Härolden

Härolden

Ring 070-731 31 60 www.dolcevita.nu
3.3

Dolce Vita är en restaurang i Stockholm som har specialiserat sig på Italiens läckra mat. Vi serverar utsökta rätter med pasta, kött och fisk, alla tillagade av färska och fräscha kvalitetsråvaror.

4 omdömen om Härolden

Nikke L
Skrev om Härolden

Mer kvarterskrog än den vanliga italienaren. Spöar Primo Ciao Ciao vilken dag som helst. Trevlig uteservering.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Mårten S
Skrev om Härolden

Maten är helt okej, servicen är usel - tar 10 minuter att få ett bord, 5 minuter att få menyer, yttligare 10 för att få beställa, ja så fortsätter de, sen får man jaga efter notan också

Kjerstin V
Skrev om Härolden

Jag gillar deras grappabar. Mycket god espresso, huset vin på glas och stort utbud av grappa med mera. Det som främst gör att jag kommer tillbaka är den trevliga personalen. Personliga och vänliga.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Veronica W
Skrev om Härolden

Mycket bra restaurang, god mat och bra service. Går alltid därifrån mätt och nöjd!