaterat och trist badrum från 90-talet kontaktade jag Martinez Totalentreprenad och bad om en offert på en totalrenovering. När Patrick kom över gav han ett trevligt och seriöst intryck. Eftersom han förstod att jag inte hade någon erfarenhet av att renovera, gav han flera bra råd om vad jag behövde ta ställning till innan renoveringen. Han rekommenderade bra ställen där jag kunde hitta produkter jag kunde välja ut till mitt badrum. Han förklarade också hur hela processen skulle gå till och under vilka datum...

Daniel E
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Jag anlitade Martinez Totalentreprenad för att renovera mitt badrum i min bostadsrätt. Det som stack ut med Patrick jämfört med dom andra firmorna jag pratade med var att han verkligen tog sig tid att prata, förklara, och svara på frågor. Detta var innan jag ens bestämt mig för vem jag skulle välja. Så redan från start fick jag ett väldigt bra intryck. När det gäller själva renovering så blev det en del strul pga badrummets skick men allt detta hanterade Patrick med sitt gäng på ett väldigt bra sätt. Vi hade löpande...

Timo V
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad totalrenoverade badrummet i vår nyinköpta lägenhet. Vi ville gärna göra detta innan vi flyttade in och hade därför lite tidspress. Istället för de skräckhistorier man hör från andra fungerade det kanon med Martinez. Jag fick en konkurrenskraftig offert, de började när de sa att de skulle börja och var klar när de sa att dem skulle vara klar. Resultatet blev kanon. Mycket bra kontakt med Patrik under hela renoveringen. Vi fick bilder från de olika steg, de ringde med förbättringen där vi hade...

Åsa W
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Jag kontaktade Martinez Totalentreprenad främst för omslipning och behandling av parkettgolv men även för målnings- och snickeriarbeten av golvlister. Patrick Martinez har från första början till avslut varit engagerad, gett råd och tips samt även följt upp (b la rapporterat status under arbetets gång). Har dessutom haft kontakt med Tommy som utförde själva golvarbetet; kunnig, engagerad och proffsig. Mitt totalbetyg är mycket gott; de är engagerade, kunniga, tar sig tid att förklara, följer upp, och - sist men definitivt inte minst - jag är jättenöjd med slutresultatet!

Amir M
Skrev om Martinez Totalentreprenad

En mycket professionell skicklig företag! Jag rekommenderar Patric väldig varmt och vi kommer definitiv att anlita honom igen Tack för en riktig bra renovering av badrum.

Marina D
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Martinez Totalentreprenad hjälpte mig med: Målning av vardagsrum, matsal och trappa samt slipning av vardagsrumsparkett och byte av alla badrumsmöbler i två badrum inkl wc och dusch. Fantastisk service från dag 1 från offert till slutleverans. Teamet med Patrick i spetsen är väldigt kundfokuserade och har guidat mig rakt igenom hela processen med relevanta tips, supernöjd med deras arbete och anlitar dem gärna igen.

Daniel K
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Nu är det 6 månader sedan Martinez renoverade vårt badrum. Vid starten av renoveringen upptäcktes en vattenläcka vilket gjorde huset obeboeligt under ett antal månader. Det kändes mycket tryggt att ha Patrick och hans gäng på plats under denna period. Vi valde lite exklusivare/komplicerade lösningar på det mesta i badrummet och Martinez hanterade detta galant. Det var en enorm skillnad på kvalitetstänk och hantverkskunskap mellan Martinez hantverkare och de hantverkare vårt försäkringsbolag tog in (från ett känt företag...

Johan P
Skrev om Martinez Totalentreprenad

Jag och min fru anlitade nyligen Martinez i Göteborg för att slipa våran ekparkett som var ca 10 år gammal och orange-/gulaktig. Arbetet tog ca 1.5 dag och priset var bra. Trevlig personal som svarar snabbt på mail och telefon. Golvet är som nytt nu med vitlack på. Helt annan känsla och vi är nöjda med detta bolag. Rekommenderar dem stark och kan själva anlita dem igen för liknande arbete i bostaden.