Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

4.5

6 omdömen om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

Johan P
Skrev om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

Allt det bästa till Capri och personalen, super god mat! Ni jobbar hårt och det märks, för varje gång man kommer är det inte lätt att få ett bord även fast vi bara är två, topp klass! Prisvärt är det minsta man kan säga för sådan här god mat!

Christian P
Skrev om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

Deras Ciao Ciao är stands godaste och måste verkligen upplevas! Maten är fräsch och prisvärd. Uteservering ett stort plus! Min nya favoritrestaurang helt klart.

linn e
Skrev om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

liten mysig restaurang som erbjuder supergod o fräsch pizza!

danne d
Skrev om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

detta är den bästa pizzan jag har ätit någonsin, och deras kök rekomenderas varmt gott med pasta !!

BJARKI A
Skrev om Pizzeria Capri AB - Pizzeria Capri

Ett jättemysigt litet ställe som ger en liten känsla av välbefinnande. Smaken på pizzan får toppbetyg men priserna är inte särskilt studentvänliga. Man skulle kunna säga att det är mer av en restaurang än en pizzeria, om man jämför med Halmstads resterande pizzerior. Pizzeria Capri ligger mycket centralt vilket kan vara en fördel för vissa.

Evelina D
Skrev om Storgatans Pizzeria i Halmstad AB

Liten och mysig pizzeria mitt i stan med riktigt smaskig meny! Inget vidare stor men absolut värd ett besök. På sommaren har de en uteservering man kan sitta på och ta en öl eller två till sin pizza. Kan även rekommenderas att ta en pizza från Capri o avnjuta i picassoparken alldeles i närheten.