Skanstull Marin AB

Skanstull Marin AB

Ring 08-556 709 00 www.skanstullmarin.se
1.0

Marindepån i Stockholm har försäljning av exklusiva motorbåtar. Här hittar du även stort utbud av tillbehör & reservdelar till båtar.

2 omdömen om Skanstull Marin AB

Claes U
Skrev om Skanstull Marin AB

Jag lämnade in min båtmotor på service innan midsommar 2011. Efter ungefär två månader började jag undra vad som hänt eftersom jag inte hört ett pip från dem. Då jag (själv) ringde upp och frågade efter status fick jag veta att det visat sig vara några saker till som behövde göras och att de beställt reservdelar. Det skulle ta ett tag till och bli lite dyrare än bara vanlig service. Sen ringde jag ungefär var tredje vecka och fick höra att de inte visste något mer men att det var "på gång". Efter sammanlagt ett par månader...

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

Mats L
Skrev om Skanstull Marin AB

Köpte en styrpulpetbåt av dom på Stockholms Båtmässa -07, för leverans före midsommar. Efter att ha talat med tre olika befattningshavare (varav en var VD) fick jag båten en månad senare - dock ej komplett. Två säten fattades. Dessa skulle levereras under juli. Fem månader senare har jag fortfarande inte fått sätena, trots upprepade samtal - men dom återkom aldrig.Jag vet inte riktigt vad jag skall göra nu, dock är en sak säker: Jag kommer aldrig mer köpa båt från Skanstull Marin AB.

Robert F och 2 andra gillar detta