Sense Collection AB

Sense Collection AB

Ring 08-20 07 32 www.nk.se
4.1

Hos NK Saluhall finns ett unikt utbud av mat och måltider, i en miljö och med en service som är något utöver det vanliga. Här finns smaker som väcker aptiten och dofter som lockar fram längtan, men även enklare ingredienser för vardagens matlagning.

12 omdömen om Sense Collection AB

Emma B
Skrev om Sense Collection AB

Utbudet är så otroligt! Att flytta från en småstad till Stockholm trodde jag inte skulle vara så omväxlande , men herregud! Det är ju som att komma rakt in i ett annat land... utbudet, servicen, bemötandet, och för att inte tala om kvaliten! Jag är helt ställd. Det här var en upplevelse, bästa i stockholm tror jag nog jag vågar erkänna till och med. Inte alls snoffsigt som jag trodde!

Representant för Nk Saluhall gillar detta
Ulrika H
Skrev om Sense Collection AB

Blir alltid inspirerad av utbudet och det trevliga bemötandet från personalen. Det blir lätt att laga till något härligt hemma efter ett besök här!

Calle L
Skrev om Sense Collection AB

Alltid spännande mat och kunnig personal bakom diskarna.

Daniel N
Skrev om Sense Collection AB

Har det mesta för de flesta. Inte billigaste i stan men vet vad service är när det är som bäst!

Nikke L
Skrev om Sense Collection AB

Jag har alltid tyckt att det verkat vara helt sjukt uppnäst och pretensiöst att handla på NK Saluhall, men döm om min förvåning när jag testade förra veckan och upptäckte att det inte bara var helt OK att handla här, utan till och med riktigt bra, med ett par överraskande nya varor och en riktigt mysig atmosfär. Visst är det lite trångt, och visst går man några gånger för mycket genom lokalen eftersom den är smått hopplöst planerad, men det är ju genuint trevligt! Jag gillar särskilt de vänliga skyltarna som sitter vid...

Agnetha L och 5 andra gillar detta
Johan W
Skrev om Sense Collection AB

NK Saluhall är min absoluta favorit matbutik i Stockholm! Butiken inspirerar alltid till stordåd i köket. Sedan är det inte fel att alla basvaror finns till bra pris. Tror t.o.m. att det säljer Stockholm billigaste mjölk.. Rekommderas starkt!

Henrik H
Skrev om Sense Collection AB

God mat och trevlig miljö. Man kan välja mellan många olika maträtter.

Johanna B
Skrev om Sense Collection AB

Mycket god mat. Fin service och möjlighet att sätta sig ner och äta på plats.

Johanna T
Skrev om Sense Collection AB

Här tror man att allt ska vara dyrare men det är egentligen ganska normala priser bara att det är "finare" sortiment. Här kan du hitta mycket godsaker och det finns alltid gott om personal.

Leon
Skrev om Sense Collection AB

Vad de flesta inte vet om NK Saluhall är att det faktiskt är en maskerad ICA. Det innebär att "vanliga basvaror" kostar ungefär lika mycket som på ett vanligt ICA. Dock går man inte till NK för att köpa filmjölk, utan för att ta del av det stora utbudet av specialprodukter. Olivoljehyllan är exemplarisk, likaså grönsaksavdelningen. Ett hett tips är att köpa den färdiga maten för lyxpicnic.

Olle N
Skrev om Sense Collection AB

Härliga råvaror, hyfsat bra uppfyllt i hyllorna. Lite besviken på upplägget och renheten, det var smutsiga golv och lite halvdåligt uppradat. Prisvärt till tusen då det med mycket stor noggranhet har valts varor och kavlitéts produkter.

Amanda E
Skrev om Sense Collection AB

En trevlig matbutik med det där lilla extra. Jag gillar blandningen att de har all vanlig mat, men att man också kan hitta delikatesser och annan spännande, både svensk och internationell mat. De har dessutom mycket gott bröd och en fin chark. Brukar kila förbi här när något utöver det vanliga ska inhandlas!

Olle N gillar detta