SpinMedia

SpinMedia

Ring 08-410 486 20 spinmedia.se

Ska du starta en hemsida eller webshop? Eller tycker du att din hemsida idag inte riktigt håller måttet? Vi på Spinmedia har IT-kunskapen för att du ska slippa och vi kan onlinemarknadsföring! Vi hjälper dig att skapa bättre konvertering via din hemsida genom att erbjuda en rad olika smarta funktioner som hjälper dig få bättre...

33 omdömen om SpinMedia

Kathrin E
Skrev om SpinMedia

Fin kundtjänst! De är mkt kunniga, har mycket känsla för service och marknadsföring. Heja, SPIN Media!!! Rekommenderar.

Kathrin E gillar detta
Johan K
Skrev om SpinMedia

Välutvecklat, kraftfullt och flexibelt med ett överskådligt interface.

Fia K
Skrev om SpinMedia

Det startade väl lite knaggligt då SpinMedia glömt av vårt första möte. Tycker annars att det har fungerat ok. Jag hade föredragit att irl presentera och lära in produkten istället för via telefon. Det känns inte riktigt som att vi förstått alla verktyg och funktioner än.

Pontus M
Skrev om SpinMedia

Vi är mycket nöjda med uppbyggnaden och lanseringen av vår nya hemsida. Angel är snabb, proffsig och han känns som en trygg samarbetspartner då han lyssnar noga och sen kommer med lösningar som passar oss. Vår hemsida blev superbra! kolla själv: www.minnaprapatklinik.se

ALEXANDER K
Skrev om SpinMedia

Att få förklara en idé och se den komma till verklighet är nånting vi är vana vid här på Kroyal. Med SpinMedia som leverantör till våran hemsidan har vi höjt våran professionella ribba och kan enkelt anknyta våra kunder/gäster med SpinMedias lyhörda kompetens, finess, kreativitet, service och enkelhet. Tack för allt, på återseende / Kroyal Sweden

John P
Skrev om SpinMedia

Underbara att jobba med. Spinmedia har både gjort vår webshop och hjälpt oss komma igång med ärendehantering. Rekommenderar härmed varmt att anlita Spinmedia. Patrik, JustEgg.se

Olof H

Spinmedia har en fantastisk produkt i LiveAgent där chatt, support ch kunskapsdata samlas på ett väldigt enkelt och bra sätt. Med vår kundportal som hjälper vi våra kunder med vanliga frågor, filer för nedladdning och direkthjälp via chatt. De kunder som vill kan även skapa ett ärende direkt från portalen. De flesta av våra kunder skickar dock sina frågor via e-post, dessa landar i vår LiveAgent som ett supportärende och vi kan hantera det som vanligt. Allt driftas av Spinmedia och vi kan fokusera på vår verksamhet. Enkelt att komma igång med och bra support när det behövs!

Jonatan K
Skrev om SpinMedia

Vi har fått väldigt bra bemötande av er säljare från början tills nu. Hoppas och ser fram emot lika bra bemötande framöver. Tydliga och snabba svar är att föredra i vår vardag. Och det är vad ni levererat. Stort tack.

Svar från SpinMedia

Ett stort tack tillbaka Jonatan! Då skall vi se till att fortsätta i samma mönster.

Frida J

Jag tycker att tjänsten lever upp till mina förväntningar. Det är ett prisvärt alternativ .Det är bra att tjänsten är på svenska med några engelska inslag. Jag tycker att bemötandet från personal på LiveAgent har varit väldigt bra. Inga oklarheter eller lurendrejare.

Svar från LiveAgent.se

Tack så mycket för ditt fina omdöme.

Åsa P
Skrev om SpinMedia

Vi använder deras chat på vår hemsida. De är alltid snabba att svara på mejl.

Martin S
Skrev om SpinMedia

Bra och snabb service. Ett super bra system för både chatt och mail som underlättar vår kundhantering varje dag.

Svar från SpinMedia

Stort tack för ditt fina omdöme.

Rashid W
Skrev om SpinMedia

Fick konon hjälp av SpinMedia med att installera chattprogram på vår sajt. Alltid behjälpliga för att lösa våra problem. Rekommenderas starkt.

Svar från SpinMedia

Tack så mycket för ditt fina omdöme.

Fredrik W

Helt ok faktiskt, men tycker att realtids delen inte funkar som den skall. Finns besökare som hänger kvar i flera dagar i panelen, men som inte är live på webbplatsen.

