AB Artur Eriksson - Sko-Artur

3.8

4 omdömen om AB Artur Eriksson - Sko-Artur

Erik Axel N
Skrev om AB Artur Eriksson - Sko-Artur

Säljer fina skor med ett bra utbud men har ett fruktansvärt sätt att hantera reklamationer. Ett par skor köptes för 900 kronor, efter en vecka hade sulan börjat släppa. Nekades reklamation då min son anses ha en släpande gång och däför är det normalt slitage!? Ska återkomma när reklamationsansvarig är tillgänglig (för att utvärdera hans gångstil då?) för en ny bedömning. Anser att ett par skor bör hålla längre än en vecka oavsett gångstil...

Telinet Energi AB
4.0/5 i betyg av 1866 omdömen 4.0 av 1866 omdömen
BadgeTwoYears

Trevligt bemötande och svarade snabbt i telefon. Tydliga besked och löste i stort det jag behövde hjälp med. Saknar dock återkoppling

Per-Erik S
Skrev om AB Artur Eriksson - Sko-Artur

grymt bra sortiment till alla åldrar. brukar oftast köpa mina skor här om jag får en möjlighet.

Madde M
Skrev om AB Artur Eriksson - Sko-Artur

Den bästa skoaffären jag vet, och sortimentet är super! Deras barnskoaffär en våning ner i centrumet är helt suverän. Och servicen exeptionell! Där inhandlas alla våra barnskor! Billiga är de också. Alltid några tior billigare på kända märken såsom pax, kavat osv.

Claire S
Skrev om AB Artur Eriksson - Sko-Artur

Dom har alltid det man letar efter, varesig det är fest skor eller riktigt stadiga kängor till vintern så finns det alltid på sko-artur. Dom har många olika stilar på skor också så det passar alla åldersgrupper.