Nids4kids Gbg AB

1.3

10 omdömen om Nids4kids Gbg AB

ANGELINA C
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Vägrade sälja en adapter till mitt babyskydd för jag har köpt min barnvagn och babyskydd i en annan butik

Peter B
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Vi var inne hela familjen idag och skulle titta på en bilbarnstol att ha med på resa. Så illa bemött har jag och min sambo aldrig blivit. Jävligt otrevlig ton, nedlåtande och "idiotförklarade" oss när vi ställde frågor. Varning för det stället. Istället gick vi till en annan barnbutik på Backaplan där det var helt tvärtom. Supertrevlig personal och förstående "oro" inför resan. Aldrig mer besöker jag Nids4Kids.

Madeleine E
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Verkligen ett oseriöst företag. Fick maila kundtjänst 4 ggr innan man fick svar. Som svar fick jag: Trodde någon annan redan hade svarat dig. Har returnerat en bygel till vagn för 1 1/2 månad sedan. Den har visst inte ”dykt” upp. Tänker aldrig handla där mer.

Lena W
Skrev om Nids4kids Gbg AB

VARNING!! Mycket otrevlig och rent av aggressiv personal! Samma ägare för båda butikerna i Trestad Center och Göteborg. Det är ägarna som arbetar i butikerna och bemött flera hundra barnfamiljer riktigt illa och skrämt barn! Kundbemötande finns inte och dom är fräcka och fula i munnen. TIPS: Ta med dold kamera första gången du är där och gå runt och kika i ca 30 min och så kommer utbrottet och vips så finns det på film. Det skulle behövas för det går bara utför med deras beteende i affären och en dag kanske det går överstyr för dom verkar inte ha några gränser!

Bassam K
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Hej alla föräldrar där ute. Vi köpte en Brio Smile barnvagn i butiken Nids4Kids på backaplan i Göteborg. När vi kommer hem ville vi läsa lite om funktioner och tips på nätet, då ser vi på Brios hemsida att det ingår en fotsäck till sittdelen i vagnen som vi inte har fått med. Vi bestämmer oss för att ringa in till butiken och berätta att dom hade missat att ge oss fotsäcken. Såhär gick telefonsamtalet till: Jag: Hej, det är vi som precis köpte en Brio Smile hos er. Nids4Kids: Ja! Jag: Vi har läst...

Pj
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Har aldrig varit med om sådant hemskt bemötande. har både hört dom med andra kunder som dom skällt ut och kränkt och när jag skulle byta en vara var dom hemska. VARNING för denna butik, är verkligen inte värt att betala lite mindre pengar när man ej kan byta varan eller reklamera den, plus att få sådant hemskt bemötande. Dessa människor vet inte vad kundservice är för nått!!

Lovisa A
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Förstår precis vad Stefan o Anna menar, var idag i samma situation o utgången blev inte positiv... Varning!!!

Stefan S
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Jag skulle reklamera en Carenavagn idag hos nids4kids som gått sönder efter några få månaders användning. Jag blev så illa bemött...rent av hånad. De totalt skiter i alla former av klagomål. Kommer aldrig att sätta min fot där igen. Billigt säger du Erik...ja det håller jag med om men vänta tills den dagen du behöver lämna tillbaka något som gått sönder!

Anna N
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Varning!!!!! Ingen trevlig personal, Om tvunget att reklamera vara, så räkna med att få en utskällning, synd för butiken har bra priser. Synd att dom inte vet hur man behandlar sina kunder. / ANNA

Pj gillar detta
Bo M
Skrev om Nids4kids Gbg AB

Bra priser, kunnig personal som uppenbart trivs med att göra affärer med barnfamiljer även om de pillar på för många saker. Klart värt en resa.