Nivå 22

2.9

9 omdömen om Nivå 22

drom p
Skrev om Nivå 22

Skönt djungelhak med billig öl, storbildstv och nu även med toaletter...:) Tror inte det finns nåt att klaga på när ölen kostar 25:-, det sätter ju liksom nivån. Det bästa med stället är att man får röka där året runt!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Anneli M
Skrev om Nivå 22

Skönt ställe att sitta på sommaren på uteserveringen

John H

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
JOhan L
Skrev om Nivå 22

Här har man minnen när man var yngre, dom har god stämning men för trångt och för svårt att få platser. annars är det bra bra atmosfär

Madelene R
Skrev om Nivå 22

Som sagt i tidigare rekommendationer, hit gick man väl mest när man var lite yngre. Största anledningen till att folk går hit än nog för att det är billigt. Det är alltid jätte mycket folk och jätte trångt, svårt att få någon bra plats att sitta på. Rätt, eller ganska mycket sunkigt tycker jag. Det mysiga är väl att man sitta på deras terass.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Malou G
Skrev om Nivå 22

Om man vill ha en billig utekväll och inte vill sitta hemma hos någon och förfesta är Nivå 22 definitivt ett bra ställe att gå till! Ganska sunkit, mycket folk och allmänt halv kul, men för de pengarna kan man inte kräva för mycket. Bra placerat då det är nära både unnelbana och bussar. Nackdelen är att det inte finns så många klubbar i den delen av stan, så man måste alltid ta sig från området för att fortsätta kvällen.

Amanda E
Skrev om Nivå 22

På Nivå22 var jag en hel del när jag var yngre, det passade bra att förfesta på eftersom de har billig öl, cider och drinkar. På sommaren är det dessutom trevligt att sitta ute på verandan. Vad som inte är lika bra är att det brukar vara mycket folk, rörigt och är inte alls mysigt. Kommer man vid fel tid är det svårt att hitta sittplatser också. Dessutom är besökarskaran relativt ung vilket sätter prägel på hela stället. Men är man ung och ska förfesta är det ett hyfsat bra ställe!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Elina E
Skrev om Nivå 22

Ett av stand bästa ställen för fördrinken och förfesten hittar du här på Nivå 22. Riktigt billig alkohol som passar perfekt innan den riktiga utekvällen sätter fart på allvar. Brukar vara mycket folk här på helgerna så kom i tid. Trevlig personal och trevliga vakter.

Kim K
Skrev om Nivå 22

Ett av de bättre förkrökställena i Stockholm. 25 kronor för en 50 cl ölflaska är verkligen billigt. Dessutom blir det en afterski-känsla på övervåningen där alla sitter med jackorna på under infravärmen. Detta eftersom övervåningen är som en veranda belagt utomhus. Relativt låg ålder på besökarna. Klart värt att besöka en kväll innan krogen.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen