Restaurang Primo Ciao Ciao

3.0

6 omdömen om Restaurang Primo Ciao Ciao

Lars L
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

Var där i slutet på November och i sällskapet på 5 var vi alla mkt nöjda!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4784 omdömen 4.2 av 4784 omdömen

enklare husmanskost, personalen var dock helt fantastisk som gjorde att vi fick det jättetrevligt trots maten.

Nikke L
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

En total katastrof. Efter över en timmes väntan på maten levererades en putanesca gjorde på halva sardellfileter, hela kaprisar, en smula parmesan och inte ett spår av tomat och basilika. Sonens kalvfilet hade smak och konsistens som en skosula skulle bli avundsjuk på. Vid det här laget var blodsockret så lågt att jag kanske var gnälligare än vanligt. Putanescan åkte ut, kom tillbaka med några halva körsbärstomater och skickades ut igen. Sonen var så hungrig att han trots segheten tuggade i sig sitt kött och åt sina...

Agnetha L gillar detta
Molly B
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

Måste ge en eloge för otroligt trevligt bemötande. Min väninna o jag kom med vars en barnvagn,vi va varmt välkomna o servicen va grymt bra! Jag åt en caesarsallad o den va stor o mycket god!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 8026 omdömen 4.3 av 8026 omdömen

Bockholmen har alltid varit trevligt att besöka och tyvärr så blir vi besvikna den här gången. Finns inget att klaga på gällande maten men s

Jessica S Jessica S
Linus J
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

Bra pizzeria nära Södermalms puls. Härligt ställe att sitta på sommartid när man sedan kan gå ut och ta en glass på nytorget.

Johanna S
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

Relativt dyrt, haltaskig service, inte jättegod mat.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Annika T
Skrev om Restaurang Primo Ciao Ciao

Var här med två vänner på en torsdags kväll och var sugna på att dricka lite vin och käka en bit mat. Vi fick ett bord ganska snabbt och fick menyerna men fick vänta ganska länge att få beställa mat. När min vän var lite osäker på vad hon ville ha var servitören ganska otrevlig. Under hela besöket när vi ville beställa mera vin glömdes vi bort och vi fick vänta ganska länge att få kontakt med servitören och när vi påpekade att vi ville beställa var han fortfarande sjukt otrevlig. Synd att servitören var otrevlig annars var deras pasta FAB!! Men betyget sjunker tyvärr pga servitören!

Agnetha L gillar detta