Petson (Nostep AB)

Petson (Nostep AB)

www.petson.se
  • Badge2024

Petson är det enkla försäkringsbolaget för dig med en eller flera hundar eller katter. Vi har försäkringar för hund och katt samt en flockförsäkring om du har mellan 4-10 stycken hemma. I våra försäkringar ingår olika många olika fördelar, bland annat: -Digital veterinärrådgivning med våra veterinärer -Kejsarsnitt -Veterinärrådgivning...

16 omdömen om Petson (Nostep AB)

Sedan starten hos Reco 2024

Sofia L
Skrev om Petson (Nostep AB)

Smidigt och enkelt att byta försäkring för min vovve. Mycket proffsigt bemötande och bra försäkringsvillkor.

Sofia M gillar detta
Svar från Petson (Nostep AB)

Vad härligt att höra! Tack snälla du för ett fint omdöme och varmt välkommen till Petson! Mvh Sofia

Katarzyna K
Skrev om Petson (Nostep AB)

Tecknade idag ny försäkring för min hund. Mycket bra och proffsigt bemötande,fortsätter allt i samma anda då kan man säga att jag har hittat den perfekta försäkringen 😁 Katarina och Santi

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej och tack så mycket för dina fina ord. Vi ska göra allt för att fortsätta i samma anda. Varma hälsningar Charlotta

Anette S
Skrev om Petson (Nostep AB)

Positivt bemötande och mycket glad och trevlig person Försäkring för min hund tror att det blir bra Mycket förstående person jag pratade med.

Charlotta på Petson och Karin D gillar detta
Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Anette, stort tack för fint omdöme, vi ska göra vårt allra bästa för att förvalta ditt förtroende. Varma hälsningar Karin

Lilian Birthe Margareta G
Skrev om Petson (Nostep AB)

Trevligt bemötande, bra info väldigt hjälpsamma

Stort tack för fint omdöme, det värmer. Vänliga hälsningar Karin

Ingrid Pernilla L
Skrev om Petson (Nostep AB)

Enkelt att teckna försäkring, bra erbjudande. Bra nivåer. Har ej behövt nyttjat varken försäkring eller support

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Ingrid, tack för att du skrev ett fint omdöme om oss. Varmt välkommen till Petson! Med vänliga hälsningar Charlotta

Carina Q
Skrev om Petson (Nostep AB)

Jättetrevligt bemötande av kunnig person. Försäkring till nyinköpt valp

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Carina, stort tack för dina fina ord, det glädjer oss att höra. Varmt välkommen till oss på Petson! Vänligen Karin

Gerthie A
Skrev om Petson (Nostep AB)

Petson har varit mycket vänliga o hjälpsamma när jag bytte min hundförsäkring till dem. Trevliga mail som kommer om tips o råd till djuren.

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Gerthie! Tack snälla du för ditt fina omdöme. Vad glad jag blir över att du uppskattar våra tips och råd! Vänliga hälsningar Sofia

Gunilla A
Skrev om Petson (Nostep AB)

Vill gärna ha villkoren jag försäkrade Memo till!!

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Gunilla, tack för ditt omdöme, självklart ska du få villkoren för Memos försäkring. Jag mailar dig så får du villkoren inom ett par minuter. Varma hälsningar Karin

Ivanova M
Skrev om Petson (Nostep AB)

Alla är professionella och har jättetrevligt bemötande. Min hund är frisk (hoppas han fortsätter så) så jag har inte använt mig av tjänsterna kring skadeanmälan osv men var på online föresläsningen om akuta sjukdomar som jag tycker var väldigt hjälpsam.

Sofia M och 3 andra gillar detta
Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Ivanova, Vad glada vi blir, stort tack för ditt fina omdöme och roligt att du tyckte om vårt webinarium, det glädjer oss. Varma hälsningar Karin

Susanne B
Skrev om Petson (Nostep AB)

Snabbt och trevligt svar.Allt blev klart

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Susanne! Tack snälla du för en fin recension och varmt välkommen till oss i Petson. Hälsningar Sofia

Johanna P
Skrev om Petson (Nostep AB)

Snabb och personlig service och konkurrenskraftiga priser! Stort bonus med gratis foder tre månader vid tecknande av försäkring.

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Johanna, stort tack för fint omdöme. Vi är så glada att höra att du är nöjd med såväl försäkring som foder. Varma hälsningar Karin

Anna B
Skrev om Petson (Nostep AB)

Tecknade försäkring för mitt husdjur. Mycket trevligt och kompetent bemötande. Snabb återkoppling via telefon och mejl.

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Anna, tusen tack för ditt fina omdöme, vi ska göra allt vad vi kan för att leva upp till ditt förtroende. Varma hälsningar Karin

Johanna T
Skrev om Petson (Nostep AB)

Jag har köpt försäkring för min hund och prenumererar även på foder. Professionellt, personligt och positivt bemötande. Är mycket nöjd

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Johanna! Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada över att du är nöjd med både din försäkring och foderprenumeration. Hälsningar Samuel

Christer U
Skrev om Petson (Nostep AB)

Det verkar som ett bra försäkringsbolag men jag har inte mycket erfarenhet av bolaget (ny kund) Själva försäkringen vekar vara bra för min hund men jag har inte behövt nyttja den ännu. Mvh Christer Uhlin

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Christer, Tack för ditt omdöme! Vi ser fram emot att visa vad vi går för när du behöver oss. Hälsningar Samuel

Andriette W
Skrev om Petson (Nostep AB)

Mycket bra bemötande och information om kattförsäkring. Trevlig kvinna i andra änden av telefonen. Vänligen andriette

Svar från Petson (Nostep AB)

Hej Andriette, Stort tack för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd. Hälsningar Samuel

Eva M
Skrev om Petson (Nostep AB)

Jag har bara haft en kontakt med er, efter relommendation, och det gällde kattförsäkring.. Jag blev mycket trevligt bemött och fick bra och tålmodig hjälp med att välja rätt försäkring så hittills är jag mycket nöjd.

Svar från Petson (Nostep AB)

Tusen tack för ditt omdöme, Eva! Vi ska göra allt vi kan för att du ska vara fortsatt nöjd. Allt gott! Samuel