Svar från LiveAgent.se

Tack för din feedback. Du har fått ett mail om hur realtidsöversikten fungerar. Hoppas att detta hjälper dig att förstå den delen bättre :)

Tina S
Skrev om SpinMedia

Super bra! Väldigt nöjd med tjänsten och servicen hos LiveAgent!

Håkan Å
Skrev om SpinMedia

Alltid snabba med svar och proffsigt bemötande. Har jobbat med många liknade företag och SpinMedia kan jag därför varmt rekomendera.

Lars L
Skrev om SpinMedia

We are working with Spin Media on a very complex, global luxury community site. The team there is very well organized, enthusiastic, visionary and is highly proficient in the latest web based technologies. We have kept to timings and budget on our project and I could not be happier. I highly recommend Spin Media to anyone who needs customized web design/development work done.

Hans Mikael J
Skrev om SpinMedia

Full pott! Snabb support och svar på alla frågor. Vi på Vasaboden.se är 100% nöjda //Micke www.vasaboden.se

Cristian C
Skrev om SpinMedia

Kärlek, kärlek, kärlek! Go Spin Media!

Sebastian W
Skrev om SpinMedia

Väldigt hjälpsamma, bra bemötande och värnar om sina kunder.

Hugo  N
Skrev om SpinMedia

Jag heter Hugo Nordgren och är ansvarig Volontär på Stoppa Mobbning Kampen (http://hugo4life.com) Och vi finns för folk som blivit drabbade av Mobbning. Vi vill sätta ner foten och säga NEJ till mobbningen. Med eran chat kan folk komma till oss om de behöver stöd/hjälp

Yaroslav S
Skrev om SpinMedia

Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras live chatt. Kan starkt rekommendera både företaget med en hög servicemoral men även bra nyttofunktioner som de erbjuder.

Tony B
Skrev om SpinMedia

Vi skaffade en kundchatt via Spinmedia och har bara gott att säga om detta företag. Superbemötande i alla avseenden, snabba svar, trevlig personal. Ett företag som vi varmt kan rekommendera. //Bilancia

Henrik S
Skrev om SpinMedia

Jag är mycket nöjd med både hemsidan och bemöttandet vi erhållit av spinmedia!

Peter K
Skrev om SpinMedia

Vi är väldigt nöjda med Spinmedia av flera anledningar. 1. Bra produkter som tex i-person och kundchatten 2. Bred kompentens inom it och webb 3. Flexibla 4. Prisvärda Peter Karlsson Kvalitetsflytt i Sverige AB

Daniel A
Skrev om SpinMedia

Spinmedia tillhandahåller oss med tjänsten LiveAgent, vilken vi som kund är mycket nöjd med. Vi är även mycket nöjda med SpinMedias bemötande när det kommer till supportärenden och frågor kring deras tjänster.

Wattväktarna.se

toppenbemötande från säljaren som tog sig tid och verkligen gick igenom de funktioner som programmet hade. jag använder kundchatt och det kan verkligen hjälpa både kunden förstå och för mig att sälja. enda nackdelen jag hittat är att snabbtexter ibland inte vill komma fram så att man kan använda dem i texten.

Jonas B
Skrev om SpinMedia

Vakna och framåt! Kommer med snabba lösningar. Ger oss precis den service vi behöver.

Tailwind
Skrev om SpinMedia

Bra företag med mycket bra service och bra kontakter. Tjänsten Liveagent som jag använder mig av funakr riktigt bra med livechatt på hemsida samt hantering av mail och kontakter likt ett CRM system!

Andreas Z
Skrev om SpinMedia

Är nöjd med bemötandet och den kundservice som vi fått. Vi är mycket nöjda med kundchatten och hur den fungerar i vår webbutik.

Daniek H
Skrev om SpinMedia

Toppenbra sätt att hålla kontakt med våra givare och medlemmar!

Svar från SpinMedia

Det stämmer http://www.liveagent.se har många användningsområden! Tack för det fina betyget!

Fernando A
Skrev om SpinMedia

Det blev MYCKET bättre än vad jag trodde och de hade väldigt bra idéer som jag aldrig skulle ha tänkt på! Nu får jag in bokningar och mina kunder ger mig komplimanger för min hemsida. Jag rekommenderar varmt att anlita SpinMedia! De lovar vad de håller, är proffsiga, ställer bra frågor och tänker till extra!

Ralf A
Skrev om SpinMedia

Trevligt och vänligt med hög servicegrad

Stefan F
Skrev om SpinMedia

Tjänsten har fungerat friktionsfritt och spinnmedias kontaktpersoner har agerat professionellt, engagerat och noggrant under implementering av tjänsten.