Max Burgers AB

3.5

19 omdömen om Max Burgers AB

Andreas A
Skrev om Max Burgers AB

Max i Växjö är miltals ifrån sina kollegor i exempelvis Jönköping. Tycker generellt att deras mat är skabbig då det nästan känns som att deras hamburgare är kokta, pommesen saknar den där riktiga stunsen... Nej Skärpning MAX.

Mary
Skrev om Max Burgers AB

Gick snabbt att få min beställning, maten var god. Lite för livlig stämning i restaurangen kanske, men jag är nöjd.

sofie v
Skrev om Max Burgers AB

Jag äter endast på Max om jag blir tvingad. Det är verkligen inte goda hamburgare där och personalen är långsam

Gustav K
Skrev om Max Burgers AB

Max är något jag verkligen rekommenderar. gott och bra rabatter för oss studenter :) dock tar det lite lång tid. De har även bra listor över hur mycket utsläpp som varje måltid har genererat. Tummen Upp!

Mikael N
Skrev om Max Burgers AB

Växjös bästa hamburgerrestaurant, vill du ha det där lilla extra och alltid bli nöjd så åk dit. Personalen är väldigt trevliga och gör att du känner dig otrloigt välkommen. Åk dit när du vill ha snabbmat!

Alexander W
Skrev om Max Burgers AB

Helt ok hamburgare. Smakar bättre än en dubbel-cheese burgare på Statoil. Bra pris på maten. Butikspersonalen är trevliga och har god kunskap kring de produkter som de säljer.

tobias a
Skrev om Max Burgers AB

max har riktigta goda hamburgare som slår de flesta av konkurenternas. Även riktigt bra att det finns flera val om man inte vill ha pommes vilket man inte alltid är sugen på. Även fint med små trendiga miljödata om koldioxid utsläpp för varje mål.

EMELIE L
Skrev om Max Burgers AB

Max slår alla andra hamburgare ställen, det bästa är att de gör hamburgarna när man beställer den. Så den har inte legat i ett skåp i 10 min innan som det gör på McDonalds ibland. Sen så har Max flera goda dipper att välja mellan.

Mikael N
Skrev om Max Burgers AB

Dem säljer Växjös godaste hamburgare! Priset är väl helt ok, inte dyrare än donken i alla fall och donken är ju inte speciellt gott. Den enda lilla nackdelen är att det är en bit från campus, men har man cykel så är man där cirka 15 minuter så det är väl acceptabelt.

LuckyLuke
Skrev om Max Burgers AB

Max restaurangen är en trevlig inrättning, men saknar all logik när det gäller kö/kassa system. Att komma dit i rusningen innebär en massa missförstånd och irritation. Hamburgarna är överlag goda, men att säga att dom produceras på beställning är ren lögn. Plus för gratis kaffe och DagensNyheter.

Jacob k
Skrev om Max Burgers AB

Max har en stor och fräsch restaurang med bra service. Tycker att det är bra att man ser när de gör hamburgarna till skillnad från Burger King eller McDonalds. Hamburgarna är stora och smakar bra till skillnad (igen) från McDonalds där det smakar som om de har doppat dem i salt.

Linda
Skrev om Max Burgers AB

Man kan lita på att man får färska hamburgare, även om det tar lite tid. Bemötandet är helt okej. Lokalserna är lite sterila men fullt dugliga. Glassmaskinen är ALLTID sönder, vilket börjar kännas jäkligt tradigt.

Louise S
Skrev om Max Burgers AB

Tyvärr gillar inte jag Max så det är inget jag rekomenderar. Folk tycker att det är bra att man får se när de gör ens hamburgare, och det är klart, det kanske är en bra policy. Men det tar tid! Och sen kommer de inte ihåg vad man har beställt när man ska betala. Men detta avgör inte min åsikt. Hamburgarna i sig tycker inte jag smakar så mycket. Burger King och Mc Donalds ligger långt ovanför Max. Besöker inte Max igen om jag inte blir tvingad haha

Lina M
Skrev om Max Burgers AB

Max är ju en restaurangkedja som finns i många städer men på detta stället i växjö är det så himla snyggt och spännande inrett. Det är en stor entré som är snygg men kanske inte så effektiv om det strömmar in för mycket kall luft. Det är snygga färger och materialen är snygga.

Filip H
Skrev om Max Burgers AB

Max hamburger resturang är i min mening inte ett snabbmats ställe där man snabbt går och äter p.g.a tidsbrist, på Max satsar de faktiskt på kvalitet där kan man faktiskt njuta av maten och det känns inte alls stressigt och maten är mycket godare än på McDonalds, eller Burger King bra service med.

A
Skrev om Max Burgers AB

Max är en hamburgerkedja där man verkligen satsar på kvalite. Maten är alltid nygjord, fräsch och god.I Växjö är också servicen bättre än på andra maxresturanger, då de har ett annat beställningssystem. Detta gör att kunden får maten snabbare.

Emanuel J
Skrev om Max Burgers AB

Sveriges Godaste Hamburgare !

Filip S
Skrev om Max Burgers AB

Bra att ha när man har ont om tid att göra mat, och andra matplatser är stängda.

Anna B
Skrev om Max Burgers AB

Det är bara en sak som gäller, svenska hamburgare! Köttclownen och hamburgerkungen kan slänga sig i väggen. Att få vänta på sin hamburgare i 4min medan den görs under tiden som du beställer är väl värt mödan än att få en seg skosula med lite ketchup på som McDonalds erbjuder. Själv har jag funnit min favorit i Kycling Classic med GI-bröd, testa den innan ni säger något!